Tämän takia sanoisin itse kylmästi, että ei jatkoon. SaiPalle olis todella kovan tason pelaaja, mutta vain pystyessään pelaamaan kokonaisia kausia ja se näyttää nyt todella epätodennäköiseltä. Lisäksi Noksullekin on maksettava palkkaa, en tiedä paljon tällä kaudella oli, mutta ylihintainen varmasti 10 peliä varten. Tässä oli minun perusteluni. Epäreilua ramman pelaajan kannalta, mutta on pakko sanoa, että SaiPa ei ole mikään lepokoti.Vituttaa vieläkin tuo Nokelaisen tilanne...10 peliä taisi pysyä kasassa.
Samaa mieltä!Tämän takia sanoisin itse kylmästi, että ei jatkoon. SaiPalle olis todella kovan tason pelaaja, mutta vain pystyessään pelaamaan kokonaisia kausia ja se näyttää nyt todella epätodennäköiseltä. Lisäksi Noksullekin on maksettava palkkaa, en tiedä paljon tällä kaudella oli, mutta ylihintainen varmasti 10 peliä varten. Tässä oli minun perusteluni. Epäreilua ramman pelaajan kannalta, mutta on pakko sanoa, että SaiPa ei ole mikään lepokoti.
Teilausta odotellessa.
IMHO meidän ainoa selvä etu on maalivahdeissa. JYPillä on ollut viime aikoina se osasto aika sekaisin.Henderson on se meidän ässä ja ratkaiseva etu pleijareissa. Tulee olemaan tehokas.
Paitsi Polak?Noksun poistuttua rivistä ei ketään tullut tilalle.
Mä taas luulen, että SaiPa tekee ihanIMHO meidän ainoa selvä etu on maalivahdeissa. JYPillä on ollut viime aikoina se osasto aika sekaisin.
Noksu poistui 10 matsin jälkeen. Polak tuli aika paljon myöhemmin. Voidaan ihan oikeutetusti sanoa, ettei yhden tärkeimmän hyökkääjän tilalle hankittu ketään.Paitsi Polak?
Mitä väliä sillä on missä vaiheessa Polak hankittiin? Ilman Nokelaisen loukkaantumista Polakia olisi tuskin kuitenkaan hankittu. Eli eikö sillon voida puhua Nokelaisen tilalle hankitusta pelaajasta?Noksu poistui 10 matsin jälkeen. Polak tuli aika paljon myöhemmin. Voidaan ihan oikeutetusti sanoa, ettei yhden tärkeimmän hyökkääjän tilalle hankittu ketään.
Tämän takia sanoisin itse kylmästi, että ei jatkoon. SaiPalle olis todella kovan tason pelaaja, mutta vain pystyessään pelaamaan kokonaisia kausia ja se näyttää nyt todella epätodennäköiseltä. Lisäksi Noksullekin on maksettava palkkaa, en tiedä paljon tällä kaudella oli, mutta ylihintainen varmasti 10 peliä varten. Tässä oli minun perusteluni. Epäreilua ramman pelaajan kannalta, mutta on pakko sanoa, että SaiPa ei ole mikään lepokoti.
Teilausta odotellessa.
No onhan sillä ihan helvetisti väliä. Ei voida puhua korvaavasta pelaajasta joka tulee 40 ottelun päästä. Nokelaisen loukkaantumiseen ei reagoitu. Polak ja Henderson kuuluvat kategoriaan siirtorajan vahvistukset. Toki olisi jätetty ehkä toinen hankkimatta toisessa tilanteessa, mutta ei heistä kumpaakaan voi ajatella Nokelaisen stunttina.Mitä väliä sillä on missä vaiheessa Polak hankittiin? Ilman Nokelaisen loukkaantumista Polakia olisi tuskin kuitenkaan hankittu. Eli eikö sillon voida puhua Nokelaisen tilalle hankitusta pelaajasta?
Missä menee raja, jotta voidaan puhua loukkaantumiseen reagoimisesta? Olisiko SaiPan pitänyt hankkia Nokelaiselle korvaaja, vaikka alunperihän Nokelaisen piti palata kokoonpanoon jo ennen joulua? Mielestäni toimistolla reagoitiin ihan hyvin asiaan sen jälkeen, kun saatiin tietää ettei Nokelainen välttämättä pelaa enää loppukaudella. SaiPalla on kuitenkin aika rajallinen budjetti, joten välttämättä ei ollut tarvetta hankkia pariksi kuukaudeksi syyskaudelle Nokelaiselle korvaajaa, sillä loukkaantumistilanne joukkueessa oli muuten hyvä. Siitä, että Nokelaisen sairasloma venähtikin arvioitua pidemmäksi ei voida mielestäni ainakaan SaiPan toimistoa syyttää.No onhan sillä ihan helvetisti väliä. Ei voida puhua korvaavasta pelaajasta joka tulee 40 ottelun päästä. Nokelaisen loukkaantumiseen ei reagoitu.
(taklausta tai edes maalituuletusta)
Onko kukaan stalkkereista nähnyt nykykuntoista Nokelaista harjoittelemassa niin että laidat ryskää?
Ei. Nokelainen on vain harjoitellut loukkaantuneiden kanssa eli ns. kontaktivapaissa harjoituksissa toista kuukautta ainakin.
Vertailukohdaksi voisi ottaa Joni Pitkäsen, joka palasi Liiga-jäille erittäin pitkän sairausloman jälkeen ja pystyi pelaamaan heti ensimmäisestä ottelusta lähtien erittäin tasokasta peliä.