PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
No palstaveli PatrickKane luokitteli SaiPan puolustajat kahteen kategoriaan: Kuuden miehen napakka pakisto sekä välittömästi pelaavasta kokoonpanosta vittuun hiissattavat Spang ja Riikola. Mikko Pukka ei kuulunut kumpaankaan osastoon, ja Mikon reittauksen olisin vaan halunnut tietää.
Voi jumalauta oikeesti. Taasko tämä alkaa? Nämä ovat sitten minun mielipiteitäni ja näköjään omien mielipiteiden esittäminen täällä on taas kiellettyä jollei asiaa väännä rautalangasta. Ketäs sinä sitten jättäisit poppariosastolle sitten kun Backman ja Ahonen palaavat olympiatauon jälkeen, Glennin ja Savilahden ilmeisesti. Jos tapahtuisi jotain niin ihmeellistä että olympialaisten jälkeen meillä olisi 9 tervettä pakkia niin anteeksi vaan vitusti jos kerroin oman mielipiteeni siitä että Spang ja Riikola ovat heikoimmat suorittajat tuosta porukasta jolleivat nyt ala tekemään jotain taikatemppuja. Olen kai seurannut huonosti pelejä. Tää oli vaan kaukaista suunnitelua, pitää kuitenkin olettaa että puolet pakeista loukkaantuu tämän kuukauden aikana. Eilenkin Pukka-Riikola paria vietiin aika mukavasti tuossa Jokerien voittomaalissa, ei ollut edes ensimmäinen kerta kun niin tapahtuu mutta viis siitä. Cutta ei ole vielä pelannut joten en yhtään osaa sanoa että onko hän playoffeissa kokoonpanossa vai ei. Jos osoittautuukin flopiksi niin mulla ei ole mitään sitä vastaan että Pukka olisi pelaavassa kokoonpanossa. Tarkoitin siis sitä että jos meillä on esim. playoffeissa terveenä Glenn, Savilahti, Ahonen, Taipalus, Backman, Cutta, Maalahti, Pukka, Spang ja Riikola niin kolme viimeiseksi mainittua jää silloin minun mielestäni reserviin.
Meinaa vaan välillä unohtua tää ettei ketään saa haukkua ja että kaikki ovat pelanneet yhtä hyvin ja niin edespäin. Syksyllä se olikin noin, ei silloin kukaan pakki pelannut huonosti mutta heti kun Ahonen sekä Taipalus loukkantuivat ja Spang saapui kuvioihin niin tilanne muuttuikin hieman. Kiitos, ja anteeksi vielä että "luokittelin" puolustajat. Jääkiekko on vain sellainen laji jossa pelaajien luokittelu ei minun tietääkseni ole kiellettyä.
Viimeksi muokattu: