Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Eihän tälläistä voi edes käsikirjoittaa.
Höpö-höpö. Eiköhän (toivottavasti) SaiPassakin ole toimitusjohtaja, jolla nimenkirjoitusoikeua tuon kokoluokan maksettaviin ja meinaatko, että sen toimistotyöntekijän pitäisi kävellä esimiehen ja mahdollisen esimiehenesimehensä yli hallituksen pakeille kyselemään? Ei saakeli, mitä tarinaa. Mahtaa tuolla ideologialla perus lipunmyyjät kyseenalaistaa pelaajasopimuksienkin oikeellisuudet? Syy on yksin Markkasen ja mahdollisesti tämän hallituksen jäsenen. Ei kenenkään muun!Se kuka SaiPassa rahaa siirtää, en tiedä onko toimistotyöntekijä vai löytyykö oikein talouspäällikkö. Vaikka toimari pyytäisi mitä tahansa rahasiirtoja (varsinkin 100 000e suuruisia) niin ei näitä pidä mennä ilman hallituksen hyväksyntää siirtelemään epämääräisille ulkomaalaisille tileille. Eli kyllä, vastuu on Markkasen lisäksi muillakin tahoilla. Tottakai Markkanen itse on tässä ollut se suurin pönttöpää, mutta ei hän itse ole voinut tuollaisia rahoja siirrellä.
Sellainen päivän SaiPalööppi tänään. Jutussa mainittiin yhden työntekijän irtisanoutuneen tämän takia, olisikohan Viljakainen kyseessä? Ajallisesti täsmäisi.
Ihan ansaitusti ollaan täysi vitsi tällä hetkellä suomalaisessa kiekkoskenessä. Kiitos.
Se kuka SaiPassa rahaa siirtää, en tiedä onko toimistotyöntekijä vai löytyykö oikein talouspäällikkö. Vaikka toimari pyytäisi mitä tahansa rahasiirtoja (varsinkin 100 000e suuruisia) niin ei näitä pidä mennä ilman hallituksen hyväksyntää siirtelemään epämääräisille ulkomaalaisille tileille. Eli kyllä, vastuu on Markkasen lisäksi muillakin tahoilla. Tottakai Markkanen itse on tässä ollut se suurin pönttöpää, mutta ei hän itse ole voinut tuollaisia rahoja siirrellä.
Höpö-höpö. Eiköhän (toivottavasti) SaiPassakin ole toimitusjohtaja, jolla nimenkirjoitusoikeua tuon kokoluokan maksettaviin ja meinaatko, että sen toimistotyöntekijän pitäisi kävellä esimiehen ja mahdollisen esimiehenesimehensä yli hallituksen pakeille kyselemään? Ei saakeli, mitä tarinaa.
Se kuka SaiPassa rahaa siirtää, en tiedä onko toimistotyöntekijä vai löytyykö oikein talouspäällikkö. Vaikka toimari pyytäisi mitä tahansa rahasiirtoja (varsinkin 100 000e suuruisia) niin ei näitä pidä mennä ilman hallituksen hyväksyntää siirtelemään epämääräisille ulkomaalaisille tileille. Eli kyllä, vastuu on Markkasen lisäksi muillakin tahoilla. Tottakai Markkanen itse on tässä ollut se suurin pönttöpää, mutta ei hän itse ole voinut tuollaisia rahoja siirrellä.
Minkä kokoisena yrityksenä pidät SaiPaa? Ja kyllä niitä pelaaja-agentteja on myös ihan eripuolilla maailmaa. Ei ole mitenkään erikoista, että maksuja suoritetaan vähän, minne maahan tahansa, kun puhutaan esimerkiksi pelaajapalkkioista, esisopimuksista jne. Meinaat ihan oikeasti, että se joku paikallinen Toimisto-Taina olisi tässä vastuullinen ja hänen pitäisi pyytää hallitus koolle, jos Toimari pyytää suorittamaan maksusiirron? En tiedä, missä maailmassa elät, mutta kyllä se luottamusmies johtokunnan suuntaan on nimenomaan Tj.Heikosti on asiat järjestetty jos noin on, että toimari siirtelee firman tililtä 100 000e ihan omineen epämääräisille ulkomaalaisille tileille. Kuten sanoin, en tiedä onko SaiPalla talouspäällikköä/-johtajaa, tämän pitäisi viimeistään puuttua asiaan ellei toimari ole firmassa kuin joku helvetin despootti.
SaiPa meni ulkomaisten huijareiden ansaan – Karmea lasku seuralle
SaiPan johto neuvotteli rikollisten kanssa vuonna 2022. Se kävi kalliiksi seuralle.www.iltalehti.fi
Ei hyvä luoja mitä toimintaa… Ei mikään ihme, että ollaan tässä kurimuksessa missä ollaan. Aivan väärät henkilöt olleet luotsaamassa seuraa.
Markkanen haksahtanut turkkilaiseen kalastelupostiin ja SaiPan rahaa palanut parisataatuhatta. Onneksi sentään ilmeisesti otettu lopulta Markkasen pussista seuralle takaisin…
Saatiinko varmasti kaikki?Toisaalta rahat saatiin takaisin, mutta jännityksellä odotan mitä muita kupruja löytyy.