SaiPan fanitoiminta

• 53 575
  • 304
Suosikkijoukkue
SaiPa, LauTP ja kaikki sinnikkäästi yrittävät
Itse tervehdin vilpittömällä ilolla uutta tätä uutta verta Kaiteen nurkilla. Tervettä nuorten miesten uhoa, suutakin saavat minun puolesta soittaa niin paljon kun haluavat. Ärräpäitä olen seisomakatsomossa kuulut kaikkien 25 vuoden ajan mitä olen siellä aikaa viettänyt, siinä ei pitäisi kenellekään olla mitään uutta. Useinmiten ne ärräpäät ovat vielä lennelleet muinaismuistoissani keltamustalle joukkueelle.

Nyrkkihipat kunhan jätetään tamperelaisten harrastukseksi.

T1uhgs

Jäsen
Itse tervehdin vilpittömällä ilolla uutta tätä uutta verta Kaiteen nurkilla. Tervettä nuorten miesten uhoa, suutakin saavat minun puolesta soittaa niin paljon kun haluavat. Ärräpäitä olen seisomakatsomossa kuulut kaikkien 25 vuoden ajan mitä olen siellä aikaa viettänyt, siinä ei pitäisi kenellekään olla mitään uutta. Useinmiten ne ärräpäät ovat vielä lennelleet muinaismuistoissani keltamustalle joukkueelle.

Nyrkkihipat kunhan jätetään tamperelaisten harrastukseksi.
Tämä on juuri mitä aattelen asiasta. Täällä on tuon ryhmän chantit, liput, ikä ja vähän muukin lynkattu osan palstalaisten toimesta. Näin ulkopuolisesta on vähän outoa ollut tätä aikaisempaa keskustelua katsoa. Kunhan kaikki väkivalta jää pois, niin hyvää tunnetta ja menoa tuolla on. Ei ne ärräpäät minun korvaani särähdä yhtään sen pahemmin kuin se että huudetaan että ”mie tiiän et me voitetaan” kesken pelin.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tässä toisella erätauolla ylempää seurasin itärajalipun heilutusta, ja sitä porukkaa, joka vierellä oli. Tuo porukka koostunee alle 15 v mies oletetuista. Kovin harmittomalta ryhmältä vaikuttanee. En pahoita mieltäni tälläisestä.

Unscarred

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä ja NY rangers
”Kuka voittaa” ”SaiPa!” Raiku ihan espooseen saakka. Onneksi 28 päivänä pääsee kokemaan tätä paikanpäälle.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tässä toisella erätauolla ylempää seurasin itärajalipun heilutusta, ja sitä porukkaa, joka vierellä oli. Tuo porukka koostunee alle 15 v mies oletetuista. Kovin harmittomalta ryhmältä vaikuttanee. En pahoita mieltäni tälläisestä.
Sain samanlaista viestiä paikalla olleelta vantaalaiselta palstaveljeltä. Antaa siis teinien testosteronihöyryissään höyrytä ihan vapaasti kunhan väkivaltaan ei ruveta.

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Miksi yleisö buuaa Nikkasen ulosajolle? Tottakai harmittaa, mutta mitä epäselvää?
Olisiko kenties yleinen vitutus, koska kyllähän tämä meinaa sitä, että peli on todennäköisesti hävitty? 5min av kärkikamppailussa, yikes.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Miksi yleisö buuaa Nikkasen ulosajolle? Tottakai harmittaa, mutta mitä epäselvää?
Jos joku miuta harmittaa Kisapuistossa, niin se että katsomossa puusilmäillään armottomasti, eikä pystytä hyväksymään edes selkeitä jäähyjä kotijoukkueelle. Ymmärrän, että katsomossa eletään tunteella, mutta joku järki olisi kiva pitää näissä mukana.

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Paha paikka, mut ite koin ton protestina jäähylle.
Ei jäähyssä ollu kyllä mitään epäselvyyttä, vaikka vahinko olikin. Siis toki saatto näyttää harmittomalta jos ei kuutiolla tilannetta näytetty ja jos ei sattunut tajuumaa kattoo sinne kun tilanne näytettiin, se jotenkin saattas järkevyyttä tuohon reaktioon saada jos oli näin.
Mutta jos ei ollu niin hävetkää ja kun oli vielä niitä huhuja, että kaiteella tai lähistöllä on nuorisoa jotka on käyttäytyny vähän huonosti, niin alkaako ote lipsua.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jos joku miuta harmittaa Kisapuistossa, niin se että katsomossa puusilmäillään armottomasti, eikä pystytä hyväksymään edes selkeitä jäähyjä kotijoukkueelle. Ymmärrän, että katsomossa eletään tunteella, mutta joku järki olisi kiva pitää näissä mukana.
Päätyyn näkyi ainoastaan taklaus. Tämän jälkeen näytti, että pelaaja kiemurteli polvensa kanssa. Mikään ei viitannut siihen, että päähän kolahti. Tuota tilannetta ei nähnyt mitenkään päädystä, mitä siinä todellisuudessa kävi.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Päätyyn näkyi ainoastaan taklaus. Tämän jälkeen näytti, että pelaaja kiemurteli polvensa kanssa. Mikään ei viitannut siihen, että päähän kolahti. Tuota tilannetta ei nähnyt mitenkään päädystä, mitä siinä todellisuudessa kävi.
Kukaan ei nähnyt mitä tilanteessa kävi. Siltikin huudettiin suut vaahdossa nuijaa ja buuattin. Hienosti toimittu.

