SaiPa Oy:n tulevaisuus

• 1 510 647
  • 6 221
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Olis
SaiPalla oli vuosi sitten käynnissä muutosneuvottelut ja muutamaa kuukautta myöhemmin oli 34 minuutin päässä konkurssista. Uusilta omistajilta saatiin 1,8 miljoonaa kerättyä. Mitä tällä summalla saatiin hoidettua? Menikö kaikki vanhojen rasitteiden/velkojen hoitoon? Liiga-SaiPa Oy on tehnyt useamman vuoden aikana tappiota ja kuluva kausi on todellakin myönteinen. Joukkue menestyy ja yleisöä käy hallissa. On palkattu uusia työntekijöitä PR-koordinaattorista alkaen. Minkälainen seuran taloudellinen tilanne on juuri nyt. Hetkessä asiat ei varmaan korjaannu? Minulla kerrotun mukaan joitakin palkkoja olisi maksamatta ja uskon kyllä tähän.
Olisiko tässä käynyt niin, että @Suomi Kiekkon nikkenäppärät lähteet ovat olleet ihan oikean tiedon lähteillä, mutta tiedot eivät liittyneetkään SaiPaan?

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Tuossa kun ajelin hesasta Lappeeseen joulun viettoon, niin huomasin että siinä entisen Karjaportin kohilla kadunvarsimainoksessa pyöri eri mainokset eikä näkynyt mainosta että ”osta mainoksesi tähän”. Siinä samassa aloin pohtimaan, että tämä SaiPan upea menestys on ollut varmasti mahtava asia myös vanhoille uskollisille yhteistyöyrityksille. SaiPasta puhutaan, kuvia julkaistaan, eri puolilla näytetään klippejä peleistä, haastatellaan eri henkilöitä ja aina näkyy sponsorit. Silmäpareja kertyy moninkertaisesti joka tuutista.

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Tuossa kun ajelin hesasta Lappeeseen joulun viettoon, niin huomasin että siinä entisen Karjaportin kohilla kadunvarsimainoksessa pyöri eri mainokset eikä näkynyt mainosta että ”osta mainoksesi tähän”. Siinä samassa aloin pohtimaan, että tämä SaiPan upea menestys on ollut varmasti mahtava asia myös vanhoille uskollisille yhteistyöyrityksille. SaiPasta puhutaan, kuvia julkaistaan, eri puolilla näytetään klippejä peleistä, haastatellaan eri henkilöitä ja aina näkyy sponsorit. Silmäpareja kertyy moninkertaisesti joka tuutista.
Kyllä. Ja nekin , jotka eivät jääkiekkoa seuraa, tietävät että SaiPa on pärjännyt hyvin.

SaiPa, Lappeenranta ja Etelä-Karjala ovat framilla ennennäkemättömällä tavalla. Ja kyseessä on mitä suurimmassa määrin positiivinen pörinä ja julkisuus. Ymmärretäänkö sen arvo täällä?

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
The boys of Bergamo
Tuossa kun ajelin hesasta Lappeeseen joulun viettoon, niin huomasin että siinä entisen Karjaportin kohilla kadunvarsimainoksessa pyöri eri mainokset eikä näkynyt mainosta että ”osta mainoksesi tähän”.

Kuuleman mukaan noista mainoksista on rahat maksamatta, ja moni taho nyt karhuaa saataviaan SaiPalta, koska menestys on saanut mainostaulufirmat luottamaan sokeasti etelä-karjalaisiin yrityksiin. Ei hyvältä näytä.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Kuuleman mukaan noista mainoksista on rahat maksamatta, ja moni taho nyt karhuaa saataviaan SaiPalta, koska menestys on saanut mainostaulufirmat luottamaan sokeasti etelä-karjalaisiin yrityksiin. Ei hyvältä näytä.
Mikä juttu tää nyt on?
Kokoajan vihjaillaan jostain saamatta jäämisistä ja huonolta näyttämisestä. Kukas vääntäis siitä kuuluisasta rautalangasta missä mennään?

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä juttu tää nyt on?
Kokoajan vihjaillaan jostain saamatta jäämisistä ja huonolta näyttämisestä. Kukas vääntäis siitä kuuluisasta rautalangasta missä mennään?
Vankkaa huhua on täällä yksi henkilö levitellyt maksamattomista palkoista ja ostolaskuista. Jokainen (pl. tämä huhun alku ja lähde) varmaan ymmärtää, että nämä jutut ovat täyttä satua. No, mutta josko se konkurssi jo ensi vuonna tulisi, kunhan ei tulisi mitalia ennen sitä, sehän tässä eniten huolestuttaa!

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä juttu tää nyt on?

Viitannee erääseen tiettyyn nimimerkkiin joka käy tasaisin väliajoin vihjaamassa jostain epämääräisistä maksurästeistä ilman sen kummempia todisteita. Vähän huonompi juttu on sitten se, että tuota vitsiä pakotetaan asiayhteydestä erotettuna, jolloin on riski että se alkaa elää omaa elämäänsä.

Suosikkijoukkue
SaiPa
Vankkaa huhua on täällä yksi henkilö levitellyt maksamattomista palkoista ja ostolaskuista. Jokainen (pl. tämä huhun alku ja lähde) varmaan ymmärtää, että nämä jutut ovat täyttä satua. No, mutta josko se konkurssi jo ensi vuonna tulisi, kunhan ei tulisi mitalia ennen sitä, sehän tässä eniten huolestuttaa!
Eikös ne Tampereen oranssit fanit konkurssia toivoneet meille, nyt se vihdoin on tulossa!

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Hupparit, colleget, t-paidat:

"Tuote on loppu"

Nyt herätys siellä! Tässä tilanteessa ei voi myydä eioota!!

Kivahan se on että kauppa käy...
Samaa ihmetellyt pelipaitojen osalta. Verkkokaupasta on ylipäätään kadonnut useamman pelaajan pelipaidat pois tuotteista ja sama tilanne on näyttänyt olevan jäljellä olevien osalta jo ainakin toista kuukautta. Jonoja ei ole ainakaan niille varatussa paikassa ilmoitettuna, mutta paitoja ei tunnu myöskään tulevan tarjolle?

Elliminator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK
Samaa ihmetellyt pelipaitojen osalta. Verkkokaupasta on ylipäätään kadonnut useamman pelaajan pelipaidat pois tuotteista ja sama tilanne on näyttänyt olevan jäljellä olevien osalta jo ainakin toista kuukautta. Jonoja ei ole ainakaan niille varatussa paikassa ilmoitettuna, mutta paitoja ei tunnu myöskään tulevan tarjolle?
Toimisto voisi herätä talviunilta tähän päivään. Itse kysellyt monta kertaa sähköpostin välityksellä gameworn paidoista oli ne sitten keltaisia tai mustia. Joskus ei tule vastausta ollenkaan tai sitten tulee epämääräinen vastaus mikä ei vastaa mihinkään kysymykseen. Hieman ois petrattavaa. Kannattais ehkä myydä niitä paitoja kun on halukkaita (muitakin kuin minä.)

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Törmäsin viikko sitten vanhaan kaveriin. Oli ollut eräässä liikkeessä sesonkiapulaisena. Yleisin kuultava kysymys olikin kuulemma että kuinka se voi olla loppu kun on niin suosittu tuote. Niinpä...

Mutta siis on totta että valikoima on vedetty pieneksi ja rehellisesti ei kovin kiinnostavaksi kaupan sulkemisen ja henkilökunnan yt-neuvotteluissa vähentämisen jälkeen. Nyt taitaa mennä liian lujaa että toimiston väki ehtisi joka paikkaan mihin pitäisi nykyisellä kokoonpanollaan.

Toimisto voisi herätä talviunilta tähän päivään. Itse kysellyt monta kertaa sähköpostin välityksellä gameworn paidoista oli ne sitten keltaisia tai mustia. Joskus ei tule vastausta ollenkaan tai sitten tulee epämääräinen vastaus mikä ei vastaa mihinkään kysymykseen. Hieman ois petrattavaa. Kannattais ehkä myydä niitä paitoja kun on halukkaita (muitakin kuin minä.)
Gameworneista on kyllä ihan selkeät ohjeet nähdäkseni kun vaan avaa shopin. Toki en ole koskaan hommannut niin en tiedä toimiiko mutta näistähän on ollut palstallakin paljon jengin kertoessa tilauksistaan ja saatuaan vastauksia kyselyihin.

Elliminator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK
Gameworneista on kyllä ihan selkeät ohjeet nähdäkseni kun vaan avaa shopin. Toki en ole koskaan hommannut niin en tiedä toimiiko mutta näistähän on ollut palstallakin paljon jengin kertoessa tilauksistaan ja saatuaan vastauksia kyselyihin.
Vaikea tukea seuraa vaikka haluaisi, kun kyselet ensiksi hallilta SaiPa-shopista gameworn-paitojen tilannetta johon saa vastaukseksi, että laita toimistolle viestiä josta ei välttämättä tule vastausta. En ole ainoa ja viime kaudella oli jo sama juttu.

Ymmärrän kyllä, toimitusviiveet yms.
Tää ei oo nyt mikään maximum attack toimistoa kohtaan, mut ottakaa ihmisten rahat perkele vastaan jos sitä on tarjolla.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikea tukea seuraa vaikka haluaisi, kun kyselet ensiksi hallilta SaiPa-shopista gameworn-paitojen tilannetta johon saa vastaukseksi, että laita toimistolle viestiä josta ei välttämättä tule vastausta. En ole ainoa ja viime kaudella oli jo sama juttu.

Ymmärrän kyllä, toimitusviiveet yms.
Tää ei oo nyt mikään maximum attack toimistoa kohtaan, mut ottakaa ihmisten rahat perkele vastaan jos sitä on tarjolla.
Niin siis gameworneja on ihan myynnissä kun sen shopin avaa. Niitä mitkä ei ole jo menneet.

Elliminator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK
Niin siis gameworneja on ihan myynnissä kun sen shopin avaa. Niitä mitkä ei ole jo menneet.
On kyllä ja olen myös tilannut sieltä. En ole tyhmä. Kyllä tämän ymmärrän ja tämä ei ollut tässä pointtina. Vaan niihin sähköposteihin vastaaminen. Ja jos pilkkua nyt viilataan niin mustista paidoista ei ole shopissa mitään infoa.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS, sympatiat HIFK
Itsellä oli samaa Hutchin paidan kanssa. Maalivahdin paidan aikataulu tosin on enemmän auki, mitä muiden. Silti oli tökeröä informaatiota ja noutokaan ei sujunut, kun yli-innokkaat järkkäri ja tämä lehdistötilaisuusmies eivät millään uskoneet, että se on Lalli ravintolassa, enkä sitten päässyt sitä kyselemään tai he käyneet sisällä kyselemässä asiaa. Hyvitykseksi tuotiin myöhemmin pari kioskilippua ja sanottiin, että käy vaikka syömässä, mutta niissäkin lukee vaan joku limu tai kahvi. Ihan hyvän hintasen paidan eteen joutu tekemään itse aika paljon maksamisen lisäksi.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
On kyllä ja olen myös tilannut sieltä. En ole tyhmä. Kyllä tämän ymmärrän ja tämä ei ollut tässä pointtina. Vaan niihin sähköposteihin vastaaminen. Ja jos pilkkua nyt viilataan niin mustista paidoista ei ole shopissa mitään infoa.
Minulla sähköpostiin ei vastattu edes. Kaikki asiointi tapahtui instagramissa, kun siellä tunnutaan vastaavan. Todella heikkoa oli silti kaikki gw-paidan ympärillä ollut asiakaspalvelu. Maksat puolet kausikortin hinnasta ja saat paskaa palvelua. Hallilla ei uskota sanaa ja viestejä vaan jätetään siihen seisomaan, kun on tullut hyvissä ajoin juomaan olutta ja katsomaan alkulämmittelyä.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Mie en kyllä ihan ymmärrä miksi tällaisessakin asiassa lähdetään ensimmäisenä puolustelemaan seuran toimintaa tietämättä asiasta.

"Kauden 2024-2025 keltaisia Game Worn-pelipaitoja nyt saatavilla verkkokaupasta! Huomioithan, että tilauksella on toimitusviive! Jonotustilanteen paidasta näet kyseisen pelaajan pelipaitatuotteen kohdalta."

Jos sinulla on noilla ohjeistuksilla verkkokaupassa myynnissä paidat, niin tilanne ei vaan voi olla että sieltä kaupasta löytyy ylipäätään tuotteina toisesta väristä noin puolen joukkueen paidat ja näistäkin kymmenkunta on ollut "Tuote on loppu" -tilassa iät ja ajat. Joku ei selvästikään viitsi hoitaa työtänsä ja pitää pelipaitojen saatavuustilannetta yllä. Itse tuossa itselleen ongelmia kaivaa, kun sitten asiakkaat laittavat jokainen erikseen sähköpostia joihin saa olla vastailemassa. Miksi tuotetta ei voi tilata, jos jonossa ei ole ketään? Joku on lyönyt hanskat tiskiin. Ottakaa siellä toimistolla vaikka ne jonot pois ja laittakaa paidat saataville kun on tarpeeksi pelattu edellisellä. Ei voi olla niin iso homma tuo paitojen myynti, jos ei siitä itselleen sellaista tee.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Mie en kyllä ihan ymmärrä miksi tällaisessakin asiassa lähdetään ensimmäisenä puolustelemaan seuran toimintaa tietämättä asiasta.

"Kauden 2024-2025 keltaisia Game Worn-pelipaitoja nyt saatavilla verkkokaupasta! Huomioithan, että tilauksella on toimitusviive! Jonotustilanteen paidasta näet kyseisen pelaajan pelipaitatuotteen kohdalta."

Jos sinulla on noilla ohjeistuksilla verkkokaupassa myynnissä paidat, niin tilanne ei vaan voi olla että sieltä kaupasta löytyy ylipäätään tuotteina toisesta väristä noin puolen joukkueen paidat ja näistäkin kymmenkunta on ollut "Tuote on loppu" -tilassa iät ja ajat. Joku ei selvästikään viitsi hoitaa työtänsä ja pitää pelipaitojen saatavuustilannetta yllä. Itse tuossa itselleen ongelmia kaivaa, kun sitten asiakkaat laittavat jokainen erikseen sähköpostia joihin saa olla vastailemassa. Miksi tuotetta ei voi tilata, jos jonossa ei ole ketään? Joku on lyönyt hanskat tiskiin. Ottakaa siellä toimistolla vaikka ne jonot pois ja laittakaa paidat saataville kun on tarpeeksi pelattu edellisellä. Ei voi olla niin iso homma tuo paitojen myynti, jos ei siitä itselleen sellaista tee.

SaiPan tilanne ei ole niin hyvä, että näitä hommia voisi hoitaa esim. Kärppien tyyliin vähän "väärällä kädellä". Jos toimitusjohtaja Valkeapää tai joku muu seuran työntekijä tänne tänään eksyy, niin nämä myyntihommat kuntoon.

Kaikki myyntiin liittyvä työ pitää hoitaa tiptop !

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Tuon tähän yhden päinvastaisen kokemuksen: mun asiaa on 2x eri pelipaitacasessa hoidettu 5/5 arvoisesti.

Olen kuitenkin kirjoittajien kanssa täysin samaa mieltä siitä että shopit on parhaillaan tyhjänä tavaraa ja gw-pelipaitamyynnissä pystyisi tekemään niin että kahden pelatun pelin jälkeen paita vaihtoon ja kiertoon (juuri nyt näyttää siltä että SaiPa voi hyvin ennakkotilata omalta toimittajaltaan tietyille pelaajille 5 lisäpaitaa, toisille 2-3) - ja sitten se viestintä niin että asiakas kokee tulleensa kuulluksi ja palvelluksi.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuon tähän yhden päinvastaisen kokemuksen: mun asiaa on 2x eri pelipaitacasessa hoidettu 5/5 arvoisesti.

Olen kuitenkin kirjoittajien kanssa täysin samaa mieltä siitä että shopit on parhaillaan tyhjänä tavaraa ja gw-pelipaitamyynnissä pystyisi tekemään niin että kahden pelatun pelin jälkeen paita vaihtoon ja kiertoon (juuri nyt näyttää siltä että SaiPa voi hyvin ennakkotilata omalta toimittajaltaan tietyille pelaajille 5 lisäpaitaa, toisille 2-3) - ja sitten se viestintä niin että asiakas kokee tulleensa kuulluksi ja palvelluksi.
Muistanko oikein, että sait myös mustan paidan, vai oliko kyse jostain vanhasta mustasta tai sitten vaan muistan väärin? Noita ei ole markkinoitu ja minulle sanottiin, että tulee myöhemmin myyntiin/huutokauppaan, joten en ainakaan kinunnut niitä enää. Tiedustelin itse noita myös viikkoa paria ennen kun päätin Hutchin keltaisen paidan tilata. Mustan olisin halunnut, mutta sanottiin, että ei saa. Olisin sen ottanut Pysykiltä.

Jos muistan väärin, niin ei sitten mitään.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Muistanko oikein, että sait myös mustan paidan, vai oliko kyse jostain vanhasta mustasta tai sitten vaan muistan väärin? Noita ei ole markkinoitu ja minulle sanottiin, että tulee myöhemmin myyntiin/huutokauppaan, joten en ainakaan kinunnut niitä enää. Tiedustelin itse noita myös viikkoa paria ennen kun päätin Hutchin keltaisen paidan tilata. Mustan olisin halunnut, mutta sanottiin, että ei saa. Olisin sen ottanut Pysykiltä.

Jos muistan väärin, niin ei sitten mitään.
Sain mustan paidan koska pelipaitamyynti oli syväjäässä ihan kauden alussa. Musta Ville Petman.

Sitten Hutchinson keltainen.

Mustista pelipaidoista ei ole sen koommin kuulunut miten niitä saadaan / tilataan.

emz1

Jäsen
Ei mitään ihmeellistä, että resurssit ovat alimittaiset kun ne olisivat olleet sitä ilman tällaista huumaakin jota tällä kaudella on koettu.

Myönnä ongelma, marssi tj:n ovelle ja pyydä apukäsiä jonka vastuulla tämä on. Jos et saa, näytä tj:lle tämä viestiketju. Jos et saa, niin kyllä täältä tulee varmasti tulitukea Valkeapään sähköpostiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy