Olen kyllä täysin samaa mieltä, joskin mun tapauksessa sillähän ei ole mitään painoarvoa.Perkele nyt äijät, pikkaisen luottoa! Joukkue ja Tirkkonen teki syksyllä aivan loistavaa jälkeä ja nyt sitten on hieman heikompi jakso. SaiPa tulee vielä, uskokaa pois. Joko vahvistettuna tai ilman.
SaiPa on saanut parissa viime pelissä pitkästä aikaa paljon niitä elementtejä peliinsä, joilla joukkue pärjäsi puoli kautta. Tänään tuli iso määrä karkeita henkilökohtaisia virheitä, joita ei tule silloin kun peli kulkee.
Tässä on haettu ketjukoostumuksia pitkin vaikeaa vaihetta ja tänään mun mielestä pari ketjua osoitti toimimisen kannalta isoja merkkejä. Rissasen ja Flinckin ketjut olivat lähes läpi pelin vaarallisia eikä olisi ollut mikään ihme, jos nämä kolmikot olisivat ratkaisseet ottelun SaiPalle. Tällä kertaa ei niin käynyt mutta ihan vielä ei kannata ranteita aukoa. Siellä on vielä kolmasosa runkosarjaa pelaamatta.
Mitä tulee lappeenrantalaiseen kiekkoyleisöön.. Hoh hoijaa. Ja kaikki ne, joita en tässä tarkoita tietävät sen kyllä.
Tästäkin olen pitkälti samaa mieltä. Ylivoima-aikaa pitäisi mun mielestä ehdottomasti laittaa eniten Rissasen ketjulle, koska Rissanen on oikeastaan ainoa erittäin varma kiekon jakaja.Minusta hävittiin tänään kaiken koomailun lisäksi peluutuksillisiin asioihin. En kyllä voi käsittää miksi kohot sai pelata ykkösylivoimat ja suurimmat minuutit (sellainen fiilis jäi). Kolme pientä teletapit, jotka pörräilivät ympäriinsä saamatta mitääään aikaiseksi, maskipelaamisesta puhumattakaan. Rissasen kenttä ykköseksi, flinkit kakkoseksi, kolmonen tuommosenaan, neloseksi jämäminuuteille lee, piitulainen ja leivo. Eli kritiikkiä valmennuksenkin suuntaan. Tämän päiväinen peli oli kyllä voitettavissa.