SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

• 3 397 140
  • 13 959

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin JYP-osiossa. Tässä saattaa olla samat huhulähteet kuin itselläni. Toki tarjouksen jättämisestä on aina vielä pitkä matka sopimukseen.

Olihan se Ilveskin kuulemma Petmanille lappua tarjonnut. Voisin kuvitella että tällä kaudella jokainen liigajoukkue on huomannut Petmanin tehot ja kysellyt herran saatavuutta ensi kaudeksi.
JYPin kannattaa pakottaa SaiPa maksamaan paljon, jää vähemmän rahaa muuhun joukkueeseen.

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
En tiedä mikä on iso pahvi ja millä mittapuulla kukin tarjouksia tekee, niin en itse vielä ole siitä vakuuttunut jotta Petmannista kannattaa isoa pahvia maksaa. Eihän se ole hullu kuka pyytää, vaan kuka maksaa. Vaikka onkin SaiPan kultakypärä (tällä hetkellä) niin mistään maajoukkue miehestä ei ole kyse. Eikä viimeisien pelien perusteella mistään sen enemmän muustakaan. Täysin korvattavissa oleva kaveri, jos yrittää pienen seuran rahakirstun tyhjentää.

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen Tupaukon linjoilla. Petman on hyvä, mutta ei mikään sateentekijä niin kuin olemme huomanneet. Ei missään nimessä ns. mottipäisen arvoinen. Toivottavasti saadaan jatkamaan, mutta ei hinnalla millä hyvänsä.

Tsepteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ilves
Ja tämä on sitten suomeksi "taitaa olla menossa Keski-Eurooppaan". Eli taitaa olla menossa JYPiin ja taitaa olla menossa Ilvekseen ja taitaa jatkaa SaiPassa.
Kai huhuketjussa saa huhuilla?

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heitätkö 100% hatusta vai onko sinullakin varmaa tietoa, kuten joillain henkilöillä tällä palstalla?
Eikös silloin olisi ”varmistuneet siirrot” ketjun kamaa?

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Eikös silloin olisi ”varmistuneet siirrot” ketjun kamaa?
Juurikin näin. Tämän ketjun tarkoitus on huhut.

"huhu
substantiivi, yleisesti puhuttu asia, jonka todenperäisyys ei ole varma"

Lähde: Kielitoimisto

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy