Jaa…. Miulla taas tunne että olis jatkamassa.Harmillisesti tuntuu siltä, ettei jatka ensikaudella SaiPassa. Pakko ottaa kaikki irti tästä kaudesta. Toki olen mielellään väärässä.
Kohtahan se selviää.
Jaa…. Miulla taas tunne että olis jatkamassa.Harmillisesti tuntuu siltä, ettei jatka ensikaudella SaiPassa. Pakko ottaa kaikki irti tästä kaudesta. Toki olen mielellään väärässä.
Nyt sitä kukkapuskaa Raipen vaimolle ja tifoa Kaukaan päätyyn? Ainakin sillä voi vaikuttaa, että Kisapuistossa on halli lähes täynnä joka ilta ja pidetään mökää montussa, niin Raipekin lätkäjätkänä varmasti ymmärtää jääkiekon merkityksen Lappeenrannalle.Harmillisesti tuntuu siltä, ettei jatka ensikaudella SaiPassa. Pakko ottaa kaikki irti tästä kaudesta. Toki olen mielellään väärässä.
Hyökkääjä tulee vielä. Tämä on saatu tieto, eikä varsinainen huhu.
Pystyn kertomaan, että lähipäivinä.
En tosiaan tarkentanut, että kauden loppupuolella sitten. Kyllähän siellä kuulemma hyökkääjä(kin) oli ollut haussa, mutta ketään ei ole tällä hetkellä tulossa.
Kannattaa @Rautanaamio olla jatkossa tarkempi viesteissäsi eikä kertoa varmaksi sellaista, mikä ei ole. Aluksi kun kerroit, että hyökkääjä on tulossa ja julkaistaan jo lähipäivinä. Ja korostit, että se on tieto, eikä huhu. Ja nyt viesti onkin jotain muuta, että nyt ei tulekaan ketään vaan ehkä kauden loppupuolella.
Ei varmaankaan. Mutta sanoisin että rahallisesti SaiPan yksinkertaisesti kannattaisi maksaa tarpeen vaatiessa yhtä paljon kuin on suurin tarjous muualta.Kysyntää Raipella varmasti on ja rahallisesti voi tulla sellaisiakin tarjouksia, joihin SaiPa ei voi vastata. En tosin usko, että Raipelle se raha on lähellekään tärkein kriteeri seuraa valitessa.
IS:Eiköhän se päätös ole tehty, ilmoittaa vain sitten tuloksen. Pahaa pelkään että lähtee pois, ei tuota muuten ole mitään järkeä panttailla.
Aina on olemassa joku suunnitelma. Mutta Eihän sitä nyt tässä vaiheessa haluta sanoa koska viestitään Helmisen suuntaan että tahtotila on kova.IS:
"Onko SaiPalla olemassa suunnitelma b:tä siltä varalta, jos jatkosopimus Helmisen kanssa ei onnistu?
– Ei, Aho kuittasi." Minne Raimo Helminen menee? Nyt selvisi uusi tieto
Jotenkin luulisi että joku suunnitelma olisi jos Raipe ei jatkaisi. Voihan toki olla ettei haluta kertoa julkisuudessa jos olisikin.
Juuri näin. Pienen seuran kannattaa mielestäni satsata nimenomaan valmentajaan ja satsaus maksaa itsensä takaisin muissa vaiheissa. Raipen valmennukseen on imua, jolloin joitakin pelaajia voi jopa saada markkinahintaa edullisemmin. Samalla jatkosopimusten tekeminen helpottuu, jolloin voi myös saada säästöjä.Ei varmaankaan. Mutta sanoisin että rahallisesti SaiPan yksinkertaisesti kannattaisi maksaa tarpeen vaatiessa yhtä paljon kuin on suurin tarjous muualta.
Lappeenrannassa jos missä on tietämystä siitä mitä tarkoittaa huonon ja hyvän valmennuksen ero.
Ei Aho voi tietenkään sanoa mitään muuta kuin noin. Pitää antaa ainakin ulospäin kuva, että Helminen on ainoa vaihtoehto.IS:
"Onko SaiPalla olemassa suunnitelma b:tä siltä varalta, jos jatkosopimus Helmisen kanssa ei onnistu?
– Ei, Aho kuittasi." Minne Raimo Helminen menee? Nyt selvisi uusi tieto
Jotenkin luulisi että joku suunnitelma olisi jos Raipe ei jatkaisi. Voihan toki olla ettei haluta kertoa julkisuudessa jos olisikin.
Jokin fanikatsomon ilmaisu voisi olla todella kova. Ja ei niitä Raimokaan lätkäukkona taatusti väheksy. Miten sitä nyt poiskaan lähtee kun jätkät vaan chanttaa illasta toiseen?Nyt sitä kukkapuskaa Raipen vaimolle ja tifoa Kaukaan päätyyn?
Toisaalta, jos käy samalla tavalla kuin maalivahtien kanssa, niin saataisiin varmaan joku Paul Maurice ensi kauden valmentajaksi. En tosin vaihtaisi Raipea häneenkään.Ässät pelin jälkeen pääty chanttasi Salmiselle sopimusta ja menikö kaksi päivää, kun JYP julkisti sopimuksen. Eli älkää perkele huutako Helmiselle yhtään mitään sopimuksia katsomosta.
Huutelen taas vieraisiin pöytiin. Tätä olen toivonut Poriinkin aikaisemmin. Kun olin syksymmällä katsomassa Ilves-Lions CHL peliä, se ote mikä tällä Lionsin harmapartaisella kanukki valmentajalla oli, avasi allekirjoittaneen silmät siitä miten erilaista meno siellä Atlantin toisella puolella on.Jotain raikkaampaa kuin nää samat liigajyrät joita täällä pyörii.
Tätä olin just tulossa sanomaan, kyselemään. Ei jotenkin tunnu raipemaiselta lähteä kertomaan kovimman buumin keskellä, että en muuten jatka ensi vuonna. Antaako valmentajat tuollaisia ulostuloja kesken kauden? Voihan se olla, että se sitten veistellään niin, että nyt saa kaikki keskittyä vain tähän hetkeen. Sitä en sano, etteikö soppareita tehtäs nyt, mutta tullaanko niiden kanssa ulos valmentajan ja nykyisen seuran kanssa jos tiet eroamassa.Ovatko valmentajat yleensä huudelleet seuraavan kauden pestistään jo näin varhaisessa vaiheessa kautta, jos eivät ole jatkaneet saman seuran peräsimessä? Omituista olisi, jo Helminen nyt marraskuussa itse sanoo siirtyvänsä tämän kauden jälkeen jonkun toisen joukkueen valmentajaksi. Ei palvele oikein ketään sellainen tieto ja koko homma lässähtäisi vaan kuin pannukakku.
Mä jotenkin luulen juuri tämän vuoksi että tässä käy niin että Raimo kertoo jatkavansa SaiPan kanssa vielä toisen kauden ja toteaa suoraan että sen jälkeen matka vie muualle.Omituista olisi, jo Helminen nyt marraskuussa itse sanoo siirtyvänsä tämän kauden jälkeen jonkun toisen joukkueen valmentajaksi. Ei palvele oikein ketään sellainen tieto ja koko homma lässähtäisi vaan kuin pannukakku.
Eihän kyse ole siitä, mitä Raipe haluaa kertoa vaan että SaiPan täytyy antaa deadline johon mennessä he haluavat vastauksen.Tätä olin just tulossa sanomaan, kyselemään. Ei jotenkin tunnu raipemaiselta lähteä kertomaan kovimman buumin keskellä, että en muuten jatka ensi vuonna.
Selvä. En tienny deadlinestä. Ajattelin vain, että on kaivettu tieto, että Raipe kertoo tyyliin lehdessä, mitä tekee. Voihan hän kertoa tiedon seuralle. Tieto voi vuotaa, mutta on kuitenkin huhu. Pointti oli se, että tuli olo jostain tiedotustilaisuudesta.Eihän kyse ole siitä, mitä Raipe haluaa kertoa vaan että SaiPan täytyy antaa deadline johon mennessä he haluavat vastauksen.
Jos vastaus on kieltävä, niin silloin täytyy tehdä hyvissä ajoin sopimus jonkun muun valmentajan kanssa koska tulevia pelaajia se tieto kiinnostaa.
Tällä hetkellä kiinnostaa varmasti vähän vielä normaalia enemmän, että seisooko se Super-Raipe siellä penkin takana vai ei.