Käsi pystyyn virheen merkiksi. Kiitos ettei siellä toimistossa minua kuunnella!Vähän epäilyttää että Santeri on ensi vuonna KooKoon mies.
SaiPan sopimukset kaudelle 2019—20
Maalivahdit: Karolus Kaarlehto, Niclas Westerholm.
Puolustajat: Robin Salo.
Hyökkääjät: Ville Koho, Anssi Löfman, Santeri Virtanen (sopimus 2021 asti), Emil Oksanen, Mikael Kuronen.
Optiot:
Puolustajat: Erik Autio (2020), Veeti Vainio (2020).
Hyökkääjät: Aatu Luusuaniemi (2021), Matias Mäntykivi (2021), Tomi Iso-Mustajärvi (2020).
(lähde: eteläsaimaa.fi)
Kyllähän tonne enemmänkin pelaajia vois alkaa tippumaan pikkuhiljaa.
Oletuksena näin tietenkin toivotaan. Vai vihjaatko/toivotko jotain sopimuksen purkamisista? Löfman tuskin kovin halvalla suostuisi purkujuttuihin, ellei joku uranpäättävä vamma pakottaisi ja asiat sitten hoidettaisiin hyvässä yhteisymmärryksessä.Löfman ja Vainio eivät toivon mukaan vemppaa enää ensi kauden SaiPassa.
Vainio varmaan ulostettavissa, mutta Lasimies ei lähde kulumallakaan.Löfman ja Vainio eivät toivon mukaan vemppaa enää ensi kauden SaiPassa.
Luulen, että porukka vaihtuu likimain puoliksi, joten sainattavia ei enää montaa ole. Siitä tämä radiohiljaisuus. Taustalla varmaan hierotaan ja suunnitellaan jonkin sortin kauppoja, mutta niistähän ei voi tietysti vielä huudella. Jos tämä kausi menee vihkoon, voi käydä niin, ettei Lehterä enää vedäkään nuoria lupauksia entiseen malliin. Konkareista puhumattakaan. Siinä sitten hankala yhtälö. En tietenkään tällaista toivo, mutta muutamat pelilliset seikat pistävät miettimään laajemminkin, mistää kiikastaa.Jotain tarttis kyllä tehdä ensi kautta ajatellen jo. Virtasen soppari oli positiivinen yllätys, mutta onhan tuo pakka auki ja tämän vuoden näytöt monella aivan ala-arvoisia. Onko nuo esitykset yksi syy siihen, että jatkoja ei ole julkistettu?
Toimitusjohtajalla on nyt näytön paikka.Luulen, että porukka vaihtuu likimain puoliksi, joten sainattavia ei enää montaa ole. Siitä tämä radiohiljaisuus. Taustalla varmaan hierotaan ja suunnitellaan jonkin sortin kauppoja, mutta niistähän ei voi tietysti vielä huudella. Jos tämä kausi menee vihkoon, voi käydä niin, ettei Lehterä enää vedäkään nuoria lupauksia entiseen malliin. Konkareista puhumattakaan. Siinä sitten hankala yhtälö. En tietenkään tällaista toivo, mutta muutamat pelilliset seikat pistävät miettimään laajemminkin, mistää kiikastaa.