Onko kenelläkään tietoa Lappalaisen tilanteesta? Olisiko mahdollista vielä että Joni saisi itsensä kuntoon ja tämän kuitenkin nuoren ja potentiaalisen pelaajan ura tulisi jatkumaan?
sellai kohtuu varmaa tietoa on eli samalla fysioterapeutilla käyn ja kuulin ku se kerto, että pieni mahdollisuus olis vielä päästä pelaamaan.. ei kuulemma olis ilma sitä mahdollisuutta jaksanu niin paljoo ees kuntouttaa..
tuota noin.. Voi olla että jossain on jo kerrottu, mutta en muista, onko Jonne Virtasella jo sopimus ensi kaudelle?
Oli kyllä eilen paras peli jonka olen Jonnelta nähnyt, kiekollisena ;) meinaan.
Muutenkin oli pilkettä silmäkulmassa(kuin entisellä metsurilla) koko pelin ajan. Tuli jotenkin Skyde mieleen....
tuota noin.. Voi olla että jossain on jo kerrottu, mutta en muista, onko Jonne Virtasella jo sopimus ensi kaudelle?
Oli kyllä eilen paras peli jonka olen Jonnelta nähnyt, kiekollisena ;) meinaan.
Muutenkin oli pilkettä silmäkulmassa(kuin entisellä metsurilla) koko pelin ajan. Tuli jotenkin Skyde mieleen....
Molemmin puolin on kuulemma kiinnostusta, joten varmasti jonkinlaiseen sopimukseen päästään.
Itse toivoisin, että vähintään kaksi vuotta jatkoa. Tällaisen pelaajan SaiPa tarvitsee. Eilisessä pelissäkin rauhoitti jo pelkällä olemuksellaan muutaman torikokoustilanteen.
Mukava kuulla. Toivottavasti SaiPa ja Virtanen päätyvät nimenomaan vähän pidempään sopimukseen. Elmeri Kaksonen on myös tekemässä sopimusta SaiPan kanssa. Kaksonen-Löfman-Virtanen. Siinä onkin sitten valmis ketju. Löfmanin sopimusta voisi myös pidentää muutamalla vuodella eteenpäin.
Onkos kenelläkään tietoa missä vaiheessa SaiPa julkaisee ensi kauden valmentajansa?
No ei junnareille kannata heti kärkeen hädissään tyrkätä 3vuoden sopimuksia. Alkaa kelluminen ja leijuminen joka pistää toppia kehitykselle.Laitetaampa sellainen termi kuin mukavuustila tähän,,,
Näitä toivoja on nähty ennekin. Toiset nousee, toiset taas ei breikkaa kuin kiklinissä.
No ei junnareille kannata heti kärkeen hädissään tyrkätä 3vuoden sopimuksia. Alkaa kelluminen ja leijuminen joka pistää toppia kehitykselle.Laitetaampa sellainen termi kuin mukavuustila tähän,,,
Ja jos joskus vastustajakin saa kiekon on varsinkin Löfman välittömästi pelaamassa omassa päässä upeaa puolustuspeliä.
Näitä toivoja on nähty ennekin. Toiset nousee, toiset taas ei breikkaa kuin kiklinissä.
Totta, mutta Löfmanin kohdalla tällaista on turha odottaa. Kaveria kun ei tulla kylillä näkemässä paukuttelemassa henkseleitä "et sä tiedä kuka mä oon" -tyyliin. Anssi pelaa lätkää, antaa muiden hoitaa leijuminen.
.
Eipä ne Aallolla oikein SaiPassa tainneet kulkea. Käsittääkseni juuri SaiPa oli ihan liian pieni seura hänen egolleen ja ovet ryskyen lähdettiin sitten pois. Korjatkoot joku jos olen väärässä, mutta ymmärsin, että aika myrskyiset suhteet oli.Henskelit ja posket saa paukkua Antti Aallon viitoittamalla tiellä vaikka 24/7 jos pelit vaan kulkee.
On muuten kantanut C-kirjainta rinnassaan läpi juniorimankelin, joten olisiko Anssissa jopa ainesta SaiPa-laivan keulakuvaksi tulevaisuudessa?