Kivi tekee suurella sydämellä Ässä-juttuja. Jotta SaiPa saisi hänet, pitäisi antaa kohtuuttoman kova diili hälle, jotta hän vaivautuisi itärajalle pelastamaan joku kriisiseura pois montusta. Mutua ja palstatotuutta puoleltani tässä kyseisessä pointissa.En omasta mielestäni aliarvioi Hämäläistä, vaan suhtaudun realistisesti riskeihin hänen tähänastisiin näyttöihinsä ja kokemukseensa nähden. Mun mielestä tuo viimeinen lause pätee aika hyvin Kiven Ässiin, ymmärtääkseni hän on hyvinkin arvostettu pelaajien keskuudessa ja saa joukkueen tekemään yhdessä hommia, mikä on minun kirjoissa suuri osa sitä saipalaista identiteettiä. Ei sinänsä ole tarkoitus jumittua nimenä juuri Kiveen, mutta hän vaan olisi sattunut olemaan vapaana ja on hyvä esimerkki siitä, miten olisi ollut muitakin vaihtoehtoja kuin se halvin. Ei siinä mitään pöhinää tai kerralla kuntoon -asennetta olisi tarvinut hakea, vaan vakaata kokemusta ja aiempia näyttöjä joukkueen nostamisesta ojasta.
Siksi olen nyt kotikutoisen strategian bandwagonissa. Haluan nähdä josko tämmöinen yritys vuorostaan toimisi. Jos ei homma ala luistaa niin liityn jouluna kenkimisketjuun ja huudellaan siellä yhdessä ulos kaikki lepra-imatralaiset hyvävelisaunojat ja toivotaan vaihteeksi jotain meritoitunutta kaveria ulkopuolelta pelastamaan Lepra-kiekko.