Samaa mieltä, että tuo tiedottaminen on aivan kaameaa. Itse en hyväksyisi edes tuota "lähiviikkoina" tällä historialla. Mutta ehkä minä ja muut hardcorekannattajat jollain kuppasella keskustelupalstalla ei ole suurta massaa, joille tuollaisia ympäri pyöreitä aikataulutiedotteita skriivataan vaan niille jotka lukevat edelleen luukustatippuvan sanomalehden urheilusivut koti- ja ulkomaanuutisten jälkeen - välissä toki horoskooppi ja sarjakuvat, taloussivut ja TV-Ohjelmat.
Ensi kauden jengistä: en usko että sinne on kiinnitetty yhtään mitään kun Aho on seuran taholta sanonut ettei hankintoja voi tehdä ennen kuin budjetti tiedossa. Ikävää, mutta en minä tästä ole osannut olla huolissani. Varmaan kun on isompiakin huolenaiheita kuten onko seura pydessä edes syksyllä. Ja kyllä pelaajia löytyy sitten kun aletaan ettimään. Toki kalliit suomalaiset ovat jo viime vuoden marraskuussa kiinnitetty johonkin, muttei SaiPa niiden perässä muutenkaan ole/olisi.
Nippu urheilullisia hyväkäytöksisiä alaskalaisia vaan syksyllä Lepraan! Se on minun lääke kaikkeen: SaiPan menestymiseen, Lappeenrannan syntyvyyteen, yökerhojen kannattavuuteen, ihan kaikkeen.
Ei sillä, että tässä olisi enää vaihtoehtoja, mutta onhan tämä tilanne aivan täysi katastrofi jo nyt, vaikka miten kääntelisi.
Joukkuetta aletaan kasaamaan Liigan pienimmällä budjetilla ehkä lähiviikkoina, jos jotkut mystiset pykälät menevät kohta suoraan. Tai sitten ei. Päävalmentajaa emme tiedä. Vuoden päästä liigapaikasta joutuu joku karsimaan, ja tällä touhulla SaiPa kyllä maksimoi todennäköisyytensä joutua sinne. Vahinko/vahingot ovat toki sattuneet jo hyvissä ajoin, ja hedelmiä päästään keräämään vielä vuosi jos toinenkin.
Muilla joukkueilla on ollut tiedossa jo viime vuoden puolella vähintään kaksi näistä kolmesta seikasta:
1) millaista joukkuetta ollaan kasaamassa
2) kenelle sitä ollaan kasaamassa, sekä
3) millaisella budjetilla.
SaiPalla ei ole mitään näistä tässä viitisen kuukautta ennen harjoituskauden alkua, ja budjetti on melko varmasti vielä pienin kaikista.
Ja lisätään nyt vielä, että kuluneen kauden valmennuksesta kellään ei pitäisi olla mitään asiaa penkin taakse ensi kaudella. Se, että tästä edes keskustellaan kertoo vain siitä, kuinka giganttisen järjettömiin mittasuhteisiin tämä SaiPan tulessa makaaminen ja pystyyn kuoleminen oli jo päässyt. Ei noilla näytöillä voi antaa kenenkään jatkaa, voi hyvä helvetti nyt sentään.