Ville Hämäläinen moottorisahalla?Jos Matikainen olisi oikeasti saatavilla niin siinä olisi juuri oikea tyyppi koko organisaatiolle,ottaisi homman haltuun
Ei siinä, ennätyksiä tuskin kukaan enää rikkoo.
Ville Hämäläinen moottorisahalla?Jos Matikainen olisi oikeasti saatavilla niin siinä olisi juuri oikea tyyppi koko organisaatiolle,ottaisi homman haltuun
Voisitko kertoa, kenen nimen olet kuullut?Uskon vakavasti että teillä on sopimus jo ensi kaudesta päävalmentajan kanssa mutta Ville se ei ole
Voisiko olla Pikkarainen ?Voisitko kertoa, kenen nimen olet kuullut?
Oli hauska kun silloin Atun jälkeen pohdittiin jatkajaa ja vahvimpana kandina palstalla oli (silloin tuoreessa muistissa ollut) kapakkatappelija Pikkarainen. En itse syttynyt silloin ollenkaan koska maine oli huono ja ei SaiPan tarvii kaikkia roskakoreja koluta. Lopulta otettiin Savonlinnassa hyvää duunia tehnyt Tirkkonen ja sittemmin on Pikkarainenkin kunnostautunut ihan pätevänä valkkuna ja kuulemma pelaajat arvostaa eli en enää dumaa jos vaivautuisi isoista valoista Lappeen navettaan jostain kumman syystä.Voisiko olla Pikkarainen ?
Sama itsellä että en ole arvostanut yhtään häntä mutta toi 1,5 kautta HPK:ssa oli aika hyvää jälkeäOli hauska kun silloin Atun jälkeen pohdittiin jatkajaa ja vahvimpana kandina palstalla oli (silloin tuoreessa muistissa ollut) kapakkatappelija Pikkarainen. En itse syttynyt silloin ollenkaan koska maine oli huono ja ei SaiPan tarvii kaikkia roskakoreja koluta. Lopulta otettiin Savonlinnassa hyvää duunia tehnyt Tirkkonen ja sittemmin on Pikkarainenkin kunnostautunut ihan pätevänä valkkuna ja kuulemma pelaajat arvostaa eli en enää dumaa jos vaivautuisi isoista valoista Lappeen navettaan jostain kumman syystä.
Ja HIFKissäkin ilmeisesti pelaajat arvostivat, jos oikein muistan, mutta se posti on Suomen haastavin eikä siellä pärjää kukaan ellei mestaruutta tule. Joten siellä menestymättömyydestä en itse ainakaan vedä yhtäläisyysmerkkejä mahdollisesti epäkelpoon valmentajaan. Stadi on stadi. Lepra on lepra.Sama itsellä että en ole arvostanut yhtään häntä mutta toi 1,5 kautta HPK:ssa oli aika hyvää jälkeä
Väärä Marko?
Onko edelleen kuitenkin joku muu Marko kuin Tuomainen?Uskon vakavasti että teillä on sopimus jo ensi kaudesta päävalmentajan kanssa mutta Ville se ei ole
Tuomainen on Jukureiden valmentajaOnko edelleen kuitenkin joku muu Marko kuin Tuomainen?
Ojanen HIFKistä? Ei ainakaan itselle tule muita Markoja mieleen.Onko edelleen kuitenkin joku muu Marko kuin Tuomainen?
Marko Virtanen?Ojanen HIFKistä? Ei ainakaan itselle tule muita Markoja mieleen.
Joukkueen tulevien kausien slogankin olisi jo valmiina: ”Häipyi viiden vuoden yksinäisyys ja alkoi kuuden vuoden kuuliaisuus”.Jos kyseessä onkin enemmän kevyen musiikin parista tunnettu Marko Kolehmainen.
Nyt ei auennut kuka on ko huhuilija ja mikä on tämä ko huhu....Sen enempää SaiPan ensi kauden valmennukseen tahi tähän nimenomaiseen huhuun kantaa ottamatta, kannattaa ottaa huomioon että tämän ko. huhuilijan osumaprosentti on lähempänä nollaa,
Tämäkin huhu on täysin kategorian b) kamaa.
Tarkoittanee Kuopionkukkoa ja huhua väärästä Markosta.Nyt ei auennut kuka on ko huhuilija ja mikä on tämä ko huhu....
Jukka ''Marko'' Jalosta huhuillaan Bieliin, ei siis ole tulossa Saimaan rannalle, tai no mökki on PuumalassaTarkoittanee Kuopionkukkoa ja huhua väärästä Markosta.
Tämäpä harmi. Olin jo tilaamassa SaiPa shopist... korjaan Turolta samannäköisen puvun kuin JalosellaJukka ''Marko'' Jalosta huhuillaan Bieliin, ei siis ole tulossa Saimaan rannalle, tai no mökki on Puumalassa
Miten Koskisen Marko? Asiantuntijaksi Pehkonen ja menttaalivalmentajaksi Eero Tauru¿ "Voi voi, nyt siellä hypättiin Levokarin kimppuun ja vietiin kiekko SaiPalta! Tämä ei kuulu jääkiekkoon. Rouva fortuna, Rönnin twittertilin kestotilaaja..!"Ojanen HIFKistä? Ei ainakaan itselle tule muita Markoja mieleen.
Uskot kuitenkin, että SaiPa pelaa ensi kaudella vielä Liigassa? Etkö nyt ole ainakin puoli vuotta julistanut kuinka konkurssi tulee ja pian?Pakko vain alkaa toteamaan, että tuleeko ensi kaudesta välikausi de facto? Joko niin että tämä on hyväksytty ja suunniteltu toimistolla tai sitten olosuhteiden pakottamana.
Oho, onko minun SaiPan taloudellista tilannetta koskevat kriittiset kirjoitukset menneet vähän ihon alle I want to believe -pojalle ;)Uskot kuitenkin, että SaiPa pelaa ensi kaudella vielä Liigassa? Etkö nyt ole ainakin puoli vuotta julistanut kuinka konkurssi tulee ja pian?
Melodramaattisuutesi on lähinnä naurattanut. Itse en ole SaiPasta kirjoittanut kovin montaa positiivista viestiä vuosiin ja kritisointi on enemmän kuin aiheellista. Nuo "SaiPa ei pelaa ensi kaudella Liigassa" -viestit eivät kuitenkaan nähdäkseni ole kritisointia ja kun ne eivät edes perustu mihinkään, niin en ymmärrä, mikä tarve sinulla on jatkuvasti niitä toistella. Pelaajabudjetti voi olla pieni, joukkue voi olla paska ja joukkue voi pelatakin paskasti, mutta mikään ei viittaa siihen, että SaiPa ei pelaisi ensi kaudella Liigassa.Oho, onko minun SaiPan taloudellista tilannetta koskevat kriittiset kirjoitukset menneet vähän ihon alle I want to believe -pojalle ;)
Kriittistä kirjoittelua SaiPa tarvitsee niin pitkään ennen kuin näytöt ovat pöydällä, eikä mitään esaimaa myötäkarvaa silittämistä.
Kovasti on uhoa ja meteliä annista ja toivotaan että se onnistuu, mutta uskon sitten kun näe, koska SaiPa..