Ymmärrän, että katsomossa eletään tunteella. Niin minäkin. Siltikään en voi ymmärtää kuvailemaani toimintaa. Olen selkeästi vanha ja seestynyt, kun itsekin haluan nähdä tuomaritkin ihmisinä, enkä keskittyä nillittämään heidän toiminnastaan juurikaan.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kukaan ei nähnyt mitä tilanteessa kävi. Siltikin huudettiin suut vaahdossa nuijaa ja buuattin. Hienosti toimittu.

Ymmärrän, että katsomossa eletään tunteella. Niin minäkin. Siltikään en voi ymmärtää kuvailemaani toimintaa. Olen selkeästi vanha ja seestynyt, kun itsekin haluan nähdä tuomaritkin ihmisinä, enkä keskittyä nillittämään heidän toiminnastaan juurikaan.
Niin siis päätyyn näkyi taklaus, itse en nähny käden osumaa päähän. Myöskin jälkitilanne näytti siltä että Leskistä sattui polveen, ei päähän.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

Sinne näkyi se, että mitään ei käynyt tilanteessa. Pitäisi siis olla hiljaa, kun peli vihelletään poikki, kun kaveri jää makaamaan normaalilta näyttäneen taklauksen jälkeen?

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petmanien omat säännöt

Just vähän aikaa sitten kävit toisen joukkueen ketjuissa vittuilemassa voiton jälkeen ja nyt jeesustelemassa täällä. Lopeta tuollainen.

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Sinne näkyi se, että mitään ei käynyt tilanteessa. Pitäisi siis olla hiljaa, kun peli vihelletään poikki, kun kaveri jää makaamaan normaalilta näyttäneen taklauksen jälkeen?
No jäähallissa ei kuulu mekastaa. Katsotaan hiljaa sitä ottelua ja kätellään vieruskumppania jos maali tulee. Ihan käsistä lähteny tämä paheksuminen. Menkää teatteriin ni ei tule mielipahaa. Eiku sielläki lopussa annetaan monet aplodikierrokset eli kuulosuojaimet suosittelen sinne mukaan myös.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
No jäähallissa ei kuulu mekastaa. Katsotaan hiljaa sitä ottelua ja kätellään vieruskumppania jos maali tulee. Ihan käsistä lähteny tämä paheksuminen. Menkää teatteriin ni ei tule mielipahaa. Eiku sielläki lopussa annetaan monet aplodikierrokset eli kuulosuojaimet suosittelen sinne mukaan myös.
Meikäläinenkin kyllä ylenkatsoo vähän esim sitä keskaritouhua, jota täälläkin puitiin. Mutta, tosiaan tämänlainen reaktio on melko odotettu jääkiekkokatsomossa mielestäni ja kuuluu asiaan.

Tuo älämölö olisi loppunut samantien, kun osuma kupoliin olisi näytetty ruudulla.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Just vähän aikaa sitten kävit toisen joukkueen ketjuissa vittuilemassa voiton jälkeen ja nyt jeesustelemassa täällä. Lopeta tuollainen.
Kiitos vinkistä
Näin tein kyllä, ja heti perään pyysin siellä anteeksi tyhmää käytöstäni.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petmanien omat säännöt
Tilanne näytti ihan oikeasti täysin mitättömältä seisomakatsomoon. Ei ollut mitään mahdollisuutta nähdä päähän osuvaa kontaktia. Totta kai yleisö elää sellaisen reaktion mukaan. Telkkarista hidastusten kanssa todella helppo tuomita.

Se että hallissa sattui olemaan ääntä, on uutta Tapparan kannattajille. Mutta jumalauta, jos omatkin alkavat jeesustelemaan, kun tunnekuohussa elää pelin mukana.

IlPadrino

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eniten ehkä paikanpäällä todistettuna oli ongelma tuo fanipäädyn nuoriso, joka buuasi Leskiselle kun nousi ylös. Ihan selkeästi palaute oli kohdistettu pelaajaan ei tuomaristoon.

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Eniten ehkä paikanpäällä todistettuna oli ongelma tuo fanipäädyn nuoriso, joka buuasi Leskiselle kun nousi ylös. Ihan selkeästi palaute oli kohdistettu pelaajaan ei tuomaristoon.
Ehkä Porissa tai jossain muualla faniryhmät vain olisi olleet hiljaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy