SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

• 3 398 117
  • 13 967

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin JYP-osiossa. Tässä saattaa olla samat huhulähteet kuin itselläni. Toki tarjouksen jättämisestä on aina vielä pitkä matka sopimukseen.

Olihan se Ilveskin kuulemma Petmanille lappua tarjonnut. Voisin kuvitella että tällä kaudella jokainen liigajoukkue on huomannut Petmanin tehot ja kysellyt herran saatavuutta ensi kaudeksi.
JYPin kannattaa pakottaa SaiPa maksamaan paljon, jää vähemmän rahaa muuhun joukkueeseen.

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
En tiedä mikä on iso pahvi ja millä mittapuulla kukin tarjouksia tekee, niin en itse vielä ole siitä vakuuttunut jotta Petmannista kannattaa isoa pahvia maksaa. Eihän se ole hullu kuka pyytää, vaan kuka maksaa. Vaikka onkin SaiPan kultakypärä (tällä hetkellä) niin mistään maajoukkue miehestä ei ole kyse. Eikä viimeisien pelien perusteella mistään sen enemmän muustakaan. Täysin korvattavissa oleva kaveri, jos yrittää pienen seuran rahakirstun tyhjentää.

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen Tupaukon linjoilla. Petman on hyvä, mutta ei mikään sateentekijä niin kuin olemme huomanneet. Ei missään nimessä ns. mottipäisen arvoinen. Toivottavasti saadaan jatkamaan, mutta ei hinnalla millä hyvänsä.

Tsepteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ilves
Ja tämä on sitten suomeksi "taitaa olla menossa Keski-Eurooppaan". Eli taitaa olla menossa JYPiin ja taitaa olla menossa Ilvekseen ja taitaa jatkaa SaiPassa.
Kai huhuketjussa saa huhuilla?

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heitätkö 100% hatusta vai onko sinullakin varmaa tietoa, kuten joillain henkilöillä tällä palstalla?
Eikös silloin olisi ”varmistuneet siirrot” ketjun kamaa?

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Eikös silloin olisi ”varmistuneet siirrot” ketjun kamaa?
Juurikin näin. Tämän ketjun tarkoitus on huhut.

"huhu
substantiivi, yleisesti puhuttu asia, jonka todenperäisyys ei ole varma"

Lähde: Kielitoimisto

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Ja tämä on sitten suomeksi "taitaa olla menossa Keski-Eurooppaan". Eli taitaa olla menossa JYPiin ja taitaa olla menossa Ilvekseen ja taitaa jatkaa SaiPassa.
Tänne huhuketjuun on ihan aidosti inhottava kirjoittaa yhtään mitään kun lähes jokainen kerta vastaanotto on osalta luokkaa tämä. Itse nostan käden virheen merkiksi pystyyn, olen kirjoittanu huhun "varmana" ja sain siltä osin ihan aiheellista palautetta.

Mutta en ymmärrä miksi tälläinen ketju on edes olemassa jos tänne ei saa kirjoitella kuulemiaan huhuja? Sitten jos huhu ei osu niin jotkut täälä kokee asiakseen muistutella asiasta myöhemmin:

Heitätkö 100% hatusta vai onko sinullakin varmaa tietoa, kuten joillain henkilöillä tällä palstalla?

emz1

Jäsen
Vaikka onkin SaiPan kultakypärä (tällä hetkellä) niin mistään maajoukkue miehestä ei ole kyse.
Se on loppupeleissä aika pieni joukko pelaajia jotka ovat koko Liigan historiassa kolkutelleet 50p rajaa 25 vuotiaana ja tästä lähimenneisyydestä siellä on mm. sellaisia nimiä kuten Hannes Björninen, Anton Levtchi, Oula Palve, Teemu Turunen ja Eemeli Suomi.

Petman ei ole vielä lähelläkään prime ikää joten oudoksun vahvasti mielipidettä jossa hänestä ei kannattaisi juuri tässä vaiheessa maksaa tason riittävyyden vuoksi.

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPan sivujen mukaan Petmanin kummiyritys on Kingfisher company. Eli siis tämän surullisenkuuluisan Ville Rämän pulju.

Koska foliohattuilu on aina välillä kivaa puuhaa ja ollaan huhuketjussa, niin esitän seuraavaa.

Jo täksi kaudeksi miehen saaminen joukkueeseen oli iso panostus, jota ei olisi tapahtunut ilman Rämän rahoja. Jatkosopimus oli hyvin lähellä viime vuoden puolella, mutta Rämän taloudellinen tilanne koki kolauksia. Tästä syystä Aho joutui tarjoamaan huonoa diiliä Petmanille, minkä vuoksi herralla on nyt tarjouskierrokset ympäri Eurooppaa menossa.

No, tämä nyt on hyvin kaukaa haettua. Mutta tulipahan mieleen, kun tuon kummiyrityksen huomasin. Eihän se välttämättä tarkoita mitään.

Joka tapauksessa, luulisi Petmanin saavan tuolla CV:llä sellaisen lapun Keski-Euroopasta, ettei tarvitsisi liigatarjouksia edes vilkaista.

Veleho

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Petman ei ole vielä lähelläkään prime ikää joten oudoksun vahvasti mielipidettä jossa hänestä ei kannattaisi juuri tässä vaiheessa maksaa tason riittävyyden vuoksi.
Tästä oltava vähän eri mieltä. Kyllä itse sanoisin, että nimenomaan nuo 25-30 vuodet ovat ne prime-vuodet. Vaikka niitä ikiliikkujiakin löytyy, niin kyllä se kolmikymppisestä lähtien alkaa pääsääntöisesti kehityskäyrä näyttämään useammin alas, kuin ylöspäin.

Sinänsä toki samaa mieltä loppuosasta, että tässä vaiheessa nimenomaan mielestäni kannattaa maksaa, kun mies on juuri aloittanut parhaat pelivuotensa.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Tänne huhuketjuun on ihan aidosti inhottava kirjoittaa yhtään mitään kun lähes jokainen kerta vastaanotto on osalta luokkaa tämä. Itse nostan käden virheen merkiksi pystyyn, olen kirjoittanu huhun "varmana" ja sain siltä osin ihan aiheellista palautetta.

Mutta en ymmärrä miksi tälläinen ketju on edes olemassa jos tänne ei saa kirjoitella kuulemiaan huhuja? Sitten jos huhu ei osu niin jotkut täälä kokee asiakseen muistutella asiasta myöhemmin:

Juurikin näin. Täällä ollaan todella herkkiä suorittamaan joukkokivitys.

Täällä ei saa huhuilla.

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saa täällä huhuilla. Petman on tietysti haluttu pelaaja ja huhujen virta on huikea. On ollut menossa
- JYPiin
- NHL:ään
- Tapparaan
- Ruotsiin
- Sveitsiin
- Ilvekseen
- Tshekkiin
- Pilkille
- Jäämässä SaiPaan kuten neljä viidestä muustakin parasta pistemiestä

Eli ota tästä selvää, mikä se huhu itse asiassa onkaan. Minulla on oma arvaukseni, missä pelaa Petman syksyllä, mutta se perustuu kyllä täysin omassa päässä syntyneeseen intuitioon.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä olen Tupaukon linjoilla. Petman on hyvä, mutta ei mikään sateentekijä niin kuin olemme huomanneet. Ei missään nimessä ns. mottipäisen arvoinen. Toivottavasti saadaan jatkamaan, mutta ei hinnalla millä hyvänsä.
Joulutaukoa edeltänyt Petman oli lähellä sarjan kovinta pelaajaa kokonaisvaltaisesti. Mutta pitää kyllä se taso sieltä taas kaivaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy