Saimaannorppa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä
On kyllä oikeesti hyvä podcast. En odottanut näin laadukasta tuotosta. Toivottavasti ihmiset kuuntelee ja jätkää jaksaa vääntää näitä.
Jep. SaiPan on mentävä joukolla peilin eteen ja kysyttävä väsymiseen asti: kuka/mikä minä olen ja ketä varten sekä missä ollaan ja minne mennään? Sitten kun nuo ovat selvillä, kysytään vielä miten? Eli perusasiat kuntoon ihan ekaksi.Ihana kirjoitus SaiPasta tuossa jatkoajan toimitukselta. Ihanalla tarkoitan, että rehellinen!
Noniin, ei muutakun jatkislaiset kyssäreitä kysymään.Tällainen postaus SaiPan Faceen toimistolta:
Kysy - myö vastataa!
SaiPa on ajautunut pelillisesti ja tuloksellisesti erittäin haastavaan tilanteeseen. Meille satelee paljon kysymyksiä, palautetta ja vakavia mietintöjä. Yhteisöllä on ymmärrettävästi syvä huoli tilanteesta.
Kokoamme torstaina kysymys-vastaus-artikkelin, jossa organisaation vastuuhenkilöt vastaavat kannattajien mieltä askarruttaviin kysymyksiin.
Voit esittää kysymyksesi alle kommenttiketjuun, tai lähettää sen yksityisviestillä Facebookin kautta.
Yksittäisiä pelaajia koskeviin (peliesitykset, jatkosopimukset yms.) kysymyksiin emme tässä yhteydessä vastaa.
Näinköhän tekevät jotain tifoja myös? "Haistakaa iltapaskat paska!"Viljakainen twitterissä: SaiPa käy huomenna läpi Iltapaskan uutisoinnin ja antaa vastineen.
Huomenna on pojjaat ja tytöt suurien infojen päivä.
Myö kysytää, hyö vastaa.
Huomenna rämpytän koko työpäivän f5:ta Twitterissä.Viljakainen twitterissä: SaiPa käy huomenna läpi Iltapaskan uutisoinnin ja antaa vastineen.
Huomenna on pojjaat ja tytöt suurien infojen päivä.
Myö kysytää, hyö vastaa.
Apuvalmentajan raato on bussikolarin jälkeen jo kuukauden maannut tien poskessa, joten ei varmaan mitään uutta tähän ole tulossa(enkä itse edes odotakkaan). Enemmän odotan niiltä "Sie kysyt, Myö vastataan" -tilaisuudelta tai miten se nyt julkaistaakin.Jaahas. Kerran apuvalmentaja heitettiin bussin alle tämän julkitulleen kohun takia, niin eiköhän tänään seurajohto myötäile Tertsiä ja haluaa antaa tälle työrauhan. Eli tuskin mitään uutta saamme kuulla. Toivottavasti olen väärässä.
Apuvalmentajan raato on bussikolarin jälkeen jo kuukauden maannut tien poskessa, joten ei varmaan mitään uutta tähän ole tulossa(enkä itse edes odotakkaan). Enemmän odotan niiltä "Sie kysyt, Myö vastataan" -tilaisuudelta tai miten se nyt julkaistaakin.
Olet oikeassa. Ei tule saamaan kenkää ainakaan ennen kuin kausi on ohi. Jos silloinkaan.Jaahas. Kerran apuvalmentaja heitettiin bussin alle tämän julkitulleen kohun takia, niin eiköhän tänään seurajohto myötäile Tertsiä ja haluaa antaa tälle työrauhan. Eli tuskin mitään uutta saamme kuulla. Toivottavasti olen väärässä.
En odota itsekään mitään tuolta "Sie kysyt, Myö vastataan" -tilaisuudelta. Jos saisi vastauksen edes siihen, että minkä takia SaiPan joukkueen rakennuksessa tehtiin selvä strateginen muutos täksi kaudeksi, miksi luovuttiin joukkueen rakennuksessa niistä osa-alueista, joissa joukkue oli aikaisempina vuosina onnistunut ja kuka tästä muutoksesta on vastuussa. Todennäköisesti siellä on vain #ainatukena-kannattajat kyselleet Teron lempiruokaa ja Jussin lempiväriä, joihin toimistolla on sitten kiva vastata.
En, sillä en ollut tietoinen koko tilaisuudesta ennen tätä aamua. Sen verran raskasta on seurata noita SaiPan otteluita, että olen jättänyt nuo seuran sosiaalisen median kanavat seuraamatta. Ihan riittävän annoksen tuosta sekoilusta saa katsomalla pelkät ottelut.Kysyitkö tätä?
Tuo olisi kyllä ollut hyvä kysymys nykytiedon valossa. En tiedä ottivatko eilen illalla enää uusia kysymyksiä vastaan, joten voi olla ettei tuota ole osattu heittää sisään aiemmin.En jaksa etsiä mihin noita kysymyksiä saa esittää, mutta luotan että joku on jo esittänyt seuraavan kysymyksen:
Kategorisoikaa kaikki joukkuejohdon jäsenet seuraavasti: a) luottohenkilöt, b) ratkaisijat, c) henkiset johtajat, d) syövät.
Varmaa on että kaiken aina pilaava Tuomenoksa on Danny eli iso D, mutta olisi mielenkiintoista tietää meneekö ihan kaikki muutkin samaan kategoriaan. Se bussin alle heitetty apuvalmentaja varmaan oli toi ratkaisija, ja sai siksi lähteä. Syöpäähän on vaikee parantaa, ja koska ketään muuta ei oo heitetty pihalle niin veikkaisin että kaikki muut on Darth Tuomenoksan lisäksi tosiaan syöpää.
Muuten sinun man crush Tuomenoksaa kohtaan alkaa saavuttamaan jo massiiviset mittasuhteet. Ei viestiä ilman miehen mainintaa.
Entä Tero Lehterä: syyllinen vai syytön?Tapanani on puolustaa syyttömiä kiihkeästi, ettei vain synny mielikuvaa että muutaman tolvanan ölinät olisi joku yleinen mielipide. Ja sitten toki tapanani on vielä vetää överiksi kaikki.
Antti Tuomenoksa on syytön!