Brent Gates, Shane Gersich ja Jordy Bellerive lienevät tällä hetkellä lähimpänä realistisen maailman ajattelussa SaiPan otettavissa ja kaikilla näyttää vielä olevan sopivasti myös varakapteenitaustaakin.
Gersich jatkaa uraansa AHL-kaukaloissa.
Brent Gates, Shane Gersich ja Jordy Bellerive lienevät tällä hetkellä lähimpänä realistisen maailman ajattelussa SaiPan otettavissa ja kaikilla näyttää vielä olevan sopivasti myös varakapteenitaustaakin.
Ei tänne ketään tuu.
Kaikki menee Ilvekseen, Tapparaan, Kärppiin, Tepsiin, JYPiin...Ei tänne ketään tuu.
Ei niin, tätä sanoin heti kun huhu tosi kovasta ykkössentteristä levisi. Hakuja on varmasti ollut, mutta kynnet ei riitä kun puhutaan ukosta joka lopulta saa nhl sopimuksen. Mieluusti olisin väärässä.Ei tänne ketään tuu.
Sanalla sanoen, olen enemmän kuin huolissani, edelleen. Olkoot mitä Bauer treenipumppeja, hävittiin lähes parhaalla kokoonpanolla IFKn 3 ketjun junnusakille jääden nollille. Toki legendaarinen en nähnyt peliä pätee tähän, mutta kun tää on nähty niin monta kertaa mitä tästä seuraa. Tästä kokonaisuudesta, kun kaikki on vajaata.
On aika kurja tilanne markkinoinnillisesti seuran kannalta kun viime vuoden hyviä harjoitusotteluita seurasi kasa paskaa ja jos harjoitusottelut menevät huonosti niin sitä seuraa kasa paskaa. Pitäisiköhän ne pelit jättää pelaamatta vai mikä tähän auttaisi?Harjoituspelit on harjoituspelejä, mutta yleensä SaiPan osalta heikot harjoituspelit heijastuvat varsinasiiin liigapeleihin. Mutta toivossa hyvä elää, että tänä vuonna käy toisin.
Pelataan salaa. Koska SaiPa ei voi voittaa asiassa. Jos voitetaan harjoituspelit -> kausi on hävitty. Jos hävitään harjoituspelit -> kausi on hävitty. Periaatteessa voisi siis yhteenvetona sanoa, että jos SaiPa pelaa yhdenkin harjoitusottelun: älä osta liigapakettia tai seuraa kautta ollenkaan. Tämä vinkki on hyvä niille jotka harjoituspeleistä vetää johtopäätöksen koko kaudesta.On aika kurja tilanne markkinoinnillisesti seuran kannalta kun viime vuoden hyviä harjoitusotteluita seurasi kasa paskaa ja jos harjoitusottelut menevät huonosti niin sitä seuraa kasa paskaa. Pitäisiköhän ne pelit jättää pelaamatta vai mikä tähän auttaisi?
Viime kaudella ei ainakaan heijastellut ollenkaan.Eli saman ripulin opettelu eri ukoilla jatkuu tällä kaudella? Olen miettinyt liigapaketin ottamista taas tälle kaudelle, mutta taidan katsoa, miten kausi lähtee tänä vuonna SaiPan osalta käyntiin. Harjoituspelit on harjoituspelejä, mutta yleensä SaiPan osalta heikot harjoituspelit heijastuvat varsinasiiin liigapeleihin. Mutta toivossa hyvä elää, että tänä vuonna käy toisin.
Viime kaudella ei ainakaan heijastellut ollenkaan.
On aika kurja tilanne markkinoinnillisesti seuran kannalta kun viime vuoden hyviä harjoitusotteluita seurasi kasa paskaa ja jos harjoitusottelut menevät huonosti niin sitä seuraa kasa paskaa. Pitäisiköhän ne pelit jättää pelaamatta vai mikä tähän auttaisi?
Viime kaudella ei ainakaan heijastellut ollenkaan.
On se vaan näppärä tuo Nikke, aina löytyy negailtavaa.Sentteriosastoon liittyen osa hehkutti eilisen pelin jälkeen Fizgeraldia: oli näkyvä. Juu oli tosiaan näkyvä ylöspäin, mutta kun sentteri on isossa roolissa puolustuspäässäkin, niin miinus 2 kertoo siitä puolesta. Maalikoosteesta saa hyvän kuvan: ekassa maalissa on omassa päässä eksyksissä kuin orpo piru ja neljännessä maalissa ampuu kiekon takakulmasta ohi, minkä jälkeen reagoi alas liian myöhään ja yrittää epätoivoisesti 2-1:ssä saada luisteltua toisen HIFK pelaajan kiinni. 3 vs 3 peleistä hyppääminen näihin peleihin ei käy ihan sormia napsauttamalla.
Luultavasti on hakemassa Ojantakasta mukaansa.Onko tietoa milloin Petman siirtyy rapakon taakse harjoittelemaan? Ainakin nyt imatralla katsomossa Huttulan ym. kanssa katsomassa matsia.
Onko tietoa milloin Petman siirtyy rapakon taakse harjoittelemaan? Ainakin nyt imatralla katsomossa Huttulan ym. kanssa katsomassa matsia.
No niin on sitä odotettukin. Mielenkiintoista nähdä, millainen mies sieltä tulee.Nyt taitaa olla se tilanne, että SaiPalla on lähiaikoina kerrottavaa pelaajarintamalta...
Pelaajan tasosta minulla ei ole mitään hajua mutta sellainen on ilmeisesti kiinnitetty tai sitten olen ymmärtänyt aivan täysin väärin. Minä kun en väärin mitään ikinä ymmärrä niin luottavaisin mielin voi olla!
Nyt vois melkein jättää nimen vuotamisen ihan SaiPan viestintäosastolle niin jää jotain jännitettävää kerrankin.Nyt taitaa olla se tilanne, että SaiPalla on lähiaikoina kerrottavaa pelaajarintamalta...
Pelaajan tasosta minulla ei ole mitään hajua mutta sellainen on ilmeisesti kiinnitetty tai sitten olen ymmärtänyt aivan täysin väärin. Minä kun en väärin mitään ikinä ymmärrä niin luottavaisin mielin voi olla!
Jos jatkan tämän illan pessimististä linjaani niin tulkitsen tämän niin että Ojantakanen lähtee pois. Pelaajan taso on EHT-ukkeli, eli ei kai siitä vääntämistä.Nyt taitaa olla se tilanne, että SaiPalla on lähiaikoina kerrottavaa pelaajarintamalta...
Nyt vois melkein jättää nimen vuotamisen ihan SaiPan viestintäosastolle niin jää jotain jännitettävää kerrankin.
Ovat officella vittuuntuneet @Seeepra ja @Lepranmies merkkeihin. Hyvää sideshow´ta olette kumminkin tarjonneet. Minä en pistä pahakseni.Taitaa olla toimistollakin hommat hallussa. Tästä ei nimittäin irtoa yhtään mitään tietoa. Ei pelipaikkaa, ei kansallisuutta, ei minkäänlaista suuntaa mistä pelajaa tulee. Ainoa tieto on se, että pelaaja on kiinnitetty. Ulospäin ei ole lähdössä kukaan.