Niin Immonenhan oli melkein koko viimekauden pelaamatta ja kesällä hän harjoitteli itse. Uskon että Mällin kesäharjoitelun jälkeen Immosenkin kunto nousee ja on sitten tärkeä pelaaja saipalle ensi kaunna. Joten Immoselle ehdottomasti jatkosopimusta.Viestin lähetti Jussi77
Pelejä en juuri ole paikanpäälle päässyt seurailemaan, mutta kuitenkaan Immosen tilanne-pehmeys ei liene mikään suuri uutinen kenellekään.
Onko Weckströmin jatkaminen muka varmaa? Sopimusta ensikaudeksi ei taida olla ja itse en ole vakuuttunut että Mälkiä löytää miehelle käyttöä ensikaudella. Saattaa olla KooKoon mies ensikaudellakin, jos otteet vaan ovat hyvät. Listastasi unohtui muuten Pekkala, vai onko jossain ollut juttua että sopimus puretaan ja Pekkala lähtee muualle?Viestin lähetti ElBimbo
Eli SaiPan ensi kauden puolustuksesta vastaavat Kokko, Malmivaara, Hana, Tikkanen, Pursiainen, Weckström. Nevalainen ja Jokiraita.
Viestin lähetti theref
Älä ole epäuskoinen. Voi olla että tuo on hyvinkin mahdollista.
Jos kaikki menee kohdalleen, niin tervetuloa takaisin Myli!
Viestin lähetti Ted Raikas
Onko Weckströmin jatkaminen muka varmaa? Sopimusta ensikaudeksi ei taida olla ja itse en ole vakuuttunut että Mälkiä löytää miehelle käyttöä ensikaudella. Saattaa olla KooKoon mies ensikaudellakin, jos otteet vaan ovat hyvät. Listastasi unohtui muuten Pekkala, vai onko jossain ollut juttua että sopimus puretaan ja Pekkala lähtee muualle?
Viestin lähetti TeePee
Tarvitseeko Kärpät siis Myliä? Millainen rooli olisi tarjolla ensi kauden Kärpissä? Millainen taas SaiPassa? Miettikääpä sitä.
Viestin lähetti theref
Näin TheRef "Kaarnana Kaarnan paikalla Mällin kanssa neuvoteltuaan" sai aikaan seuraavan puolustuslinjan ensi kaudella:
Hana, Kokko, Tikkanen, Pursiainen, Lehtonen, Malmivaara, Myllykoski.
Tuosta joukosta puuttuu kuitenkin se iso ja ikävä maalinedustan siivoaja sekä se "kiekollinen pakki" Kokolle kaveriksi. Vai joutuvatko Pursiainen ja Lehtonen sittenkin etsimään itselleen uuden pelipaikan muiden miesten tieltä?
Viestin lähetti mirasane
Eihän RPL huono ole ollut, mutta jos hänen ja Pursiaisen väliltä pitäisi valita, pitäisin Pursiaisen mielummin rosterissa.
Viestin lähetti Ronnie
Itse en kyllä Lehtosta laskisi pois. Kyllä siellä kokemustakin tarvitaan ja ennen kaikkea fyysistä peliä, mitä RPL pystyy tarjoamaan.
Viestin lähetti mirasane
Minä laskinkin, että RPL:n päästäisin pois siinä tapauksessa, että tilalle on tulossa se kova ja kokenut hampaaton kanukki. Ei Hana ja Pursiainenkaan ihan tulokkaita enää ole, kun kummallakin on jo toistasataa liigapeliä takana.
Niin, eiköhän Mälli jo tajua tilanteen tämän Lukko pelin jälkeen että Kuokkasen aika on tulla jo tolppien väliin seuraavassa pelissä eikä ainoastaan yhden ottelun ajaksi. Kuokkanenko Mestikseen? No en kyllä panisi Hostikka kakkosvahdiksi vaikka hänellekkin pitäis antaa kohta jo mahdollisuus koittaa Liigassa.Viestin lähetti Pujottelukeppi
Kyllä, Kuokkaselle pitäsi saada peliaikaa!!! Jos ei Mällin SaiPa:ssa sitä heru, niin sitten Mestikseen.
Viestin lähetti Sachl
Kuokkanenko Mestikseen? No en kyllä panisi Hostikka kakkosvahdiksi vaikka hänellekkin pitäis antaa kohta jo mahdollisuus koittaa Liigassa.
Viestin lähetti Bauer
Hostikka voisi olla ihan hyvin kakkosena sillä Palmu hoitaa postinsa a-junnuissa hyvin, ja Jamohan pelaa muutenkin koko ajan.
Viestin lähetti Pioneer
...Myllyksen hävitessä otteluita ottelun perään.
Vai mitä mieltäkö? No se olisi kyllä voisi sanoa "suuri" menetys saipalle jos tämä mies lähtisi pois. Tänä vuonna Tore mielestäni on kehittynyt paljon ja on pelannut hyvä fyysistä ja taklaava peliä. Juuri näitä miehiä saipa tarvitsee tulevaisuudessa Mällin joukkueseen, joten toivottavasti Ili saa pidätettyä Toren saipassa.Viestin lähetti Metropolit
Mitäs Saipan miehet ovat mieltä Joni Yli-Torkon mahdollisesta pois lähdöstä?Huhuja kantautui korviin että Lukko olisi kovasti miehen palveluksista kiinnostunut ensi kautta silmällä pitäen.
Viestin lähetti Metropolit
Mitäs Saipan miehet ovat mieltä Joni Yli-Torkon mahdollisesta pois lähdöstä?Huhuja kantautui korviin että Lukko olisi kovasti miehen palveluksista kiinnostunut ensi kautta silmällä pitäen.
Ei keles tämmöstä puhuta! Manaaminen tuo huonoa onnea. Tore toivon mukaan pysyy SaiPan miehenä. Vähän kyllä pelottaa, kun ei ole vielä sopimusta ensi kaudesta. Tän pohjalta olen itsekin ajatellut, että Tore saattaisi lähteä pois. Mutta uskon/toivon että Mälkiä/Kaarna saa pidettyä Yli-Torkon. Tulee olemaan tulevaisuudessa tärkeä mies.Viestin lähetti Metropolit