SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

  • 2 495 022
  • 10 032

atsku

Jäsen
Milloin SaiPaan on tullut kotimainen pelaaja jolla on takana 36 pisteen ja 39 pisteen kaudet liigassa eikä ole pelannut edes kaikkia matseja?
Itse pidän vaikkapa Iiro Järven hankintaa paljon kovempana. Tsekkaa itse statsit.

Se miten Iiro Järven ura eteni SaiPassa tai sen jälkeen ei kuulu tähän. Vaan kovinta hankintaa etsittäessä tsekataan kaiketi sitten menneitä kausia. Iikka vrt. Säilynoja, Saarikoski tai Järvi.. Nokelainen. Ei pari suht hyvää kautta tee Iikasta liigatasolla vielä staraa. Potentiaalia toki on huippupelaajaksi liigatasolla.

Enkä usko minäkään, että on tulossa SaiPaan, siinä olen samaa mieltä kanssasi.
 
Viimeksi muokattu:

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse pidän vaikkapa Iiro Järven hankintaa paljon kovempana. Tsekkaa itse statsit.

Se miten Iiro Järven ura eteni SaiPassa tai sen jälkeen ei kuulu tähän. Vaan kovinta hankintaa etsittäessä tsekataan kaiketi sitten menneitä kausia. Iikka vrt. Säilynoja, Saarikoski tai Järvi.. Nokelainen. Ei pari suht hyvää kautta tee Iikasta liigatasolla vielä staraa. Potentiaalia toki on huippupelaajaksi liigatasolla.

Enkä usko minäkään, että on tulossa SaiPaan, siinä olen samaa mieltä kanssasi.
Nokelainen oli kyllä kova tosin toki oli takana loukkaantuminen. Ilman terveyshuolia olisi pelannut varmaan muualla. Ja huonostihan siinä kävi mikä vituttaa vieläkin. Niin hyvin Petteri aloitti.
 

Barney

Jäsen
Itse pidän vaikkapa Iiro Järven hankintaa paljon kovempana. Tsekkaa itse statsit.
Pidit myös Jarno "Mestis" Koskirantaa ja Antti Pihlströmiä kovempina, joten eiköhän se kerro kaiken oleeellisen. Listaan voisi lisätä vielä mm. Mikko Pukan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Puhuvat kylillä, että eräs kuluneella kaudella Vaasan Sportia edustanut pelaaja olisi jo muuttanut Lappeenrantaan. Nimestä ei puhetta ollut, mutta onhan yhtä puolustajaa sieltä kovasti tänne huhuttu.
 

Barney

Jäsen
Puhuvat kylillä, että eräs kuluneella kaudella Vaasan Sportia edustanut pelaaja olisi jo muuttanut Lappeenrantaan. Nimestä ei puhetta ollut, mutta onhan yhtä puolustajaa sieltä kovasti tänne huhuttu.
Olisi voinut muuttaa jo tuossa vähän yli kuukausi sitten..
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on siis tiedossa kaksi pakkia tulevalle kaudelle: Maalahti ja Salo. Vielä kun siihen saa kahdeksan laadukasta lisää niin hyvä tulee.
No ei nyt sentään tarvita kymmentä laadukasta puolustajaa. Se nyt olisi jo järjetöntä rahan käyttöä. Tarvitaan minimissään 3 laadukasta puolustajaa. Neljä hyväänpuolustajaa ja yksi ok pakki. Siis yhteensä 8 pakkia. Reservi Ketterästä ja junnuista. Mutta aktiivisemmin SaiPan pitää toimia loukkaantumisten sattuessa. Nyt toimisto pelasi riskillä ja odotti apuja sairastuvalta. Ei olisi kannattanut.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No ei nyt sentään tarvita kymmentä laadukasta puolustajaa. Se nyt olisi jo järjetöntä rahan käyttöä. Tarvitaan minimissään 3 laadukasta puolustajaa. Neljä hyväänpuolustajaa ja yksi ok pakki. Siis yhteensä 8 pakkia. Reservi Ketterästä ja junnuista. Mutta aktiivisemmin SaiPan pitää toimia loukkaantumisten sattuessa. Nyt toimisto pelasi riskillä ja odotti apuja sairastuvalta. Ei olisi kannattanut.
Laadulla en tarkoittanut maajoukkuetasoa, se on epärealistista. Katson että Maalahti, Lappalainen, Carson jne. ovat yleensä laadukkaita ns. SaiPalaadukkaita. Olkoon nyt kysymys pelitavasta tai puolustuspelistä ylipäätään, niin maalisuhde pitäisi saada plussalle eikä saa tapahtua eilisen kaltaisia 7-0 sukelluksia. Pelitapa pitää saada pelaajien selkärankaan syyskuusta alkaen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Veikkailisin, että lähiaikoina julkistetaan pari uutta sopparia.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos ajatellaan tuota stepin ottamista vielä ylöspäin ensi kaudeksi, voisiko joukkueessa olla tilausta kokeneemmalle kotimaiselle pelurille, kuten Venäläinen oli muutama kausi sitten. Hieman rutiinia ulkkareiden ja nousevien pelaajien tueksi. Miltä kuulostaisi Ville Korhonen? Pelannut aiemmin molempien valmentajien alaisuudessa.
 

ahal

Jäsen
Jos ajatellaan tuota stepin ottamista vielä ylöspäin ensi kaudeksi, voisiko joukkueessa olla tilausta kokeneemmalle kotimaiselle pelurille, kuten Venäläinen oli muutama kausi sitten. Hieman rutiinia ulkkareiden ja nousevien pelaajien tueksi. Miltä kuulostaisi Ville Korhonen? Pelannut aiemmin molempien valmentajien alaisuudessa.
Ilman muuta. Nyt päättyneellä kaudella joukkueessa oli 9 kpl 1980-luvulla syntyneitä ja heistä 5 oli pakkeja. Jatkamassa ovat vain Koho, Kaksonen ja Löfman, joten tilausta muutamalle kokeneelle pelurille olisi. Menestyvät joukkueet ovat yleensä sopiva sekoitus kokemusta ja nuoruutta.

Venäläinen oli roolissaan erittäin hyvä, samoin Hämäläinen, esimerkkejä mainitakseni. Tasaista suorittamista joukkueen eteen. Sellaista kaivataan jatkossakin. Korhonen olisi hyvä jatkumo käytäntöön.
 

Pinestone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@voisalmenpoika twiittaili juuri äskettäin seuraavaa:
-Paljon tulee kysymyksiä ensi kauden sopimustilanteesta. Käymme alkuviikosta Espoossa kuvaamassa päävalmentaja Lehterän kommentit kuudesta jatkosopimuksesta. Nämä julkaistaan videomuodossa ensi viikolla. Pari uuttakin julkistusta odotettavissa lähiviikoille.

edit typo
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisikohan nuo @voisalmenpojan mainitsemat "pari uutta sopimusta" Emil Oksanen ja Robin Salo? En kyllä tiedä että voiko Oksasen sopimuksen jo julkaista vai jatkuuko miehen kausi vielä?
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pikaisella tarkistuksella Regina Patsin kausi päättyi neljännesvälieriin, eli Emilin seuran kausi on päättynyt.
Joo niin näyttää olevan. Myös Emil Oksanen varataan todennäköisesti kesällä NHL:ään. Luulisi kuitenkin että pelaisi silti ensi kauden SaiPassa vaikka hänet varataan kesällä.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuusi jatkosopimusta. Kunhan niiden joukossa on Carson, Goodwin ja Hamilton niin olen erittäin tyytyväinen.
Hamilton tuolla somen puolella jo kiitteli SaiPaa siihen malliin, että ei taida olla jatkamassa. Goodwinin näkisin selvänä jatkajana ja Carson myös omalla toivelistalla mukana. Muita mahdollisia jatkajia ovat Maia ja Kojo. Uusia tulijoita pitäisi olla täälläkin jo mainitut Emil Oksanen ja Robin Salo. Nämä siis vain omia näkemyksiäni.
 

Barney

Jäsen
Jos pitäisi veikata noita kuutta jatkosopimusta, niin:

Lähes varmat jatkajat: Goodwin, Likola
Mahdolliset jatkajat: Vaakanainen, Carson, Sneck, Kojo, Maia, Radke, Hamilton, Strömberg. Ehkä jopa Taipalus?

Itsellä toiveissa Goodwin, Likola, Vaakanainen, Carson, Maia ja Sneck. Katsellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös