Täytyy nyt hiukan selventää: En minä ollut Virtasta ulostamassa, kysyimpähän vain tarvitaanko miestä, kehitystä varsinkin luistelussa on tapahduttava, että ura etenee, olkoon se sitten SaiPassa tai jossain muualla.
Puolustuksen osaltahan minä en niin innokas ole miehiä vaihtamaankaan, ainoastaan Katulis ei ole kelvollinen MINUN ensikauden joukkueeseen, kaikki muut kelpaa, esimerkiksi Iliakis on aivan kelvollinen peluri ja silloin ei ole välttämätön enää ulkomaalaispaikkaa pakkiin tuhlatakkaan jos hän jäisi SaiPaan.
Mutta, hyökkäys on se, johon niitä ulkomaalaispaikkoja joudutaan käyttämään ja silloin ei ole mihinkään Johnsoneihin varaa, vaan olisi katseltava varmempia pelureita. Olisiko sitten noista KooKoossa tai Titaaneissa pelaavista kanukeista vahvistuksiksi liigatasolle, en tiedä, mutta ainakin heidätkin kannattaisi tarkistaa, saisiko jopa jonkun pariin peliin kokeelle, silloin ainakin saisi asiasta selvyyden.
Minun mielestä kuitenkin SaiPassakin on oltava se kaksi selvästi maalintekoon pystyvää ketjua ja jotka pääosin pelaavat ylivoimat, kolmas olisi sitten ketju joka edes kohtuullisesti pystyy maalin tekoon ja ylivoimien pelaamiseen. Neljäs ketju ja ne tarvittavat ylimääräiset miehet olkoot sitten niitä työmyyriä ja jarrumiehiä, nythän meillä ei paljon muita olekkaan.
Jotkut tietysti nyt kysyvät, mistä rahat, se ei ole minun murheeni, se on hallituksen ja Koikkalaisen murhe ja siksi olenkin koko syksyn kuuluttanut hallitusta nostamaan housunsa ylös ja alkamaan töihin, ei se budjetti tuolilla persettä levittämällä kohene.