Pelkään, että Peksi on jo kiinni muualla.Tulispa Pexi takaisin.
Pelkään, että Peksi on jo kiinni muualla.Tulispa Pexi takaisin.
Ei Lehterääkään tunnu kiinnostavan, kiire pois täältä, tuloksella ei niin väliä. Tätä soosia kattellaan sitten ainakin vielä ensi kausi.
Goodwinilta kysyttiin haastattelussa mikä joukkueen henki on. Väisti kysymyksen.
Mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt näitä juhlakausia, että kun tulee joku tasaluku mittariin, niin silloin joukkueen pitää terävöityä kentällä ja toimistolla ja sitten toimintaa arvioidaan sen kautta, että nyt oli huono _juhla_kausi, kun otteet oli mitä oli. Pikemminkin "juhlakausi" taitaa Liigassa olla synonyymi sille, että vihkoon menee ja komeasti. Saahan sitä ja pitääkin mielestäni juhlistaa eri tapahtumin, mutta pelataan sitä lätkää ensi kaudellakin.Ei tuo juhlakausi kovin kummoisesti ole joukkueen otteissa näkynyt viimeaikoina.
Juhlakausi kun tulee, se ei kysy minkälainen vaihe, projekti, boogie tai kaaos on juuri silloin meneillään. Tietenkin siitä otetaan markkinointimielessä kaikki irti ja fanit tietenkin innostuu ja vetoaa sitten juhlakauden menestykseen ja satsauksiin jos menee persiilleen.Mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt näitä juhlakausia, että kun tulee joku tasaluku mittariin, niin silloin joukkueen pitää terävöityä kentällä ja toimistolla ja sitten toimintaa arvioidaan sen kautta, että nyt oli huono _juhla_kausi, kun otteet oli mitä oli. Pikemminkin "juhlakausi" taitaa Liigassa olla synonyymi sille, että vihkoon menee ja komeasti. Saahan sitä ja pitääkin mielestäni juhlistaa eri tapahtumin, mutta pelataan sitä lätkää ensi kaudellakin.
Tämän luettuani pelästyin jo että mitä vittua siellä oikein nyt on meneillään, mutta eihän tuo haastattelu ollut ainakaan minun tulkintani mukaan kuin häviöpelin (ja tappioputken) jälkeistä pettymystä. Kuka tuossa nyt alkaisi hehkuttaa että meillä on tosi hyvä meininki. Jipii. Juhlittiin minun ja Kohon synttäreitä kopissa, oli täytekakkukin ja kaikilla niin mukavaa.Goodwinilta kysyttiin haastattelussa mikä joukkueen henki on. Väisti kysymyksen.
Tämän luettuani pelästyin jo että mitä vittua siellä oikein nyt on meneillään, mutta eihän tuo haastattelu ollut ainakaan minun tulkintani mukaan kuin häviöpelin (ja tappioputken) jälkeistä pettymystä. Kuka tuossa nyt alkaisi hehkuttaa että meillä on tosi hyvä meininki. Jipii. Juhlittiin minun ja Kohon synttäreitä kopissa, oli täytekakkukin ja kaikilla niin mukavaa.
Ehkä. Ja kyllähän sellainen turha mitäänsanomaton diibadaaba luonnistuu näiltä pohjoisamerikkalaisilta joten olisihan tuo voinut tokaista että yeah, very great spirit we have yes, you know, i mean, obviously yeah.Jos joukkueessa olisi oikeasti hyvä meininki, niin ehkä olisi sen tuossa maininnut.
Ei muutaman pelaajan loukkaantuminen tai alisuorittaminen pitäisi niin selvästi näkyä tilastoissa.
Ei palaajia kokoonpanoon muttei myöskään sairastuvalle uusia nimiä. Ainoa muutos Vainikaisen tulo neloseen. Aution puuttuminen kokoonpanosta taitaa johtua ihan pelillisistä syistä.
Autio tunaroi sen Ipan voittomaalin aivan täysin. Jos Autio ei oo loukissa vaan poppareilla pelillisistä syistä niin en kyllä tiedä, onko meillä sellaiseen varaa. Kojo ja Sneck ovat max 7. pakkeja tasoltaan.
Varmaan SaiPallakin on etukäteen ollut hyökkäyspäässä sen verran reserviä, että muutama voi olla telakalle, tai muutoin levossa? Lisäksi reserviä tai leveyttä on hankittu kauden aikana joko lainaksi tai lisäykseksi (Saari Kuronen Kicton....). Samoin loukkeja on ollut myös kaikilla muillakin joukkueilla, et pelkät saipan loukit ei pitäisi tilastoja vääristää. Toki syitä voi etsiä ihan mistä tahansa, mutta joukkueen peli ilme ja pelikirja ei ole ollut sitä mitä olisin toivonut.... Ei napsu syötöissä kiekot lavasta lapaa ja kunnollista hyökkäyspeliä on näkynyt vain aika ajoin... Avaukset on olleet koko kauden aikana karmeeta katseltavaa.. Ei käänny peli ei sitten millään,,, pakki- pakki maalin takaa pakki ja kiekko päätyyn ja perään.... Karmeita henkilökohtaisia virheitä.... Syytä on vaikea sanoa, mutta loukkien piikkiin ei voi kaikkea laittaa... On tuo ollut ajoittain karmeeta katseltavaa....