SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

  • 2 582 898
  • 10 484
Ei tänne ketään tuu.
Kaikki menee Ilvekseen, Tapparaan, Kärppiin, Tepsiin, JYPiin...

Sanalla sanoen, olen enemmän kuin huolissani, edelleen. Olkoot mitä Bauer treenipumppeja, hävittiin lähes parhaalla kokoonpanolla IFKn 3 ketjun junnusakille jääden nollille. Toki legendaarinen en nähnyt peliä pätee tähän, mutta kun tää on nähty niin monta kertaa mitä tästä seuraa. Tästä kokonaisuudesta, kun kaikki on vajaata.

Huhuna sen verran että siellä on Ketterä huomenna vastassa jos joku ei tiennyt. 18 vuorokautta ja aloitetaan LIIGAKAUSI.
 

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Dösö on mailankäsittelynsä ohella hyökkäyspäässä peliälykäs kaveri. Pyrkii ennakkoon lukemaan tilanteita ja on syöttötaidoiltaan etenkin oivallinen.

Vastapainoksi loukkaantumisherkkä, pehmeä ja kiekottomana haluton. Puolustaminen ei kuulemma kiinnosta. Oli todennut SHL:ssä pelatessaan sen itsekin ääneen ja suututtanut jengiä.
 

Etäfani222

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen kanssasi samaa mieltä vaikka pelin katsoinki. Ifk räpeltää noillaki pelaajilla SaiPan 0-5 taululle.. on syytä olla huolissaan. Ihan sama vaikka yhteispeli ei ole vielä lähtenyt kulkemaan, mutta jos menestyä haluaa niin ollaan todella kaukana siitä juuri nyt ja kausi on jo ovella pian.

Sanalla sanoen, olen enemmän kuin huolissani, edelleen. Olkoot mitä Bauer treenipumppeja, hävittiin lähes parhaalla kokoonpanolla IFKn 3 ketjun junnusakille jääden nollille. Toki legendaarinen en nähnyt peliä pätee tähän, mutta kun tää on nähty niin monta kertaa mitä tästä seuraa. Tästä kokonaisuudesta, kun kaikki on vajaata.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Eli saman ripulin opettelu eri ukoilla jatkuu tällä kaudella? Olen miettinyt liigapaketin ottamista taas tälle kaudelle, mutta taidan katsoa, miten kausi lähtee tänä vuonna SaiPan osalta käyntiin. Harjoituspelit on harjoituspelejä, mutta yleensä SaiPan osalta heikot harjoituspelit heijastuvat varsinasiiin liigapeleihin. Mutta toivossa hyvä elää, että tänä vuonna käy toisin.
 

emz1

Jäsen
Harjoituspelit on harjoituspelejä, mutta yleensä SaiPan osalta heikot harjoituspelit heijastuvat varsinasiiin liigapeleihin. Mutta toivossa hyvä elää, että tänä vuonna käy toisin.
On aika kurja tilanne markkinoinnillisesti seuran kannalta kun viime vuoden hyviä harjoitusotteluita seurasi kasa paskaa ja jos harjoitusottelut menevät huonosti niin sitä seuraa kasa paskaa. Pitäisiköhän ne pelit jättää pelaamatta vai mikä tähän auttaisi?
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
On aika kurja tilanne markkinoinnillisesti seuran kannalta kun viime vuoden hyviä harjoitusotteluita seurasi kasa paskaa ja jos harjoitusottelut menevät huonosti niin sitä seuraa kasa paskaa. Pitäisiköhän ne pelit jättää pelaamatta vai mikä tähän auttaisi?
Pelataan salaa. Koska SaiPa ei voi voittaa asiassa. Jos voitetaan harjoituspelit -> kausi on hävitty. Jos hävitään harjoituspelit -> kausi on hävitty. Periaatteessa voisi siis yhteenvetona sanoa, että jos SaiPa pelaa yhdenkin harjoitusottelun: älä osta liigapakettia tai seuraa kautta ollenkaan. Tämä vinkki on hyvä niille jotka harjoituspeleistä vetää johtopäätöksen koko kaudesta.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eli saman ripulin opettelu eri ukoilla jatkuu tällä kaudella? Olen miettinyt liigapaketin ottamista taas tälle kaudelle, mutta taidan katsoa, miten kausi lähtee tänä vuonna SaiPan osalta käyntiin. Harjoituspelit on harjoituspelejä, mutta yleensä SaiPan osalta heikot harjoituspelit heijastuvat varsinasiiin liigapeleihin. Mutta toivossa hyvä elää, että tänä vuonna käy toisin.
Viime kaudella ei ainakaan heijastellut ollenkaan.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Viime kaudella ei ainakaan heijastellut ollenkaan.

Piti ihan katsoa muutaman kauden ajalta. Viime kausi on ihan omassa luokassaan. Muutoin ei voi kovin kummoista johtopäätöstä vetää äkkiseltään pelkistä tuloksista.

Kausi: voitto-tasuri-häviö, runkosarjan sijoitus

2014-2015: 0-1-2, 8.
2015-2016: 5-0-1, 11.
2016-2017: 1-1-3, 15.
2017-2018: 3-1-2, 7.
2018-2019: 5-0-1, 9.
2019-2020: 2-0-6, 12.
2020-2021: 3-3-2, 13.
2021-2022: 9-0-1, 14.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
On aika kurja tilanne markkinoinnillisesti seuran kannalta kun viime vuoden hyviä harjoitusotteluita seurasi kasa paskaa ja jos harjoitusottelut menevät huonosti niin sitä seuraa kasa paskaa. Pitäisiköhän ne pelit jättää pelaamatta vai mikä tähän auttaisi?

Siksi tämä onkin SaiPa, joukkue isolla kysymysmerkillä kaudesta toiseen. Kaikki maksaa tänä päivänä, jopa sähkö, joilla pyörität laitteita katsoaksesi pelejä. Kaikilla ei ole välttämättä varaa hyväntekeväisyyteen joka vuosi, jos haluaa gloryhunteroinnilla rahoilleen vastinetta. Mutta kuten sanoin toivossa on hyvä elää, että tämä kausi olisi viime kauden tapaan poikkeus, kuten palstaveli Jugger alla mainitseekin.
Viime kaudella ei ainakaan heijastellut ollenkaan.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sentteriosastoon liittyen osa hehkutti eilisen pelin jälkeen Fizgeraldia: oli näkyvä. Juu oli tosiaan näkyvä ylöspäin, mutta kun sentteri on isossa roolissa puolustuspäässäkin, niin miinus 2 kertoo siitä puolesta. Maalikoosteesta saa hyvän kuvan: ekassa maalissa on omassa päässä eksyksissä kuin orpo piru ja neljännessä maalissa ampuu kiekon takakulmasta ohi, minkä jälkeen reagoi alas liian myöhään ja yrittää epätoivoisesti 2-1:ssä saada luisteltua toisen HIFK pelaajan kiinni. 3 vs 3 peleistä hyppääminen näihin peleihin ei käy ihan sormia napsauttamalla.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sentteriosastoon liittyen osa hehkutti eilisen pelin jälkeen Fizgeraldia: oli näkyvä. Juu oli tosiaan näkyvä ylöspäin, mutta kun sentteri on isossa roolissa puolustuspäässäkin, niin miinus 2 kertoo siitä puolesta. Maalikoosteesta saa hyvän kuvan: ekassa maalissa on omassa päässä eksyksissä kuin orpo piru ja neljännessä maalissa ampuu kiekon takakulmasta ohi, minkä jälkeen reagoi alas liian myöhään ja yrittää epätoivoisesti 2-1:ssä saada luisteltua toisen HIFK pelaajan kiinni. 3 vs 3 peleistä hyppääminen näihin peleihin ei käy ihan sormia napsauttamalla.
On se vaan näppärä tuo Nikke, aina löytyy negailtavaa.

Ekan maalin pyörityksessä oli miehet tosiaan hieman hakusessa, mutta kun kiekkoa lähdettiin toimittamaan maalille, Fitzgerald oli kyllä omaa pelaajaansa puolustamassa.

Toinen on vielä astetta legendaarisempi. Selostaja sanoo, että maali lähtee Fidzgeraldin ohikudista ja Nikke komppaa huonoa reagointia kudin jälkeen. Todellisuudessa laukauksen jälkeen Kevin oli hakemassa kiekon omalta alueelta, peippaili keskialueen yli hyökkäyspäätyyn ja koitti pelata poikittaissyötöllä maalipaikkaa, josta kiekko hyökkäyskulmaan. Kulmasta IFK sai kiekon viivan läpi Koivistoiselle ja Kevin koittaa ihan ansiokkaasti polkea 2-1 hyökkäystä kiinni, kun ehti olemaan hyökkäyksessä ylin pelaaja päätyviivan takanakin.

Mutta ei siinä saldo oli -2.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Onko tietoa milloin Petman siirtyy rapakon taakse harjoittelemaan? Ainakin nyt imatralla katsomossa Huttulan ym. kanssa katsomassa matsia.
 

redpecka

Jäsen
Onko tietoa milloin Petman siirtyy rapakon taakse harjoittelemaan? Ainakin nyt imatralla katsomossa Huttulan ym. kanssa katsomassa matsia.
Luultavasti on hakemassa Ojantakasta mukaansa.

Olen vähän pessimistisellä tuulella kun harkkapelit menee huonosti, materiaali keskinkertainen eikä sateentekijää ole. Jos pakko hassutella vielä lopuksi niin Leprassa voi olla pakkasta talvella ja sateentekijä aiheuttaisi vain turhan suurta rasitusta meidän hallin kattorakenteille.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Onko tietoa milloin Petman siirtyy rapakon taakse harjoittelemaan? Ainakin nyt imatralla katsomossa Huttulan ym. kanssa katsomassa matsia.

Syyskuun puolenvälin molemmin puolin voi olla lähtö. Mutta johonkin niille paikkeille se sattunee. Tämä siinä tilanteessa, että hän tosissaan taistelee paikasta ylhäällä ja lähtee Nhl- joukkueen mukana harjoittelemaan. Jos valmennus ei ole vielä ihan vakuuttunut niin voi olla, että Petman menee sinne jo aikaisemminkin antamaan vielä näyttöjä.

Mahdollista on tietysti sekin, että pelaa vielä yhden kauden Euroopassa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPan pakisto on kyllä tasoa heikko. Huttula, Donohue ja Hietala ei ainakaan voi olla yhtä aikaa kokoonpanossa. Fitzgerald ykkössentteriksi ja meritoitunut pakki hankintalistalle? Laiturikin toki kelpaisi.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Nyt taitaa olla se tilanne, että SaiPalla on lähiaikoina kerrottavaa pelaajarintamalta...

Pelaajan tasosta minulla ei ole mitään hajua mutta sellainen on ilmeisesti kiinnitetty tai sitten olen ymmärtänyt aivan täysin väärin. Minä kun en väärin mitään ikinä ymmärrä niin luottavaisin mielin voi olla!
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Eipä Moro tai Irving ole vielä osoittanu minun silmään mitään erikoista.
Kevin on ollut positiivinen yllätys, josta voi vielä tulla ihan kohtuullinen kaveri. Tämä hujoppi svedu ei myös ainakaan näiden harkkapelien perusteella ole kummoinen kaveri, sen aika näyttää. Paljoa en nyt pane tämän Ketterän (III kalja) peliin, se on yleensä Imaralaisille se vuoden päätapahtuma. SaiPalle pakollinen ystävyysottelu. Tuohon hifki peliin sen verran et ei se nyt ihan junnuporukalla ollut paikalla jos laatikossa oli myös ihan khl ukkoja... siinä pelissä oli SaiPallakin ihan hyviä hetkiä, mutta nuo jäähyt kyllä pani pakan ihan sekaisin. Onhan tuossa vielä paljon kehittämistä, jopa yksinkertaistamista. Tuota Virran pelikirjaa en kyllä mitenkään sisäistä, et kuinkahan monen Prisman alkosta haetun keissin koomassa sitä on funtsittu.
 

krissu87

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt taitaa olla se tilanne, että SaiPalla on lähiaikoina kerrottavaa pelaajarintamalta...

Pelaajan tasosta minulla ei ole mitään hajua mutta sellainen on ilmeisesti kiinnitetty tai sitten olen ymmärtänyt aivan täysin väärin. Minä kun en väärin mitään ikinä ymmärrä niin luottavaisin mielin voi olla!
No niin on sitä odotettukin. Mielenkiintoista nähdä, millainen mies sieltä tulee.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Nyt taitaa olla se tilanne, että SaiPalla on lähiaikoina kerrottavaa pelaajarintamalta...

Pelaajan tasosta minulla ei ole mitään hajua mutta sellainen on ilmeisesti kiinnitetty tai sitten olen ymmärtänyt aivan täysin väärin. Minä kun en väärin mitään ikinä ymmärrä niin luottavaisin mielin voi olla!
Nyt vois melkein jättää nimen vuotamisen ihan SaiPan viestintäosastolle niin jää jotain jännitettävää kerrankin.
 

redpecka

Jäsen
Nyt taitaa olla se tilanne, että SaiPalla on lähiaikoina kerrottavaa pelaajarintamalta...

Pelaajan tasosta minulla ei ole mitään hajua mutta sellainen on ilmeisesti kiinnitetty tai sitten olen ymmärtänyt aivan täysin väärin. Minä kun en väärin mitään ikinä ymmärrä niin luottavaisin mielin voi olla!
Jos jatkan tämän illan pessimististä linjaani niin tulkitsen tämän niin että Ojantakanen lähtee pois. Pelaajan taso on EHT-ukkeli, eli ei kai siitä vääntämistä.

Mielelläni huomenna herään painajaisestani mukiinmenevään aamuun. Ja revin taas rotsistani sen uskon, luoton ja.. joko mä sanoin uskon? Mutta kumminkin.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Nyt vois melkein jättää nimen vuotamisen ihan SaiPan viestintäosastolle niin jää jotain jännitettävää kerrankin.

Taitaa olla toimistollakin hommat hallussa. Tästä ei nimittäin irtoa yhtään mitään tietoa. Ei pelipaikkaa, ei kansallisuutta, ei minkäänlaista suuntaa mistä pelajaa tulee. Ainoa tieto on se, että pelaaja on kiinnitetty. Ulospäin ei ole lähdössä kukaan.
 

redpecka

Jäsen
Taitaa olla toimistollakin hommat hallussa. Tästä ei nimittäin irtoa yhtään mitään tietoa. Ei pelipaikkaa, ei kansallisuutta, ei minkäänlaista suuntaa mistä pelajaa tulee. Ainoa tieto on se, että pelaaja on kiinnitetty. Ulospäin ei ole lähdössä kukaan.
Ovat officella vittuuntuneet @Seeepra ja @Lepranmies merkkeihin. Hyvää sideshow´ta olette kumminkin tarjonneet. Minä en pistä pahakseni.

Kunhan nyt tuo mysteeriseppä on joku edes vähän poing-pong.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös