Jooh, ei mun mielestä tarvitset Topoa vaihtaa, mutta lienee liian kallis nyky tasollaan. En tarkoita että parhaat pitää vaihtaa, mutta ulkkaripaikan viedessään täytyy täyttää myös joku taso. Se on selvää ettei tällä budjetilla ole varaa koko joukkuetta vaihtaa, mutta tehtäisiin kärjestä edes terävä niin se riittää voittamaan otteluita.
"Ja puolustuksessa ei pelaa Lippojokia ja Koposia."
Sen takia he ovatkin ylimääräisiä puolustajia ;)
"Koskirannan Jarnonkin tulisi lähtökohtaisesti olla kolmos sentteri, jos kehitys ei jatkukkaan samalla tasolla kun tällä kaudella, vrt. vaikka velipoikaan jolla tekee, vaikkakin loukkaantumisen jälkeen, tiukkaa mahtua enään kokoonpanoon."
Itse ainakin sen verran tyytyväinen kakkosketjuun että en näe syytä sitä vaihtamaan. Tietenkin jos peli ei ota kulkeakseen. Kohon ketjun neloseen siirtämiseen olen sitä mieltä että kuka me laitetaan sumentamaan vastustajan tähdet jos Kohot pelaa jämäminuutteja nelosessa?
"Ja puolustuksessa ei pelaa Lippojokia ja Koposia."
Sen takia he ovatkin ylimääräisiä puolustajia ;)
"Koskirannan Jarnonkin tulisi lähtökohtaisesti olla kolmos sentteri, jos kehitys ei jatkukkaan samalla tasolla kun tällä kaudella, vrt. vaikka velipoikaan jolla tekee, vaikkakin loukkaantumisen jälkeen, tiukkaa mahtua enään kokoonpanoon."
Itse ainakin sen verran tyytyväinen kakkosketjuun että en näe syytä sitä vaihtamaan. Tietenkin jos peli ei ota kulkeakseen. Kohon ketjun neloseen siirtämiseen olen sitä mieltä että kuka me laitetaan sumentamaan vastustajan tähdet jos Kohot pelaa jämäminuutteja nelosessa?