Meinaatko, että jokainen kokoonpanon ulkopuolella on automaattisesti vempassa? :-) Eihän tuossa ole loukkaantuneita kuin Saari ja Kaksonen - kärkiketjujen jamppoja, mikä kirpaisee SaiPan rosterista puhuttaessa, mutta minkäs teet.
Näyttääkö keskustassa muut paikat peliä kuin Birra? Kaljattais.
Kouvolassahan MS liukui päätylaudoitukseen ja sai vielä vastustajan pakin (nimi?) osittain päälle. Kipeän näköisesti selviytyi vaihtopenkille, mutta jatkoi hetken kuluttua kuitenkin pelaamista. Olisko tossa ollut se virheliike?Näinköhän Saarella oli joku pieni loukki alla, KooKoo-pelien jälkeisissä reeneissä kaikki pelaajat vetivät kuin päättömät kanat ja kaikki olivat aivan puhki.
Näin muuten olikin että osui päätyyn aika kolisten.Kouvolassahan MS liukui päätylaudoitukseen ja sai vielä vastustajan pakin (nimi?) osittain päälle. Kipeän näköisesti selviytyi vaihtopenkille, mutta jatkoi hetken kuluttua kuitenkin pelaamista. Olisko tossa ollut se virheliike?
Eiköhän sille lokakuussa sorvata loppukaudeksi soppari, luulen näin.Mun mielestä mahtavaa reagointia toimistolta loukkaantumisiin. Nyt on Leivolle kuukausi aikaa vakuuttaa valmennus. Toivottavasti nähdään tänään ketju Kuronen-Koho-LEIVO. Tervetuloa takaisin Lemi Toivo!
Eiköhän sille lokakuussa sorvata loppukaudeksi soppari, luulen näin.