SaiPa-Rapperswil 13.8.2003

  • 5 620
  • 47

SaiPa90__

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado,SaiPa
kuinka moni on menossa katsomaan kyseistä peliä? ja voistvat kirjoittaa kommenttia Idän Jättien avauspelistä? ja muita pieniä yksityiskohtia esim. kuka pelaa maalissa ja kokoonpanoista
 

jusas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja muut taistelevat
Ensimmäisen kerran vuosiin jää kiekkokauden avaus kisapuistossa näkemättä. Outoa ettei pääse paikalle. Onneksi Mikkeliin lähtö varmistui. Tuskin malttaa odottaa.
 

Viper

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos ei mitään maata mullistavaa ilmaannu, niin hallille suuntaan. Lähinnä mielenkiinto kohdistuu näihin uusiin pelaajiin. Ja tietysti koko joukkueen esityksiin.
Harmi kun tuo Schantz lähti ennen ensimmäistä peliä. Olisi ollut kiva nähdä, miten mestiksen tähtipakki sopisi SaiPan miehistöön. No nyt mennään näillä ja ilmeisesti lisää on tulossa.. Olisi vaan oikeasti reilu vahvistus, eikä esimerkiksi tuo spekuloitu J. Virtanen.
Itse ottelusta en odota mitään valtavaa jääkiekon huipputapahtumaa. SaiPan ensimmäinen harjoitusottelu ja sen takia yhteispelissä on varmasti vielä hiomista, mutta täysi luotto on keltamustiin ja veikkaan, että ottelu voitetaan kahdella maalilla.
 

Aksu

Jäsen
Paikalle mennään, tottakai. Enpä muista milloin viimeksi olen jättänyt kauden ensimmäisen kotiharjoituspelin väliin. Se on joka kerta hieno elämys, tosin harvoin pelillisesti. Kokemuksesta tekee täydellisen aurinkoinen ilma. Mikään ei meinaan ole niin omituista kuin seurata jääkiekko helteisenä kesäpäivänä. En ole oppinut siihen koskaan. Kenties siksi, että talvisin harvemmmin siihen tilaisuutta on.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noh..toivottavast tulee hyvä peli. =) Eihän siin varmaan kauheasti hienouksia nähdä, mut sellainen peruspeli..eli toisin sanoen 4-2, 5-2....=)

Kaartinen on esittänyt hyviä otteita harjoituksissa ja toivonkin että "Sämpy" onnistuu maalinteossa heti ensimmäisessä ottelussa. Sille toivois muutenkin onnistumisia ensi kaudella. =)

No se on tietysti kanssa kiinnostuksen kohde että minkälaisia ketjuja Pete on värkännyt ensimmäiseen matsiin. Tietysti ketjut elävät tässä syksyllä aika paljon, mutta kuitenkin.

Kermankin nous viime kaudella miun ihan kesto suosikiksi ja siltä odotankin tehoja tulevalla kaudella.. jopa viime kautta enemmän.
 

sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Kisapuisto kutsuu

Olen paikalla. Mielenkiinnolla odotan Nielikäisen otteita, pienoisen huhun mukaan mies aikoo järjestää jonkinmoisen näytöksen ottelussa. Hallilla kuultuna juttu menee näin. "Joku sanoi Nielikäiselle että ekaharkkapeli ei kannata ruveta provosoimaan tai pelaamaan liiankovaa johon Pasi vastasi että sitä vartenhan mä täällä oon" !!!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Kisapuisto kutsuu

Viestin lähetti sputnik
Mielenkiinnolla odotan Nielikäisen otteita, pienoisen huhun mukaan mies aikoo järjestää jonkinmoisen näytöksen ottelussa.
Kunhan ei järjestä sellaista näytöstä jolla ulosmittaa itsensä sopimuskuvioista...

Mielenkiintoinen ottelu kyllä tulossa, no lähinnä koska se on ensimmäinen SaiPan ottelu. Rapperswilissä nyt ei juuri mitään mielenkiintoa ole. Uudet pelaajat ja miksei vanhatkin on mukava nähdä. Pitää nyt katsella ehtiikö/jaksaako sitä hallille mennä katsomaan. Luulisin että sitä melkeinpä voisikin.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en jää pois tuosta ottelusta mistään hinnasta! Tulen paikalle vaikka mikä olisi. (Tai noh...) Onpa nyt kuitenkin päässyt aikamoinen kiekkokuume kohoamaan ja nyt jo suorastaan polttelee päästä jälleen hallille kiekon merkeissä.

Mielenkiintoisia pointteja ottelusta löytyy. Nielikäinen, mahd. uudet pelipaidat, kenttäkoostumukset, uusien pelaajien esitykset, tuttujen tapaaminen... Miksi ei ole jo keskiviikko?!

edit: Minä se vain puhun silmät kiiluen Nielikäisen pelaamisesta, mutta eihän mies edes pelaa vielä keskiviikkona... :( Noh, parempi se on kuitenkin laittaa jalka ensin kuntoon ja sitten vasta hypätä kaukaloon pelin merkeissä.
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Jos Pasi pelaa, se tapahtunee vasta Marski-Cupissa
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Tottakai paikalle on päästävä! Kuten Poisonkin kertoili, on kiekkokuume kohonnut. Ja eiköhän sitä ole jokaisella tosifanilla hallille jo poltetta?

No vaikkei pelissä juuri panosta olekaan, niin on se silti "sitäihteään" ainutta jo oikeaa! Edellisestä pelistä on kulunut jo liii-iiaaan pitkän aikaa :)

Hih, kausarikin saapui ihan ajallaan, eilispäivänä! On postiin aika luotto, kun "aarteita" noin kirjeitse lähettelevät. Näinköhän kaikki löytäneet määränpäänsä?
 

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onko kenelläkään tietoa lippujen hinnoista?

Voisin polkaista hallille katselemaan Saipan ja erityisesti Antti Bruunin edesottamuksia...
 

Mammutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Blackhawks,Cam Neely, Timo Peltomaa
Hallille, hallille..

Eipä näitä uusia miehiä muuten voi täällä kritisoida..:)

Itse peli ei varmaan juuri mitään tarjoa, muttei kauden avausta voi jättää väliinkään..

Mennee yksilöiden seurailuksi..
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Menee chattailyksi mutta infoa tulee tipottain. Elikäs Jamo pelaa tänään maalilla.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nähdäänkö tänään raitapaidassa kultaiseen pilliin puhkuja, eli puhaltaako Levonen tämän päivän ottelun? SaiPan liigapelejä hän ei käsittääkseni saa puhaltaa koska asuu täällä.
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti pest
Nähdäänkö tänään raitapaidassa kultaiseen pilliin puhkuja, eli puhaltaako Levonen tämän päivän ottelun? SaiPan liigapelejä hän ei käsittääkseni saa puhaltaa koska asuu täällä.

<chat> Jep ja jep </chat>
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti pest
Nähdäänkö tänään raitapaidassa kultaiseen pilliin puhkuja, eli puhaltaako Levonen tämän päivän ottelun? SaiPan liigapelejä hän ei käsittääkseni saa puhaltaa koska asuu täällä.

Levonen on ollut melko vatsakkaassa kesäkunnossa, joten toivottavasti kunto kestää koko hurjat 60 minuuttia. Mut jos on hiton hyvä niin sijoittumisella hoitaa, vai mitä?
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti Aksu
Levonen on ollut melko vatsakkaassa kesäkunnossa, joten toivottavasti kunto kestää koko hurjat 60 minuuttia. Mut jos on hiton hyvä niin sijoittumisella hoitaa, vai mitä?

Noh noh, eipäs mennä arvostelemaan =)

Kyllä Japa on treenannut todella kovaa ja miehen pitäisi olla aika kovassa kunnossa.

Ja toisekseen, en oikein jaksa uskoa että vauhti on "hurjaa" läheskään koko 60 minuuttia. Eiköhän tämän päivän pelissä kestäisi Mäkelän Seppokin vauhdissa mukana...

Kyllä se pakko on hallille vääntäytyä, vaikka muut puuhat sitä kovasti yrittävätkin estää.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti theref
Noh noh, eipäs mennä arvostelemaan =)

Kyllä Japa on treenannut todella kovaa ja miehen pitäisi olla aika kovassa kunnossa.

Ja toisekseen, en oikein jaksa uskoa että vauhti on "hurjaa" läheskään koko 60 minuuttia. Eiköhän tämän päivän pelissä kestäisi Mäkelän Seppokin vauhdissa mukana...

Kyllä se pakko on hallille vääntäytyä, vaikka muut puuhat sitä kovasti yrittävätkin estää.

Enhän minä arvostele. Totesin vaan. Tottakai Japa on alkukesän löysäilyn jälkeen harjoitellut. Muuten tulisi noutaja.

Odotettavissa on siis sekava näytös lukuisine harhasyöttöineen ja sähläilyineen. Mites tuo Rapperwillen joukkue? Ketäs kaikkia eilen Pelicansia vastaan kentällä oli?
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täytyypä vieraspaikkakuntalaisenkin vaivautua paikalle kun kerran satun olemaan idän ihmeellisessä pääkaupungissa. Odotukset eivät ole korkealla, mutta mitäpä tuosta. Lätkämatsi kun lätkämatsi.

Onko Kisapuiston halli muuten kuinka kylmä näin loppukesästä? Ihan vaan jotta tietää varustautua oikein.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Dante

Onko Kisapuiston halli muuten kuinka kylmä näin loppukesästä? Ihan vaan jotta tietää varustautua oikein.
Kannattaa varautua että viileätä on. Jäästä kuitenkin hohkaa kylmyyttä aika lailla, varsinkin jos alempana istuu. Muistan viimevuotisesta SaiPa-Rapperswil matsista että ihan hyvä kun otin pitkät housut ja pitkähihaisen. Velipoika hytisi välillä kun varautui hiukan huonommin...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Dante
Onko Kisapuiston halli muuten kuinka kylmä näin loppukesästä? Ihan vaan jotta tietää varustautua oikein.

Riippuu siitä, mikä on sinun mielestäsi kylmä.. ;) Minä itse tarkenen siellä varmaan yhdessä/kahdessa paidassa, mutta yksi pitkähihainen on ainakin minulla oltava. Tietysti sekin vaikuttaa, istutko miten lähellä jäätä, aivan jään lähellähän on luonnollisestikin kylmempi.

Dale McTavish on muuten todella mielenkiintoista nähdä pitkästä aikaa. Toivottavasti mies esittäisi hienoja otteita, niin pääsisi hieman fiilistelemään ja muistelemaan. "Oi niitä aikoja". Kunhan ei vain verkko heiluisi liian useasti Myllyksen takana...

Melkoista sähläystä, harhasyöttöjä yms. on varmasti odotettavissa, mutta SaiPa on jäällä ja se on pääpointti. Tämä tyttö suuntaa hallille reilun puolen tunnin kuluttua! :)

Edit: Tedkin ehti näköjään jo ilmoitella kylmyystilanteesta... Noh, nyt on sitten kahden ihmisen info asiasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös