parempi huominen?
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa ja Jokipojat
Vastaukseni: Yrittäjyys on iso osa opetusuunnitelmaa nykyisin ja paikallisuus on myös isossa osassa myös. Tällä kertaa yhdistyi kumpikin......Onko kiekko joukkueen tiedotustilaisuuden nauhoitteen katselu opetussuunnitelman mukaista toimintaa?
Katsoivatko kaikki, vai muistitko järjestää korvaavaa toimintaa niille lapsille, joiden arvoille ja vakaumukselle kilpaurheilu tai liiketoiminta ei sovi?
Minun listaukseni asioista oli minun listaukseni, eikä uuden johdon tarvitse toteuttaa siitä mitään, mutta jos haluavat, niin be my guest.....
Täällä Jatkoajassa kaikki tuntuvat olevan helkatin tyytyväisiä, kun uudet omistajat tulivat. Niin minäkin ajattelen ja toivon heidän onnistuvan! Mielestäni heillä on vielä melkoinen määrä työtä ja tekemistä, ennen kuin asiat ovat kunnossa. Onko heistä sen tekijöiksi, sen aika näyttää. Pelaajabudjetin nosto pariin miljoonaan on hieno juttu, mutta katsotaan miltä otteet näyttävät kaukalossa. Se on se asia, mikä merkitsee.
Silti jos SaiPa haluaa menestyä tulevaisuudessakin, niin asiat vaan pitää tehdä paremmin kuin ne on viime vuosina tehty. Lisäksi rahaa tarvitaan paljon, mikä itseäni mietityttää, että riittääkö rahkeet. Se ainakin minut yllätti, kun mitään lukuja ei kerrottu. No omatpa ovat rahansa ja hienoa, että lähtivät pelastamaan seuraa. Toivottavasti emme ole parin vuoden päästä samassa tilanteessa.
Toivon SaiPalle mitä parhainta tulevaisuutta, mutta jonkun oltava vähän pessimistikin. Näköjäänse on minun roolini