Pitääkö tässä oikeasti kohta availla jotain kalliimpaa viskipulloa?MiehILLE. Nyt on panostettu.
Alkaa jo jännittää.
Pitääkö tässä oikeasti kohta availla jotain kalliimpaa viskipulloa?MiehILLE. Nyt on panostettu.
Kahdenlaiset fiilikset tästä. Hemmetin hyvä, jos/kun jatkaa, mutta onko sitä rahaa sitten enää ollenkaan pakkiin. Jos on seurahistorian kallein, niin se on sitten ainakin yli 200k, koska sen Záborský sai.Kyllä. Seurahistorian kallein sopimus. Kerrankin miehelle, jolle se PITÄÄ maksaa.
Availe vain viskipullo, mutta viittasin tuossa siis myös tähän Helmisen jatkosopimukseen. Se on mielestäni vielä Salmista paljon tärkeämpi tulevaisuutta silmällä pitäen.Pitääkö tässä oikeasti kohta availla jotain kalliimpaa viskipulloa?
Alkaa jo jännittää.
plus mukaan vielä Sailunin talvirenkaat Skodaan ja 10e lahjakortti Tuen grillille ...2500€ / kuussa ja päiväliput Rauhan kylpylään?
Kaikki käy, kunhan kauppatorin lahoihin tönöihin ei SaiPan vähiä roposia työnnetä. Ehdotankin mestaruusbonukseksi Satama Sannin lahjakorttia.ja 10e lahjakortti Tuen grillille ...
Huomattavasti tärkeämpi. En mä sitä muuten availisikaan.Availe vain viskipullo, mutta viittasin tuossa siis myös tähän Helmisen jatkosopimukseen. Se on mielestäni vielä Salmista paljon tärkeämpi tulevaisuutta silmällä pitäen
@Rautanaamio tuolla liigan siirto huhuissa heitti, et case Salminen ei kuuluis hänen mukaansa enää siirtohuhu asioihin. Ois kova! Ois äärimmäisen kova juttu! Mitä olen kuullut, ni historiallisen kova.
Petman Bros., Kivenmäki, Kalapudas, Appelgren, Karvinen, Klintrup, Niemelä, Trejbal, Kousa.Mitä mieltä muut täällä ovat, ketkä tuosta nykyisestä joukkueesta olisi tärkeimpiä saada jatkamaan ensi kaudelle?
Airolalla on sopimus 2026. Listasin ainoastaan pelaajia joilla ei tulevasta kaudesta sopimusta ole.Maalivahti Salminen, sentteriosasto tärkeä eli v petman, Kalapudas, siikonen ja appelgren, sitten puolustus Trejbal, Niemelä, airola, Kousa
Miksi ihmeessä?Appelgrenin uskon palaavan Poriin.
Aikalailla samoilla linjoilla, mutta Kousasta olen sikäli eri mieltä että hänelle jatkoa vain jos edelle löytyy riittävä tekijämies joka täyttää saappaat kun Kousa ei ole pelikunnossa.Itse näen Petmanien veljeksien, Kivenmäen ja Trejbalin jatkot tärkeinä. Näistä Kivenmäki saattaa kyllä havitella isomman seuran paikkaa. Näiden lisäksi sitten tuota kokeneempaa osastoa olisi kiva nähdä myös ensi kaudella. Appelgren, Niemelä, Kousa etunenässä. Kalapudaksen uskon havittelevan paikkaa ulkomailla, hän taisi siitä viime vuonna mainitakkin jossain uutisessa.
Uskoisin, että haluaa siellä pelatakin vielä. Sinne asettuu kuitenkin uran jälkeen. Raipen alaisuudessa pelaaminen voi toki viedä voiton.Miksi ihmeessä?
Appelin koti on Porissa. Siihen en ota kantaa, pelaako ikinä enää Isomäessä kotijoukkueen paidassa.Miksi ihmeessä?
Tjaa. Olisihan tuon tietysti voinut arvata. Mies on kuitenkin Kouvolasta kotoisin, mutta kai siellä sitten sen verta aikaa jo tuli vietettyä.Appelin koti on Porissa. Siihen en ota kantaa, pelaako ikinä enää Isomäessä kotijoukkueen paidassa.
Kai UTJ:t täytyy palkata ihan toistaiseksi voimassaoleviin työsuhteisiin, ellei Aho itse ole halunnut määräaikaista. Jos oikein muistan, ei myöskään aikanaan tiedotettu, että olisi ollut määräaikainen soppari.@Lepranmies heittää kyllä kovia täkyjä täällä, toivottavasti nämä jutut perustuu faktoihin.
Osaako muuten kukaan sanoa missä mennää urheilutoimenjohtaja Ahon sopimuksen kanssa?
Ymmärtääkseni hänenkään kanssa ei tiedetä onko täällä vai muualla ensikaudella. Näin ainankin itse kuulin vielä jonkin aikaa sitten.
Petmanit ja Karvinen. Airolalla, Naukkarisella, Hokkasella ja Kiukaksella onkin jo onneksi sopimukset. Karvinen ei toki ole oma kasvatti, mutta on pelannut juniorista lähtien jo pienen ikuisuuden täällä, joten lasketaan jo omaksi pojaksi.Mitä mieltä muut täällä ovat, ketkä tuosta nykyisestä joukkueesta olisi tärkeimpiä saada jatkamaan ensi kaudelle?