SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

  • 2 560 205
  • 10 322

Bacon

Jäsen
Itse en tälle kaudelle tuhlaisi pelaajahankintoihin enää euroakaan. Mitalisijat ovat niin kaukana ulottumattomissa, että niiden pääsyyn pitäisi pakistoon hankkia kaksi kovaa pakkia sekä hyökkäykseen vähintään yksi kova sentteri eikä SaiPan rahat riitä moiseen. Lisäksi pitäisi opettaa ne vahvistukset puolen kauden aikana pelaamaan Lehterän pelikirjaa, jota kukaan ei ole vielä kahden ja puolen vuoden aikana oppinut.

Säästäisin jokaisen pennin ensi kauden joukkueen rakentamiseen. Tosin SaiPan toimitatavat tuntien, nämä säästyneet eurot eivät eksy lähellekään pelaajabudjettia, mutta elokuussa kuitenkin nostetaan toimiston puolelta hypea huikeanmahtavan plussatuloksen johdosta.

En siis näe voitettavaa kummallakaan vaihtoehdolla. Mitkään hikiset pääsyt puolivälieriin höystettynä yhdellä siirtorajavahvistuksella ja sieltä 4-1 numeroin lomille ei jaksa kiinnostaa enää pätkääkään.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse en tälle kaudelle tuhlaisi pelaajahankintoihin enää euroakaan. Mitalisijat ovat niin kaukana ulottumattomissa, että niiden pääsyyn pitäisi pakistoon hankkia kaksi kovaa pakkia sekä hyökkäykseen vähintään yksi kova sentteri eikä SaiPan rahat riitä moiseen. Lisäksi pitäisi opettaa ne vahvistukset puolen kauden aikana pelaamaan Lehterän pelikirjaa, jota kukaan ei ole vielä kahden ja puolen vuoden aikana oppinut.

Säästäisin jokaisen pennin ensi kauden joukkueen rakentamiseen. Tosin SaiPan toimitatavat tuntien, nämä säästyneet eurot eivät eksy lähellekään pelaajabudjettia, mutta elokuussa kuitenkin nostetaan toimiston puolelta hypea huikeanmahtavan plussatuloksen johdosta.

En siis näe voitettavaa kummallakaan vaihtoehdolla. Mitkään hikiset pääsyt puolivälieriin höystettynä yhdellä siirtorajavahvistuksella ja sieltä 4-1 numeroin lomille ei jaksa kiinnostaa enää pätkääkään.
Kahtena viime kautena on tullut hyvin pieniä voitollisia tuloksia taloudellisesti. Jos kerran urheilullinen menestys on noin vaatimatonta olisi hyvä edes saada hieman suurempia taloudellisia tuloksia. Toki ne kulkevat käsi kädessä. Olikohan niin, että Marko Ek oli parempi talousmies kuin Markkasen Jussi. Vielä ei ole Jussi Markkanen säväyttänyt oikein millään puolella. Toki suhdeasioissa hän varmasti on todella hyvä.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Itse en tälle kaudelle tuhlaisi pelaajahankintoihin enää euroakaan. Mitalisijat ovat niin kaukana ulottumattomissa, että niiden pääsyyn pitäisi pakistoon hankkia kaksi kovaa pakkia sekä hyökkäykseen vähintään yksi kova sentteri eikä SaiPan rahat riitä moiseen.
Tosipelit alkaa vasta runkosarjan jälkeen. Sen jälkeen jokaisella voitolla on merkitys.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, kyllähän SaiPa Kiiskisellä oli sellainen että ketä vaan voitiin haastaa tosissaan. Toki vaati(si) että muuten koko luottoporukka on terveenä. Toimisto kuitenkin varmaan havaitsi tilanteen myös niin että sen haun pitää olla Kiiskisen veroinen jotta sillä voidaan taistella paikasta eteenpäin ja siksi sitä kaliiberia heikompia miehiä ei ole haettu vaan on niitä harvoja oikeita tekijöitä kosiskeltu. Ymmärrettävästi niitä vaan on lähes mahdoton saada, miehiä on vähän ja ottajia paljon. Bernhard toki pakistoon haettiin mutta luulen että nyt strategia on että joko pelaaja joka voi ratkoa pelejä tai ei ketään. Toistaiseksi. Siirtorajan lähestyessä tilanne voi muuttua.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Toimisto kuitenkin varmaan havaitsi tilanteen myös niin että sen haun pitää olla Kiiskisen veroinen jotta sillä voidaan taistella paikasta eteenpäin ja siksi sitä kaliiberia heikompia miehiä ei ole haettu vaan on niitä harvoja oikeita tekijöitä kosiskeltu. Ymmärrettävästi niitä vaan on lähes mahdoton saada, miehiä on vähän ja ottajia paljon.
Olen samaa mieltä. Salituro laitettiin pihalle heti kun nähtiin ettei taso riitä kärkiketjuihin, eikä Tomi Leivoakaan roikotettu mukana paria ottelua pidempään. Ja eikös Markkanen jossain Etelä-Saimaan jutussa sanonut, että joidenkin (oletettavasti) isompien kalojen perässä on oltu, mutta ei vaan tarttunut meidän pyydykseen.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Esaimaassa juttu jatkosopimuksista ja Tuomenoksa vahvistaa seuran etsivän edelleen hyökkäykseen tekijämiestä. Eri juttu on, että onko niitä tarjolla ja jos niin riittääkö rahat.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
— Rimamme on aika korkealla. Niin sanottua täytemiestä emme tarvitse. Pitää olla sen tason pelimies, että tuo meille myös jotakin. Kysymys on siitä, onko sellaista kaveria tarjolla ja jos on, riittävätkö meidän taloudelliset rahkeet, Tuomenoksa toteaa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Hieno homma tuo, ei mitään arpoja. Ammattitaito näkyy tässäkin, moni isompikin seura raahaa kaiken maailman kiinalaisia pelaajia selkä vääränä vahvistuksiksi. Yksi harvinainen huti meilläkin tälle kaudelle, toista ei todennäköisesti tule.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
— Rimamme on aika korkealla. Niin sanottua täytemiestä emme tarvitse. Pitää olla sen tason pelimies, että tuo meille myös jotakin. Kysymys on siitä, onko sellaista kaveria tarjolla ja jos on, riittävätkö meidän taloudelliset rahkeet, Tuomenoksa toteaa.
Tämä on kyllä tavan epämääräinen kommentti. Jos tämä on viimeisen päälle harkittu kommentti, niin tähän voidaan jopa palata siinä kohtaa, jos tällä kaudella ei vahvistusta enää tule. Sit ovat varmaan vaan, että sori. Ei löytynyt sellaista supertähteä, joka haluaisi pelata puoli-ilmaiseksi. Olen aikasta varma, että pelaajabudjettia ei ole läheskään vielä käytetty, mutta kun eivät vaan mieluusti haluaisi panostaa. Tämä vain omaa mutua.

Jos sitten ajatellaan posin kautta, niin hyvä, että haetaan oikeasti kovaa pelimiestä, mutta itse olen sitä odottanut marraskuun alusta lähtien. Jos se pelaaja tänne rantautuu, niin toki olen tyytyväinen office toimintaan. Minulla on kuitenkin epäilykseni asian suhteen kuten tässä jo selväksi kävikin.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on kyllä tavan epämääräinen kommentti. Jos tämä on viimeisen päälle harkittu kommentti, niin tähän voidaan jopa palata siinä kohtaa, jos tällä kaudella ei vahvistusta enää tule. Sit ovat varmaan vaan, että sori. Ei löytynyt sellaista supertähteä, joka haluaisi pelata puoli-ilmaiseksi. Olen aikasta varma, että pelaajabudjettia ei ole läheskään vielä käytetty, mutta kun eivät vaan mieluusti haluaisi panostaa. Tämä vain omaa mutua.

Jos sitten ajatellaan posin kautta, niin hyvä, että haetaan oikeasti kovaa pelimiestä, mutta itse olen sitä odottanut marraskuun alusta lähtien. Jos se pelaaja tänne rantautuu, niin toki olen tyytyväinen office toimintaan. Minulla on kuitenkin epäilykseni asian suhteen kuten tässä jo selväksi kävikin.
Jos siellä ei ole tehty mitään helvetin ylihintaisia sopimuksia, niin kassassa pitäisi olla vähintään 100k käyttämättä. Ja kyllä sillä jo pariksi kuukaudeksi saa todella hyvän pelaajan tai vaikka pari melko hyvää.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Aika kaukaa (tai tarkemmin läheltä) haettua, mutta Juho Kokon somessa hallilla pelipaita pöydällä, jossa hihat roikkuu siten, että numeroita ei näy. Tekstinä kuvaukset käynnissä. Luultavasti jotain muuta pöhinää, mutta jätetäänkö takaportti auki sille, että uusi mies on löytynyt, kun muutakaan ei ole tarjolla???
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Aika kaukaa (tai tarkemmin läheltä) haettua, mutta Juho Kokon somessa hallilla pelipaita pöydällä, jossa hihat roikkuu siten, että numeroita ei näy. Tekstinä kuvaukset käynnissä. Luultavasti jotain muuta pöhinää, mutta jätetäänkö takaportti auki sille, että uusi mies on löytynyt, kun muutakaan ei ole tarjolla???
Eiköhän siellä ole väsätty Telialle jotain erikoisjuttua Lappeenrannasta.. Mikä sekin ihan posia, että välillä muutakin kun Kärppiä ja hämäläisporukoita näkyy.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos siellä ei ole tehty mitään helvetin ylihintaisia sopimuksia, niin kassassa pitäisi olla vähintään 100k käyttämättä. Ja kyllä sillä jo pariksi kuukaudeksi saa todella hyvän pelaajan tai vaikka pari melko hyvää.
Juurikin näin. Kun mietitään mitä muutoksia tapahtui maalivahtiosastolla ja puolustuksessa(viime kausi vs. tämä kausi), niin kyllä siellä pitäisi olla helposti rahaa yhtä erittäinkin kovaa hankintaa varten. Erityisesti kun puhutaan vain muutamasta kuukaudesta.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Niin, oma tuntuma on vähän niin että jos me ryssitään tässä pari kuukautta (kiitos teille jotka kaivoitte noi masentavat viime aikojen tilastot esiin) koska odoteltiin the hankintaa ja missataan top 6 ja saatais säälien jälkee vastaan Kärpät tai Tappara, niin siinäkö se meidän mestaruus sitten tälle kaudelle on. Vihu painelee 4-1 puolivälierästä jatkoon ja me päästään sylkemään toimiston niskaan pettymystämme.

Elikkäs, hankinnalla on minun mielestä akuutti kiire. Marraskuun alusta alkaen lanka on palanut tän homman kanssa ja nyt ei saada enää laskea piste-eroa karkaamaan.
 

Bacon

Jäsen
— Rimamme on aika korkealla. Niin sanottua täytemiestä emme tarvitse. Pitää olla sen tason pelimies, että tuo meille myös jotakin. Kysymys on siitä, onko sellaista kaveria tarjolla ja jos on, riittävätkö meidän taloudelliset rahkeet, Tuomenoksa toteaa.
Sääli ettei rima ollut samalla korkeudella silloin kun pakistoa rakennettiin tai Micke Saarta sovitettiin kakkosketjun sentteriksi. Ihan turha enää on tuohon joukkueeseen tuhlata yhtään lisää. Kuuden joukkoon on liian pitkä matka ja säälien jälkeen kärkikaksikkoa vastaan tulee tuolla pakistolla rumasti turpaan.

Keskity vaan Antti rakentamaan ensi kauden joukkuetta.
 

DripL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
13p eroa 6 sijaan. Kyllä se karkasi nyt ja sekin on kysymysmerkki pelataanko mitään playoff-otteluita tänä keväänä.

On tässä joukkue saanut ainakin reenata rauhassa, kun pelejä kolmeen viikkoon 3kpl.

