Mietippäs nyt vähän omaa kirjoitteluasi ja tätäkin kommenttiasi. Tähän pätee vähän sama kuin sinun jatkuvaan nillitykseen (toivottavasti et loukkaannu, mutta siltä tuo jatkuva pahanolon oksennus vaikuttaa). Et seuraa peliesityksiä, mutta sinulla on mielipide kuitenkin on mitä pitäisi tehdä - ehkä täälläkin porukka jo kyseenalaistaa mihin se mielipide perustuu silloin? Toisekseen, yleisesti ottaen ihmiset lukevat mielummin positiivista kuin negatiivista, joten ehkä jatkuvasti negatiiviset kommenttisi vaan jo kyllästyttävät muita palstalaisia? En tiedä, miten koet nyt sitten olevasi vielä väärinymmärretty? Mielipiteesi ja ajattelutapasi varmasti eroaa muista, se on siis minulle ihan ok, mutta jos porukka ei jaksa negailua niin vaihdetaanko koko muu porukka vai olisiko muuta ratkaisua?
Olen toki miettinyt kirjoitteluani joka kerta kun naputtelen, muotoilen näitä monta kertaa uudelleen ennen kuin lähetän jne. Mitä sitten? Meinaat että minä väärinymmärrän muut, kun jatkuvasti saan joka tekstiin 3-6 vastausta joka suunnasta, ja melkein jokaista saa oikoa kun ei ollenkaan tai ainakin vain vähän ollaan hajulla itse pointista tai tosiaan ymmärretty ihan väärin. Se toki voi olla hyvin, ettei vaan kukaan ymmärrä näitä mitä kirjoitan kuten joku mainitsi. Sille en vain valitettavasti oikein voi mitään.. kun minulle nuo näyttää ihan selkeiltä, kun lukee ajatuksen kanssa niin pitäisi olla ihan selvää mitä/mistä puhutaan. Siinähän se lukee. Yritän kyllä tuoda ajatuksen esiin niin hyvin kuin voin, ehkä en vain osaa, täysin mahdollista.
En minä jaksa loukkaantua anonyymin nettipalstan asioista, ei huolta. Pahanolon oksennus, jatkuva? Laitatko vaikka edes osan näytille, vai onko tosiaan niin, että jos mielestäni ihan asiasta kritiikkiä esittää se on pahanolon oksennusta? Ei minulla paha olo ole, Näen vain epäkohtia, ja kritisoin niitä tuomalla ne julki. Toki kyseenalaistaa voi ja toisinaan pitääkin, mutta kai se on päivänselväksi tullut mihin se perustuu olen sen monesti tännekin kirjoittanut; 35v+ vierestä tuon touhun seuraamiseen. Jos nyt osa viime kauden, ja tämän kauden pelit on katsomatta, sekö se nyt on ainoastaan jolla perusteella saa mitään sanoa? Kun en edes kritisoi sinänsä viime tahi tämän kauden juttuja kuin pienenä sivujuonteena, osana kokonaisuutta. Eli jälleen, ei ole vissiin tullut luettua kun ei ole tietoa edes mihin se perustuu, ja mitä kritisoidaan ja miksi? Sen kaikki olen tänne tosiaan kirjoitellut aiemmin jo. Jos niitä ei ole lukenut, tai kiinnosta selvittää, niin minusta on turhaa minulle valittaa, jos ei tiedä.
Kuten sanoin, ymmärrän hyvin jos negat nostaa hikeä ei siinä mitään, en silti jättäisi niitä kokonaan pois. Ei se minusta silti mikään peruste ole väärinymmärtää tai vaientaa niitä. Minusta ei ole mitään järkeä siinä, että pitäisi olla vain osa totuutta täällä esillä, sensuroitua pumpulihöttöä posiposi kaikki hyvin hokemista pelkästään kun eihän se ole kuin ittensä huiputtamista, kun paljon olisi myös parannettavaa. Ja jos yksi kirjoittaa kritisoiden, muut huutaa kuorossa posiposia, niin eikö siinä ole balanssi ihan kohdillaan? Ja tuli muuten lisäyksenä mieleen, täälläkin taitaa olla ignore tms. nappi. Painakaa se päälle jos niin kovin ottaa hermoon tekstini, veikkaan että se helpottaa paljon. Mitä siinä menettäisi?
Koen siis olevani väärinymmärretty siten, että ihan koko ajan jatkuvasti kirjoituksiani väännetään ja käännetään ties miten, ja no, ymmärretään väärin. Jatkuvasti saa selittää uudellen ja uudelleen mitä ja miten. Vielä monelle erikseen. Siinähän ne lukee, siitä se selviää. Todellakin kirjoitan mitä tarkoitan (kieliposkessa sitten överiksi ne, jotka tarkoitettukin sarkasmilla tai juurikin niin, kieliposkella, kuten se tuplamestaruus hei!-läppä. Miten senkin voi edes kuvitella olevan jotain muuta..? vaikka siellä vittuilun takana se pieni "totuus" onkin) ja modaan tekstiä jatkuvasti, mielestäni sellaiseksi ettei väärinymmärtämiselle _pitäisi_ olla juuri sijaa, juurikin sen takia että menisi kerralla jakeluun. No, osa sitten tosiaan tulee selvästi paikalle satunnaisesti (minun oletus) lukee hutaisten vain sen viimesen, ottaa pultit ja paahtaa jotakin mitä sylki suuhun tuo takaisin, tai kyselee mitä miten miksi milloin, kun kaikki kyllä edelliset löytyisi täältä..
Tässä varmaan tulee sekin ero (?) että minä ainakin luen näitä ketjuja ihan alusta loppuun joka viestin ja seuraan palstaa siltä osin yhtenä pötkönä, ja oletan varmaan että niin tekee muutkin, mutta nyt alkaa vaikuttaa, että monikaan ei sitä tee, niin ollen paljon menee ohi ja silloin se näkyy juuri tälläisenä "väliin huuteluna" Ei siinä, sekin sallittua, mutta aiheuttaa tälläistä "turhaa jankkausta".. Tämä ei ole tietääkseni tsätti, vaan keskustelupalsta. Niin ollen tämäkin viesti nyt, voi pohjautua ja pohjautuu paljoon muuhunkin aiemmin, edellisillä sivuillakin sanottuun.
Ei missään nimessä tarvitse mitään porukkaa vaihtaa, anonyymi avoin keskustelupalsta jossa mielestäni saa kaikki kukat kukkia. Modet kyllä hoitaa enemmän ja vähemmän sääntöjen vastaisuudet pois - muutoin minusta sana vapaa. Jos porukka ei jaksa negailua, niin ehkä tähän kohtaan sitten vaan se, voi voi. En minä ala omia mielipiteitäni sen takia muuttamaan, tai kirjoittamaan muuta kuin mitä haluan sanoa. Ja tietääkseni tää ei oo lakisääteistä, jos v******* lukea näitä niin ihan vapaasti voi jättää lukematta. Sama toisinpäin, itteäni vit***** lukea jatkuvaa posiposia vaikka sille ei mielestäni läheskään aina ole katetta, mutta minkäs teet en minä ole vaatimassa sen lopettamista tai päätä mitä täällä saa ja ei saa kirjoittaa.
Heitäs vielä mistä lähti tuo, että vastaat yleensäkin, ja noin. Millä perusteella? Seurasitko vain mitä tässä muiden kanssa on "väännetty" ja jatkoit siitä, vai otatko kantaa alkuperäiseen juttuun. (ja niille jotka _taas_ on ulkona) Joka oli se, että kritisoin vain Hamiltonin hankintaa täällä, jyrkin sanoin myönnetään. Siitä sitten lähti tämä paskamyrsky. Onko oikeasti niin kovin vaikea sulattaa, että joku ei nyt vaan tykkää tuosta sainauksesta tähän rakoon, pitää sitä tyhmänä, ja tuo sen esiin? Vähästä menee muki nurin, ei muuta voi sanoa. Ignoreen joko napilla, tai scrollaa yli jos ottaa pattiin jokin yksittäinen teksti. Newsflash -niin se on minullakin sen 7 kertaa kun tätä palstaa selaa, ei niistä silti jaksa koko ajan naputtaa. Täällä on montakin kirjoittajaa, joiden tekstit menee suoraan ohi hyppäämällä, niin monesti olen niistä täysin eri mieltä, ei vaan jaksa välittää ja puuttua niihin ollenkaan. KOSKA, miksi ihmeessä? Anonyymi nettipalsta, mitä väliä? Mitä väliä vaikka joku kirjoittaa jotain ihan käsittämättömiä tai on täysin eri mieltä kuin itse on?
On toki muitakin ratkaisuja, ja mitä tuossa haet on varmaan se, että minä voisin olla kirjoittamatta. Totta. Kyllä sekin päivä vielä koittaa trust me.
Ja kyllä, nyt alkaa jo vähän hiottaa ja tympiä, joten senkin takia tältä osin tämä minun osalta tässä.
Edit. Nyt kun tuonkin edellä olevan boldatun ehti jo yksi ymmärtää heti täysin väärin! Niin väännän sitä vielä rautalangasta!! Se EI tarkoita eikä tarkoittanut palstalle kirjoittelua, se tarkoitti ja tarkoittaa TÄTÄ aihetta, TÄLLÄ kertaa! Voi luoja..