SaiPan tuntien ketään ei enää tule, mutta ei se näy myöskään ensi vuoden pelaajabudjetissa. Jotenkin tästä kaudesta jäänyt sellainen fiilis, ettei oikeasti edes ole yritetty 100% ei niin pelaajien, valmennuksen, eikä toimistonkaan osalta. Itse olen vahvasti sitä mieltä, että ei siellä Kiiskisen lähdön jälkeen ole edes koitettu saada ketään tai sitten Pehkosen esille nostama vetovoima on niin heikko, että KooKoot ym. samoista pelaajista taistelevat ajavat ohi. Huolestuttavaa.
Micke Saari tuskin pelaisi missään muussa liigajoukkueessa, joten tämän hetkisillä näytöillä ei paljoa ole varaa nipottaa sopimuksesta. Ihan hyvä pelaaja joo, mutta odotin kakkossentteriksi lähtökohtaisesti jo valmiimpaa kaveria, kun Ramstedtkin oli täysi arpa kauteen lähdettäessä. Huvittavinta oli se, ettei tätä ”kakkossentteriä” yritetty edes korvata, vaikka jo kauden alussa kärkiketjun takana oli selkeä taitovaje. Vaikka ensi kaudeksi tulisi itse Koskiranta, mutta taustatukea keskikaistalle antavat Saari, Petman ja Virtanen, saa melko paljon laskea taas MAHDOLLISEN (mutta piilossa olevan) potentiaalin varaan.