Viestin lähetti Jesters
Miltäs peli näytti puolin ja toisin? Ei tainnut Nielikäinen pukeutua vielä SaiPan nuttuun?
Nielikäinen ei vielä pelannut, hän yrittää selvitä kaukaloon pelin merkeissä viikonloppuna Marski Cupissa. Lisäksi poissa olivat Immonen ja Pekkala.
Peli oli sekavaa, kuten olettaa saattoi. Mitään kovin suuria hienouksia ei nähty, vaikka SaiPan 1-1 tasoitus olikin melkoisen komeaa katseltavaa. Kauppinen nimittäin siirsi kiekon maaliin Hirvosen ja Kaartisen hienojen syöttöjen jälkeen.
SaiPan puolustusta vietiin aina välillä melkoisen pahasti, mutta kait sitä nyt voi laittaa jo senkin piikkiin, että nyt oli todellakin kysymyksessä vasta ensimmäinen peli. Ykköskenttä sai pelin edetessä hieman paremmin peliänsä pyörimään ja Machulda esitti ainakin pariin otteeseen niitä vanhan Machuldan elkeitä. Miikkana tulee nyt vain se, että jos oikein katsoin, niin ykkönen taisi olla jäällä kolme kertaa, kun omissa soi... Korjatkaa toki ihmeellä, jos olen väärässä, mutta noin olin näkevinäni.
Dale McTavish teki illan ottelussa pari komeaa maalia. Ensimmäinen niistä syntyi komeasti yläpesään rangaistuslaukauksesta. Tuo rangaistuslaukaus taidettiin tuomita siksi, että tuomari katsoi Myllyksen heittäneen mailansa. Itse en tilannetta kunnolla nähnyt, mutta kyllä siellä maila ainakin jonkinlaisessa kaaressa lensi. Pelin jälkeen olin mukana vaihtamassa McTavishin kanssa paria sanaa, ja mies vaikutti oikein tyytyväiseltä ja kertoi viihtyvänsä Sveitsissä.
Illan kentälliset näyttivät SaiPan osalta ainakin pelin alussa suurin piirtein tältä:
Machulda - Qvist - Sachl
Hirvonen - Kauppinen - Kaartinen
Vänttinen - Uusikartano - Kerman
Yli-Torkko - Koho - Paakkarinen
Kokko - Nevalainen
Pursiainen - Hana
Weckström - Bruun