Sihvosen höpinät voi suurimmalta osin jättää omaan arvoonsa.
rattussovjeticus: Vähintäänkin puolitosissaan olin ainakin itse sitä mieltä, että viimeinen peli oltaisi voitu pelata tyhjälle katsomolle. Eihän sitä tietenkään koskaan tapahdu, mutta ei SaiPa ole ansainnut tällä kaudella mitään. Valmennus, toimisto ja johto on tämän kauden fiaskolle suurimmat syylliset, mutta onhan tuolla pelaajillakin toki vastuu ja ainakin puoli joukkueellista oli täydellisiä alisuorittajia. Tosin tässä tullaan taas siihen valmennuksen osuuteen myös...
Kun käytät tekstissäsi ilmaisua "fanit", niin olet ilmeisesti sitä mieltä, että osa faneista on jollain lailla huonompia faneja? Esim. itsestäni ei saa kirveelläkään minkäänlaista "glory hunteria", jos se on viestisi ydin osalle "faneista". Tämä kausi on ryssitty niin totaalisesti, että fanella ja "faneilla" on täysi oikeus olla närkästynteitä, suorastaan vittuuntuneita. Itse en tällaista farssia ole ennen nähnyt, enkä halua enää koskaan nähdä. Jos kausi päätetään vajaan kymmenen ottelun tappioputkeen, muutamaan tehtyyn maaliin ja a-junnujoukkueella pelaamiseen LIIGASSA, niin onhan se nyt jumakauta säälittävää ja käsittämätöntä. Se ei mustasta valkoiseksi muutu vaikka mitä valkopesua yrittäisi. Piste.
Ja joo, uskon, että näitä pohjia ei ole enää tulossa ja ensi kaudella ollaan siellä kympin sakissa. Ja rahalle saa taas jotain vastinettakin, että kehtaa sinne hallille mennä. Tuskin tässä kukaan kannattaja odottaa, että ensi vuonna ollaan mestareita (saa toki yllättää :-) tai että voitetaan jokainen kotimatsi, mutta sitä on täysin lupa odottaa, että jonkinlainen uskottavuus palautetaan, peli-ilmeeseen saadaan se taistelu ja tunne mukaan ja sitä kautta niitä voittojakin tulee varmasti enemmän kuin tänä vuonna. Siihen ei tietysti kovin isoa tasonnostoa edes vaadita, jos tällainen pieni ironia sallitaan...