Viestin lähetti #15
No nyt näyttää vähän paremmalta. Herättää ainakin pienenmoista toivon kipinää.
SaiPalta sivussa Nielikäinen (kympit täynnä) ja Bruun. Etenkin Bruunin loukkaantuminen vaikuttaa, mutta saadaanpahan ajettua Nevalaista sisään.
Eiköhän SaiPa palaa voittojen tielle. Numeroita en lähde arvailemaan..
Viestin lähetti ukko idänmies
Toiveeni on kuultu; Kauppinen ja Machulda samassa ketjussa, kuten olla pitääkin. Mielestäni Kale ja Vallu ovat aina pelanneet hyvin yhdessä. Kauppinen SaiPan parhaana sentterinä pystyy luomaan Machuldalle juuri niitä maalipaikkoja, mitä mies kaipaakin. SaiPalle 5-1.
Viestin lähetti Tosiveteraani
Mitäs lisäarvoa se Pursiainen Murmelin mielestä tuo Saipan puolustukseen? Kuinka monta tehopistettä esimerkiksi on tehnyt?
Minun mielestäni ainoastaan laiskaa liikettä, ja löysää puolustusta.
Kaksi ensimmäistä kotipeliä antoi vielä viitteitä että kykyjä on, mutta sen jälkeen on näkyneet vain edellä mainitut ominaisuudet.
Näin ne näkemykset eroavat...No Pursi ei ryntäile minne sattuu, ei yleensä hukkaa omaa miestään, on aika vaikea kiertää, yrittää edes avata peliä ja muutenkin pelannut koko kauden perusvarmaa peliä. Ottanut selvän harppauksen eteenpäin ja on selvästi, voisi sanoa jopa huikeasti edellä kolmikkoa, Weckströn, Hana ja Nevalainen. Tehopisteitä ei ole, mutta eipä ole tehopörssikään pakkasella..Viestin lähetti Tosiveteraani
Mitäs lisäarvoa se Pursiainen Murmelin mielestä tuo Saipan puolustukseen? Kuinka monta tehopistettä esimerkiksi on tehnyt?
Viestin lähetti Tosiveteraani
Kaksi ensimmäistä kotipeliä antoi vielä viitteitä että kykyjä on, mutta sen jälkeen on näkyneet vain edellä mainitut ominaisuudet.
Viestin lähetti Keyman
Näillä mennään:
Ville Mäntymaa
Viestin lähetti Gleb
Olin tyytyväinen Kruusin tuomarointiin Sachlin kymppiä lukuunottamatta. Tämä kymppi saattoi maksaa SaiPalle ainakin pisteen. Hankala pelata ratkaisuhetkiä, kun senttreinä on Kauppinen, Qvist ja Koho.