Saimaannorppa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä
Tekemällä varsinaisella peliajalla yhtä paljon tai enemmän maaleja kuin kotijoukkue.Miten voi Hämeenlinnasta saada pisteitä? :-)
Tekemällä varsinaisella peliajalla yhtä paljon tai enemmän maaleja kuin kotijoukkue.Miten voi Hämeenlinnasta saada pisteitä? :-)
Näissä tapauksissa on hyvä muistaa, että siviilielämässäkin voi tapahtua asioita joko itselle tai lähipiirille joiden takia työntekijä jättäytyy sairauslomalle. Se, että on hyvävoimainen ulospäin, ei aina tarkoita sitä että ihminen olisi terve ja työkykyinen.
Samat on olleet mietteet täälläkin. Puolustushan meillä on usein ollut se haavoittuvin osuus, jospa tämä Martikaisen myätö vaikka paranisi tai jos Tuomenoksa tulisikin oman toimen ohella valmennukseen.... :-)Pistää kyllä mietityttämään, mitkä ovat olleet kunkin valmentajan vastuualueet? Viimeisimmät pelit, joissa Tuomenoksa on ollut penkin takana, ovat vaikuttaneet enemmän siltä että viisikko pelaa yhteen, eikä puolustajilla ja hyökkääjillä ole aivan eri pelikirjat. Taannoiset valmennuksen keskenään kiistelyt (tai ainakin siltä vaikuttaneet) vaihtoaitiossa sopisivat tähän vähän turhankin hyvin...
Eikö tämä Hirvonen ole kuitenkin palkattu johonkin Ilveksen junnuihin päävalmentajaksi?Pistää kyllä mietityttämään, mitkä ovat olleet kunkin valmentajan vastuualueet? Viimeisimmät pelit, joissa Tuomenoksa on ollut penkin takana, ovat vaikuttaneet enemmän siltä että viisikko pelaa yhteen, eikä puolustajilla ja hyökkääjillä ole aivan eri pelikirjat. Taannoiset valmennuksen keskenään kiistelyt (tai ainakin siltä vaikuttaneet) vaihtoaitiossa sopisivat tähän vähän turhankin hyvin...
Tuomenoksa mukaan valmennukseen Martikaisen kanssa ja Tero pois. Siinäpä minulle hyvin aikainen joululahja.Samat on olleet mietteet täälläkin. Puolustushan meillä on usein ollut se haavoittuvin osuus, jospa tämä Martikaisen myätö vaikka paranisi tai jos Tuomenoksa tulisikin oman toimen ohella valmennukseen.... :-)
Nyt eletäänkin sitten seuran johdon kannalta erittäin mielenkiintoisia aikoja. Jos peli lähtee kulkemaan, niin aika kova hauiksen näyttö tilanteen ymmärtämisen suhteen (Teron jatkosopimus + apuvalmennuksen ulostaminen). Toisaalta tarjolla on myös aasin hattua, mikäli sama taaperrus jatkuu.
Totta kai se voi riittää, jos ollaan saatu vähemmän mitä ollaan ansaittu.Se että yks peli kymmenestä voitetaan vastustajan huonon illan johdosta ei voi riittää.
Eikö se ole ollu jo tovin.Se alkaa olla taputeltu tää kausi..
Ja tällä valmennuksella ensi kausikin.Eikö se ole ollu jo tovin.
Nolliin päästään hei, tai vähän plussalle.Tämä alkaa jo olla eeppisen vesikidutuksen tasoa...
Vittu miten voi pientä ihmistä kyrsiä! Tämä kausi tulee päättymään runkosarjaan, yhtään vahvistusta ei tule ja kaudesta otetaan joku 300k€ kuokkaa. Voi ottaa talteen!
Toi on se mikä mua vituttaa. Ei vituta SaiPa muuten ja olen ylpeästi keltamusta, mutta en prkl ymmärrä miksi menivät tekemään Tertsille jatkosopimuksen. Se on se virhe. Jos kuitenkin on niin, että olen väärässä niin olen enemmän kuin tyytyväinen.Ja tällä valmennuksella ensi kausikin.
Muuten hyvä mutta en kyllä itse haluaisi luopua Zabosta. Eikö hänellä ole sopimus myös ensi kaudesta?Ensi viikon Ässät pelin jälkeen toivon SaiPan aloittavan tyhjennysmyynnin siinä määrin kun se mahdollista. 10.sijasta taistelee nyt myös Pelsut ja Tepsukat, joten ei Saipa tuossa todennäköisesti kestä mukana.
Zapo on kallein pelaaja ja varmasti kelpaa jollekin. Ne rahat ensi kauteen ja uusi yritys. Ottaen huomioon myös se, että Lehterälle pitää maksaa se 100k€ ensi kaudesta että viettää perheen kanssa aikaa Espoossa.
Eihän se estä kaveria vuokraamasta loppukaudeksi muualle, enemmän tarvitsevalle. Kävihän Markkanenkin Santasen kauden lopulla Zugissa ja palasi seuraavalla takaisin.Muuten hyvä mutta en kyllä itse haluaisi luopua Zabosta. Eikö hänellä ole sopimus myös ensi kaudesta?