Jos itse olisin SaiPalla töissä niin en välttämättä lähtisi perjantaille järkkäämään mitään isompaa, mutta tiedottaisin että SaiPa tulee järjestämään maanantaina klo 10 pressitilaisuuden jossa aiheena on yhtiön tulevaisuus ja tulevaisuuden strategia. Paikalla ovat Timo Tersa, Jussi Markkanen ja Riku Kallioniemi.
Sen jälkeen miettisin koko viikonlopun aika vitun tarkkaan että mitä yhtiö haluaa maanantaina sanoa ihmisille.
Miksei tällaista muuten voitaisi tehdä? Tämähän olisi hyvä idea. Vähän avointa dialogia kehiin, ja oikeasti toimittajillekin mahdollisuus kysyä mitä haluavat. Toki siinä voisi tulla jokin ikäväkin kysymys Jussille ja Timolle, niin eihän se kivaa ole, mutta kuuluu toimenkuvaan.
Eli jos nyt oikein ymmärsin (mistään ei voi olla varma kun kaikki ES-sisältö lukittua), eiliseen fiaskoon ainoa kommentointi tuli Tersalta, jonka joku ES:n toimittaja oli onnistunut löytämään katsomosta. Kyllä nyt vähän enemmän voisi olla viestintää ulospäin, ja siihen tiedotustilaisuus olisi hyvä. Mitkään SaiPan itse tekemät Markkasen haastattelut eivät ole minkään arvoisia, koska jos tuottaa itse sisällön, voi päättää mistä suostuu puhumaan. En minäkään nyt kannata että pitäisi heti pelin jälkeen suorittaa joku iso avautuminen, mutta kyllä joku tiedotustilaisuus olisi hyvä, koska tuollainen 0-8 meno ei ole enää millään tasolla normaalia. Etenkään kun ei ollut ainoa kerta tällä kaudella.
No, onneksi sentään Jussi ei nyt suorittanut some-anteeksipyyntöä ja puhunut tulessa makaamisesta toistamiseen, siitä plussaa.