Eli siis selvennyksenä vielä. Menee jo aika paljon ohi aiheen mutta menköön.
Kiiskisen sopimuksen ilmoittamista edeltävänä iltana sain tietää, että hän on tehny sopimuksen SaiPan kanssa eräältä henkilöltä. Kysyin häneltä lupaa kirjoittaa asiasta tänne ryhmään ja hän siihen luvan antoi. Hänen nimeään ei mielestäni tarvitse tänne lähteä julkaisemaan. Hänkään ei omien sanojensa mukaan kuulu tuohon ryhmään jossa on jotain asiasta keskusteltu. Luotan tähän kyllä täysin.
Nyt sama asia tapahtui eilen eli hän kertoi minulle, että tälläinen sopimus olisi tehty ja hänellä oli luottavainen olo tästä sopimuksesta ei ollut mitään aavistusta, että kyseessä on tälläinen sumutus. Ilmeisesti tuossa ryhmässäkään ei ole kovin moni tätä asiaa tiennyt, koska se on sieltä lähtenyt leviämään ns. "varmana tietona". Tämän jälkeenkään ei samantien tullut mitään viestejä sen suhteen, että kyseessä on sumutus. Se tapahtui vasta myöhemmin illalla ilmeisesti siis tässä ryhmässä tuo sumutus on paljastettu vasta myöhemmin. Tämän jälkeen pitkin iltaa tuli kaikenlaisia yksityisviestejä joita ei nyt tarvitse lähteä sen enempää avaamaan. Kunhan nyt vain sanon, että aikalailla ihon alle on menty monella.
Tämä on huhuketju ja kyseessä on vielä keskustelupalsta jonne nyt voi kirjoitella mitä mieli tekee. Jos joku sanoo, että Crosby teki 3 vuoden sopimuksen SaiPan kanssa, niin sitten hän sanoo näin. Mitä sitten? On lukijan oma asia suodattaa nämä kirjoitukset jota täältä lukee. Mikään ei ole varmaa ennekuin ilmoitus on tullut seuran puolelta.
Tuosta mystisestä ryhmästä vielä sen verran, että ne "vuotajat" löytyvät sieltä ihan teidän omasta ryhmästä. En tiedä onko niitä yksi vai kaksi vai useampia mutta sei ei ole minun ongelma. Uskokaa tai älkää itse en tuohon ryhmään kuulu ja se on saletti.
Omalta osaltani tämä asia on selvä enkä ole tästä missään vaiheessa mitää itseeni ottanut enkä kaunaa ole alkanut kantamaan ketään kirjoittajaa kohtaa. Se olisi täysin lapsellista. Mutta kun aletaan vielä näin julkisesti lynkkaamaan niinkuin nyt muutaman kirjoittajan osalta tapahtui, päätin nyt sitten kertoa miten asiat ovat.
Ymmärrän tietyllä tapaa tuon kiihtymyksen, koska siellä ilmeisesti nyt oletetaan että kuulun tuohon ryhmään. Mutta jatkossa niinkuin arvon palstaveli
@Paviaaniuros sanoi, kannattaa erittäin tarkasti miettiä kenelle näitä asioita levittelee. Turha kuvitella, että jos näitä asioita jossain ryhmässä käydään läpi ettei joku kerro siitä kaverilleen ja niin edelleen.
Asia on minun puolestani loppuunkäsitelty. Jos sitä halutaan vielä käsitellä niin tehdään se sitten vaikka mielellään yksityisviesteillä. Ei tarvitse muiden palstalaisten turhaan lueskella täältä jonninjoutavaa jaarittelua.
Eteenpäin.