1-15Vähemmän Liigauutisia nyt hetkeen seuranneena, minkälaisista sijotuksista taistellaan ens kaudella? 7-10?
15. Sijasta ei voi taistella ellei joukkue ala kirjaimella Ä joten 1-14
Tämä on omani ja käsittääkseni palstakonsensus optimaalisesta toteutumasta tällä hetkellä. Seurana SaiPa ylväästi noussut sadassa vuosessa tähän kategoriaan ja siitä saa toki olla onnellinen.Vähemmän Liigauutisia nyt hetkeen seuranneena, minkälaisista sijotuksista taistellaan ens kaudella? 7-10?
Ei olis mikään iso kala. Keskikokoisesta pikkaisen isompi vaan. Ei vakuuttaisi, jos isoa kalaa haetaan.
Liiganäytöt on annettu käytännössä A-juniorina ja 0,5 ppg:llä playoffit mukaan lukien. Ruotsin kausia pidettiin siellä suunnalla onnistuneina ja oli mj-kuvioissa mukana jälkimmäisellä kaudella. Pohjois-Amerikkaan lähtö oli jo hieman yllättävä ja kokemus karttui AHL:stä, ei varmaan tehnyt pahaa Ikosen tyyppiselle kaverille.Itse olisin kovin tyytyväinen, jos Ikonen tulisi SaiPaan. Voisi olla hyödykkäämpi tulevaisuudessa hankintojenkin suhteen, kun saataisiin nuori suomalainen, jo Liigassa näytöt antanut kaveri kärkiketjuihin.
Ehkä? Itse näin hetki sitten unen, ehkä enne-sellaisen, jossa julkistettiin Raun kahden vuoden sopimus Jokereihin. Tiedä sitten onko tämä hyvä vai huono enne.Olisiko se sitten Rau? Slovan Bratislava ei taida jatkaa KHL:ssä ensi kaudella.
Mikä olisi Raun rooli? Mihin kenttään laittaisitte?
Itse en hirveästi innostuisi jos ykköskenttä olisi:
Zaborsky - X - Rau
Rau ja Zabo molemmat hyviä samoissa asioissa, maalin edessä ja maalintekopaikkaan "livahtamisessa". Voiko varsinaisen pelinrakentamisen ja puolustusvelvoitteet laittaa niin selkeästi sentterin harteille?
Ei ainakaan samaan. Jos kävisi joulu ja Rau tulisi tuohon vielä, niin kasaisin itse ketjut muotoon:Mikä olisi Raun rooli? Mihin kenttään laittaisitte?
KooKoo se naapurissa hankkii ulkomaalaisia maajoukkuemiehiä minkä kerkeää ja me ollaan saatu Zabo ja tais jo rahat loppua...
Onhan tässä kysymysmerkkejä ilmassa. Uskon kyllä, että noihin puuttuviin ruutuihin hommataan viimeistään kauden alkuun mennessä ihan riemunkiljahduksia aiheuttavia päteviä pelureita, mutta riittäkö se silti mihinkään loppujen lopuksi kun runko on jo kumminkin kasassa? Jos ei muusta ryhmästä tupsahda tasonnostajia niin ei välttämättä pari krospia tuossa mitalia toisi. Varsinkin puolustus on aika jännä.Joku kyllä mielestäni mättää SaiPan touhussa. Kärkikenttien kavereita (poislukien zabo) ei saada hankittua ajoissa ja jos saadaan, niin vasta joskus syyskuussa.... Juhannukseen aikaa kuukausi ja luulisi että siihen mennessä olisi ollut aikaa kasata joukkue. Vahvasti näyttää vaan siltä että joku ei osaa tai ole hommiensa tasalla.
Onko iso kala?Malttakaas nyt vielä hetki. SaiPakin on hankkinut uuden pelaajan.
Olisihan se pitänyt arvata, saatiin joku matonen siika, ei tartu lohet meijän haaviin. Tää kausi on menetetty.kahen kilon siika?!!!!!!