varatuomari
Jäsen
Onhan siitä ennenkin jauhettu mutta SaiPassahan nämä uransa kanssa laskusuhdanteessa olevat ovat usein löytäneet uutta nostetta. Itsekin pidän SaiPan joukkuetta kuluvalle kaudelle ihan kilpailukykyisenä. Tarkki ja Immonen tosiaan maajoukkueringin miehiä ja potentiaalia riittää niin Koskirannan, nuorisovitjan kuin monen muunkin tapauksessa. Itse odotan hyvää kautta, enkä pitäisi säälipleijari paikkaa mitenkään mahdottomana. Ei siellä kaikilla muillakaan ole rostereillaan älyttömiä varaa hurrata. Mikäli pleijari- paikkaa ei heru, se aiheuttaa meikäläisessä pettymyksen tunteita, kuten monena edellisenäkin kautena. Totta kai olisi helpomppi lähteä kauteen jo valmiiksi luovuttaneena,ettei tulisi niin suuria pettymyksiä, mutta mitä intoa sitä olisi silloin edes hallille raahautua? Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Toisekseen, hankintoihin palatakseni kuulostaisi melko utopialta hankkia keltapaitoihin Topon tai Nabon kaltaisia pelimiehiä, joiden ura olisi vahvassa nousukiidossa.
Miten pelisysteemi sitten toimii? Huhujen mukaan ollaan sen suhteen melko hukassa. Itse en ole jaksanut harjoituspelejä käydä katsomassa, mutta Hifk- matsiin on toki hallille suunnattava.
Toisekseen, hankintoihin palatakseni kuulostaisi melko utopialta hankkia keltapaitoihin Topon tai Nabon kaltaisia pelimiehiä, joiden ura olisi vahvassa nousukiidossa.
Miten pelisysteemi sitten toimii? Huhujen mukaan ollaan sen suhteen melko hukassa. Itse en ole jaksanut harjoituspelejä käydä katsomassa, mutta Hifk- matsiin on toki hallille suunnattava.