Mitenhän tästä loppukaudesta oikeasti selvitään? Niin hirveään jamaan on SaiPa ajettu. Kausi oli taas ohi hyvissä ajoin ja mitään merkkiä paremmasta ei ole.
Minua kiinnostaa tämän lisäksi vielä ehkä enemmän se, että miten ensi kaudesta meinataan selvitä. Okei, uutta valmennusta on huhuttu astuvaksi remmiin, mutta vain huhuttu. Hurjat tappiot on niskassa ja vielä hurjemmat, tai ainakin samanmoiset on tulossa, ja jo nyt laskut laahaa perässä. Riittääkö mahdollinen uusi valmennus siihen, että tänne saadaan houkuteltua pelaajia kaiken ollessa tällä hetkellä silkkaa kaaosta? Jos ainakin pakisto pitää laittaa uusiksi ja hyökkäyksestäkin lähtee palasia pois, niin millä ne korvataan? Onko SaiPalle tulossa jotain tv-rahaa, osinkoa, tai jotain muuta, millä ensi kausi voidaan klaarata läpi? Vai osakeantiko kaiken muuttaa voi? Voittavalla kiekolla tuodaan tietysti väkeä lehtereille (heh).
Inhottavaltahan se tuntuu näin sanoa, mutta uskon enemmän siihen vaihtoehtoon, että tämä on SaiPan viimeinen kausi päsarjatasolla. Kesän korvilla loppuu yksinkertaisesti rahat ja lappu menee luukulle. Mielelläni olen väärässä, enkä minä tuota kohtaloa tietenkään toivo, mutta jos ihminen, kannattaja on toivoton, niin se helposti ajattelee noin. Okei, enemmän SaiPa Oy:n tulevaisuus-ketjun heiniä, mutta sama parkuhan meillä on täällä menossa ketjusta toiseen, eli ei varmaan enää väliä minne tätä tuskaansa huutaa. Repivää ja raastavaa ajatella yhtenä päivänä kaiken kääntyvän hyväksi ja toisena päivänä kaiken loppuvan. Jakomielisyyttä, sano!