trubaduuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
Mie ainaki ostan lippuja peleihin mitä lompakko antaa myöten. SaiPa on paljon isompi kuin yksi valmentaja.Jos ei johdossa tapahdu muutoksia niin ei ole ostoslistalla.
Mie ainaki ostan lippuja peleihin mitä lompakko antaa myöten. SaiPa on paljon isompi kuin yksi valmentaja.Jos ei johdossa tapahdu muutoksia niin ei ole ostoslistalla.
Eiköhän se suunnitelma b löydy sieltä penkin takaa jo tälläkin hetkellä. Jos se suunnitelma b on otettava käyttöön, niin jää sitten nähtäväksi, että käykö yhtä hyvin kuin Ilveksellä Myrrän kanssa. Itse vähän epäilen.Tilanteesta huolimatta Lehterällä tulee olla aito tulosvastuu, ja suunnitelma bee pitää olla sitä varsin todennäköistä skenaariota varten, että SaiPa jatkaa päämäärätöntä kikkailua ja kakkailua syksyllä. SaiPa Tersan johdolla haluaa profiloitua kärsivälliseksi seuraksi, mutta johonkin raja on vedettävä, koska on täällä selkeästä epäonnistumisesta kuitenkin 2000-luvullakin annettu kenkää.
Haluan tähdentää että sanoin että muutosta "johdossa". Valitkoon Tersa ketä se tarkoittaa, mutta jos ei mitään muutosta tapahdu niin koen sen välinpitämättömyydeksi seuran tulevaisuudesta.Mie ainaki ostan lippuja peleihin mitä lompakko antaa myöten. SaiPa on paljon isompi kuin yksi valmentaja.
Tähän kun joku kaivaisi sen kuvan Tamin korkeasta otsasta joka alkaa saimaan pinnasta ja päättyy auringon nousuun. Hieno kuva ajalta jolloin spekuloitiin SaiPan tulevaa valmentajaa ennen Lehterän sopimuksen julkaisua. Itsellä se on tallessa, mutta nyt se on tuolla toisen PC:n syövereissä.Yö on pimeimmillään ennen auringonnousua ja keltainen aurinko nousee idästä.
Ei se menettänyt kuin Kohon pelin ja siitä saatavat sata tonnia tällä kaudella. Sen vielä kestää ilman suurempia tuskia. Mutta tämä nykyinen tilanne aiheuttaa sen, että jokaisessa firmassa menee rahahanat kiinni. Ja se taas aiheuttaa sen, ettei sponssirahaa irtoa. Ja rajojen kiinni laittaminen ei auta asiaa yhtään, kun venäläiset tuo tähän kaupunkiin perkeleesti rahaa. Tässä yhtälössä kärsii myös SaiPa todella paljon. Ilman sponsoreita ei kummoista pelaajabudjettia pidetä yllä, joten jokainen ''ylimääräinen'' tukieuro merkitsee seuralle nyt paljon.Itse ihmettelen asennetta siitä, että SaiPa olisi menettänyt jotain suurta koronan takia.
Hieno kirjoitus. Täytyy itse tunnustaa oma pikkusieluisuus, kun en osannut noin laajakatseisesti ajatella, kuin sinä arvon palstaveli. Täyttä totta joka sana ylempänä.Ei se menettänyt kuin Kohon pelin ja siitä saatavat sata tonnia tällä kaudella. Sen vielä kestää ilman suurempia tuskia. Mutta tämä nykyinen tilanne aiheuttaa sen, että jokaisessa firmassa menee rahahanat kiinni. Ja se taas aiheuttaa sen, ettei sponssirahaa irtoa. Ja rajojen kiinni laittaminen ei auta asiaa yhtään, kun venäläiset tuo tähän kaupunkiin perkeleesti rahaa. Tässä yhtälössä kärsii myös SaiPa todella paljon. Ilman sponsoreita ei kummoista pelaajabudjettia pidetä yllä, joten jokainen ''ylimääräinen'' tukieuro merkitsee seuralle nyt paljon.
Mä en ole mieltäni muuttanut Lehterää kohtaan, mutta en mä myöskään halua, että tämä seura kuihtuu. Siinä mielessä pakko ajatella pidemmälle kuin seuraavalle kaudelle. Tulen kyllä kausikorttiani lunastaessa ilmoittamaan oman pienen mielipiteeni toimistolle nykyisestä päävalmentajasta.
Jokainen voi miettiä mitä SaiPa merkitsee henkilökohtaisesti ja reagoida sen mukaan. Jos pärjää ilmankin niin ei hätää. Lehterät tulee ja menee, mutta seura pysyy. Tai ainakin toivottavasti pysyy.
Voit myös itse mennä valmentamaan joukkuetta. Millainen fani se sellainen on, kun ei kausikorttia osta ja silti huutelee jossain paltstalla?Minun ja Tero Lehterän näkemykset jääkiekosta eroavat niin suuresti, etten tule ostamaan kausikorttia tämän valmennuksen aikana.
Voit myös itse mennä valmentamaan joukkuetta. Millainen fani se sellainen on, kun ei kausikorttia osta ja silti huutelee jossain paltstalla?
Mikäs porilainen marakatti on nyt tänne kaivautunut kolostaan?Voit myös itse mennä valmentamaan joukkuetta. Millainen fani se sellainen on, kun ei kausikorttia osta ja silti huutelee jossain paltstalla?
Ihan ensimmäisenä tulee nyt mieleen menneeltä kaudelta esimerkiksi Kim Strömberg, joka tuplasi oman piste-ennätyksensä, kun hänelle tarjottiin isoa roolia. Vaikka Saarella ei olekaan yhtään hyvää kokonaista liigakautta allaan, niin olihan hän hyvä silloin SaiPaan tullessaan. Teki pisteitä 26 pisteen kausitahdilla, joten siitä ei ihan hirveästi tarvitsisi parantaa, niin olisi tuloksellisesti jo ihan hyvä kakkossentteri. Sitä en osaa sanoa, että millä tavalla tuo pitkä loukkaantuminen vaikuttaa hänen ensi kauden peliesityksiinsä, mutta kaiken järjen mukaan hintalappuun se on ainakin vaikuttanut.Jos SaiPa lähtee kauteen Micke Saari kakkossentterinä niin kausi on ohitse ennen kuin se alkaakaan. Saari on tehnyt parhaalla kaudellaan 14 pistettä ja oli nyt koko kauden poissa.
Juu siis nyt on ensiarvoisen tärkeää, että menneen kauden suurimmat ongelmakohdat(puolustus ja maalivahtiosasto) saadaan kuntoon. Siihen kuuluu se, että joku SPR ei pelaa kuin jämäminuutteja ja siten ne vähintään liigatason pelaajat saavat tilaa tehdä tulosta ja muutenkin työnsä kunnolla.Eihän tässä kukaan ole ehdottanut, että Saarelle mitään kakkossentterin roolia lahjoitetaan, vaan siitä roolista laitetaan taistelemaan Saari, Lantta, Virtanen, Petman ja Loimaranta. Saari noista olisi varmaan etukäteen se vahvin hevonen, mutta kilpailua ainakin olisi. Saisi SaiPa ainakin käytettyä ne vähäiset resurssinsa niille puuttuville pelipaikoille, jotta siellä ei jokaisessa pelissä pyörisi Kojo ja Riikola kentällä.
Onko muuhun varaa tämän koronakriisin jälkeen? Itse en ainakaan odota ihmeitä enkä mitenkään laadukasta joukkuetta ensi kaudelle. Koskiranta olisi hieno hankinta ja sitten puolustukseen jos saataisiin se ”the vahvistus”. Jos Koskiranta ja se puolustuksen ”Lofquist” saadaan hankittua niin sitten todellisuudessa varmaan muut uudet hankinnat ovat sitten aika lailla arpoja. Saareen, Virtaseen ja Petmaniin ym. on luottaminen, että alkaisivat ottaa steppejä eteenpäin. Mutta kun tietää K. Strömbergin tarinan niin tietää, että mihin vaan on mahdollisuudet ja se kauan odotettu potentiaali voi sieltä viimein tulla esiin.Jos SaiPa lähtee kauteen Micke Saari kakkossentterinä niin kausi on ohitse ennen kuin se alkaakaan. Saari on tehnyt parhaalla kaudellaan 14 pistettä ja oli nyt koko kauden poissa. Toki se nyt taitaa olla ihan sama kuka siellä kaukalossa milloinkin on jos valmennuksesta vastaa Lehterä.
Ja jättämällä kausikortin ostamatta sinäkö pelastat tämän seuran tuhoutumiselta? Kuka valmentaja tilalle? Kuka valmentaa paremmin huonosti rakennettua joukkuetta? Auta nyt SaiPaa näkemykselläsi.Mikäs porilainen marakatti on nyt tänne kaivautunut kolostaan?
Tero Lehterä tuhoaa minulle tärkeää seuraa, ja ainoa oikea tapa viestittää tästä SaiPan sokealle seurajohdolle on jättää kausikortti lunastamatta.
Ja jättämällä kausikortin ostamatta sinäkö pelastat tämän seuran tuhoutumiselta? Kuka valmentaja tilalle? Kuka valmentaa paremmin huonosti rakennettua joukkuetta? Auta nyt SaiPaa näkemykselläsi.