Juu, ei ole Sova minun kuulemani huhu. Ja vaikea olisi uskoakaan hänen kiinnostuvan kiekkojoukkueen pyörittämässä, kun nykyisen homman ottaa huomioon. Mutta iltapäivällä ollaan viisaampia.Tommi Sova on varmaan vähän liikaa toivottu?
Juu, ei ole Sova minun kuulemani huhu. Ja vaikea olisi uskoakaan hänen kiinnostuvan kiekkojoukkueen pyörittämässä, kun nykyisen homman ottaa huomioon. Mutta iltapäivällä ollaan viisaampia.Tommi Sova on varmaan vähän liikaa toivottu?
Myllykosken Mikko? Onkai kuitenkin ollut kapteeninakin jossain yksittäisissä peleissa. Muita ei oikein tule mieleen. Tämä siis ihan puhdas arvaus.Jos huhut pitävät paikkansa niin uuden toimarin kohdalla sentään katkeaa kapteenisuora. Jään tasollakin kuitenkin olisi SaiPaa palveltu kunniakkaasti ja en itse asiassa mahdollisesta A:sta rinnassa tiedä. Kallioniemen valinnan linja jatkuisi siinä, että kokemusta on jäältä, koulutus- ja business-ansiot sitten hankittu oikeasta työelämästä.
Miepä taijan tietää, oli ilmeisesti alkuviikosta nimi lehdessä yhden jutun yhteydessä.
Uskoisin olevan taloushallinnon kohtuu hyvin hallinnassa, kun nykyisessä työssä on joutunut se kanssa painimaan.
Kun Etelä-Saimaa syksyllä mahdollisia ehdokkaita spekuloi, oli tämäkin nimi sillä listalla.
RoKissa tj:nä.Mitäs toi Teemu Kallioniemi nykyään puuhaa?
RoKissa tj:nä.
RoKissa tj:nä.
RoKin tj on Jorma Hartikainen.
Jees, "hiukan" väärää tietoa oli. Muistin että olisi vieläkin.. Olisikihan ollut siellä myyntihommissa vai nekin lopetettu hänen osaltaan?Jos EP:tä on uskominen (ja miksi emme uskoisi), niin T. Kallioniemi ei ole ollut Rokin TJ n. 2,5 vuoteen.
Noinhan se on, kuin lappee kirjoittaa.
Mutta, minua jäi häiritsemään tuo yhteys Raja Markettiin ja löysin eilisestä (torstai) Etelä-Saimaasta jutun jossa oli myös Marko Ek antamassa kommentteja kyseisen firman puolesta.
Eli täällä Lappeenrannassa on kaksi tuo nimistä ja sekoitin heidät keskenään.
Tuolla SaiPan tulevaisuusketjussa sanoin muistin prakaavan, mutta nyt perun sen, sekaannukseen olikin syynä kahden henkilön saman nimisyys.
Kohdasta 1:55-4:38 on juttua SaiPan kolmikosta, Rau, McIntyre ja Lofquist.
ke 27.1.2016 | Urheiluruutu | TV | Areena | yle.fi
"Keväälle on omat tavoitteet, ollaan puhuttu pukukopissa".
Tuskin pelaavat Liigassa ensi kaudella. SaiPan nyt toki on turha edes kelata enää noita kavereita. Hyvä, kun oli optiosopparit kuitenkin. Ens kaudelle vaan uusia hakuja sitten.Kyllä silmät tulee itkemään verta, kun näkee nää jätkät pelaamassa jossain toisessa Liiga jengissä ensi kaudella:(
Helvetin helvetti kun ollaan köyhiä...
Ja ehti jo tulla toisiin ajatuksiin ja poistaa twiitin. Ei välttämättä huono ajatus. Rakkikoirat jne.
Meiän Massin vastaus Honkasalolle: Matti Järvinen Twitterissä: "@veronikahonka vasemmistoliiton rattijuopumuskulttuuriista ja lahjusten vastaanottamisesta kirjottelette aika vähän, jännä vai mitä?" (linkki twiittiin)
Tätä on uumoiltu jo jonkin aikaa palstoilla. Minäkin olen "kaupannut" herraa takaisin Kuopioon kauden mittaan, mutta nyt pikkuisen jo harmittaa, kun se näyttää toteutuvan. Olisko mustetta vailla olevalla sopimuksella syynsä siihen, että rentous on löytynyt ja peli kulkee taas. No neljä vuottakin Lappeessa on pitkä aika, joten ymmärrän kyllä.Tällaista tänään radio cityn sivulla...
KalPa kaappaa laitahyökkääjän SaiPasta - Vapaalla - Radio City