Onko jääkiekkoilijat vähentyneet maailmasta, jos 50-100klla ei saa 3-4 kuukaudeksi pelimiestä Kisapuistoon? Voihan se olla, ettei SaiPa juuri mitään tarjoa.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
13p eroa 6 sijaan. Kyllä se karkasi nyt ja sekin on kysymysmerkki pelataanko mitään playoff-otteluita tänä keväänä.

On tässä joukkue saanut ainakin reenata rauhassa, kun pelejä kolmeen viikkoon 3kpl.

Onko jääkiekkoilijat vähentyneet maailmasta, jos 50-100klla ei saa 3-4 kuukaudeksi pelimiestä Kisapuistoon? Voihan se olla, ettei SaiPa juuri mitään tarjoa.

Luultavasti ovat vähentyneet ottajiin suhteutettuna. Erittäin vähän on ollut liikennettä ykköskorin ukkojen osalta. Kakkoskorista ei varmaan kannata maksaa 50 tonnia kuussa.
 

redpecka

Jäsen
Sääli ettei rima ollut samalla korkeudella silloin kun pakistoa rakennettiin tai Micke Saarta sovitettiin kakkosketjun sentteriksi. Ihan turha enää on tuohon joukkueeseen tuhlata yhtään lisää. Kuuden joukkoon on liian pitkä matka ja säälien jälkeen kärkikaksikkoa vastaan tulee tuolla pakistolla rumasti turpaan.

Keskity vaan Antti rakentamaan ensi kauden joukkuetta.
Samaa mieltä että sääli, mutta muuten näitä EDIT: "joidenkin"-lanseeraamia "katotaan minä vuonna isketään all-in" en sulata.

Tiedän että kuppukuntia nämä. Ja toisilla ikä painaa, toisilla turnausväsymystä, joku on tuoreilla jaloilla ja idealisti.

Realistina sanon ettei tänä vuonna ole mitään saumaa mihinkään järkevään vaikka pääsisi sääleihin ja niistä läpi. Silti haluan, että SaiPa vetää viimeiseen asti niin kauan kun jää kestää Kisiksessä. Vahvistuksia rosteriin. Järkeä siinä ei ole, mutta lätkäliigassa itsessään harvoin on järkeä. Vai pyörittääkö joku seura tätä bisnesmielessä?

Meistäkin kannattajista on ehkä 20 vuoden sisällä muutama jo ehtinyt kuolla. Uskon, että moni heistämeistä haluaisi nähdä elävänä hyvää lätkää nyt joka vuosi eikä ens vuonna tai sit joskus.
 
Viimeksi muokattu:

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on kyllä tavan epämääräinen kommentti. Jos tämä on viimeisen päälle harkittu kommentti, niin tähän voidaan jopa palata siinä kohtaa, jos tällä kaudella ei vahvistusta enää tule. Sit ovat varmaan vaan, että sori. Ei löytynyt sellaista supertähteä, joka haluaisi pelata puoli-ilmaiseksi. Olen aikasta varma, että pelaajabudjettia ei ole läheskään vielä käytetty, mutta kun eivät vaan mieluusti haluaisi panostaa. Tämä vain omaa mutua.

Jos sitten ajatellaan posin kautta, niin hyvä, että haetaan oikeasti kovaa pelimiestä, mutta itse olen sitä odottanut marraskuun alusta lähtien. Jos se pelaaja tänne rantautuu, niin toki olen tyytyväinen office toimintaan. Minulla on kuitenkin epäilykseni asian suhteen kuten tässä jo selväksi kävikin.
Kaikki varmaan muistetaan millainen SaiPa oli Kiiskisen kanssa. Kyse on siitä että sen hankinnan pitää olla Kiiskisen kaliiberia, sillä SaiPa voi haastaa kenet vaan. Kyllä ne sitä haluaa mutta keskinkertaisuudet ei riitä ja Kiiskisiä on vaikea saada. Kyllä siitä ollaan valmiita maksamaan mutta tietysti ihan mitä vaan ei voi maksaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös