Itse en lyttäisi Larssonia jos tänne tulee niin kunhan hintalappuun on suhteutettu viime kauden näytöt, niin tänne vaan, kokeilunarvoinen 2-3 pariin..
Kunhan miehen SaiPaan saapuminen EI tarkoita yhden kärkipakin hankinnan pois jättämistä.
Pakisto:
"The man" - Riikola
Lofquist - "Larsson"
Backman - Ahonen
+ Maalahti, Lappalainen, Huhtanen
Näin etukäteen spekuloituna, Riikola pelasi viimekauden alussakin Glenin parina varsin hyvin..kunnes loukkaantuminen(?) sotki miehen peliesitykset, paikalla voisi yhtähyvin olla Ahonen tai bätmänikin..
Hyökkäys on kokolailla valmis jos se huhuttu Spinan soppari varmistuisi, Dave kelpaisi miulle oikein hyvin, tiedetään mitä saadaan, ja voitaisiin saada paljon enemmänkin mitä viimekauden lopulla nähtiin, eikä taatusti ole kallis, lisäksi massia jäisi sukanvarteen kauden varrella tulevia lisähankintoja varten... itse lähtisin tällä liikenteeseen
Mankinen - Koho - Tavi
"Spina" - McIntyre- Jokinen\Leivo
Venäläinen -Hämäläinen -Leivo\Jokinen
Pitkänen - Flinck - Kuronen
+
Suutari- Järvinen - Toivanen
+Jääskeläinen, Zboril....
Eihän tolla nyt kuuhun mennä mutta meillä on kolme isoa asiaa joita muilla jengeillä ei ole, eli...
Tirkkonen, Markkanen ja Meidän Pojat!!!!!
Kunhan miehen SaiPaan saapuminen EI tarkoita yhden kärkipakin hankinnan pois jättämistä.
Pakisto:
"The man" - Riikola
Lofquist - "Larsson"
Backman - Ahonen
+ Maalahti, Lappalainen, Huhtanen
Näin etukäteen spekuloituna, Riikola pelasi viimekauden alussakin Glenin parina varsin hyvin..kunnes loukkaantuminen(?) sotki miehen peliesitykset, paikalla voisi yhtähyvin olla Ahonen tai bätmänikin..
Hyökkäys on kokolailla valmis jos se huhuttu Spinan soppari varmistuisi, Dave kelpaisi miulle oikein hyvin, tiedetään mitä saadaan, ja voitaisiin saada paljon enemmänkin mitä viimekauden lopulla nähtiin, eikä taatusti ole kallis, lisäksi massia jäisi sukanvarteen kauden varrella tulevia lisähankintoja varten... itse lähtisin tällä liikenteeseen
Mankinen - Koho - Tavi
"Spina" - McIntyre- Jokinen\Leivo
Venäläinen -Hämäläinen -Leivo\Jokinen
Pitkänen - Flinck - Kuronen
+
Suutari- Järvinen - Toivanen
+Jääskeläinen, Zboril....
Eihän tolla nyt kuuhun mennä mutta meillä on kolme isoa asiaa joita muilla jengeillä ei ole, eli...
Tirkkonen, Markkanen ja Meidän Pojat!!!!!