Joni91 kirjoitti:Eli Saipalle hyvä ykkösmaalivahti ja sitten se snaiper hyökkäykseen.Ei pitäisi olla vaikea homma.
Mistä sinä tiedät?
Joni91 kirjoitti:Eli Saipalle hyvä ykkösmaalivahti ja sitten se snaiper hyökkäykseen.Ei pitäisi olla vaikea homma.
Joni91 kirjoitti:Ei pitäisi olla vaikea homma.
Aksu kirjoitti:Mistä sinä tiedät?
Joni91 kirjoitti:Eihän Saipa voi Ströbällä lähteä kauteen,vaan joku on hankittava.Eikö niin Aksu?
Sehän on selvä asia,että joku liideri hyökkäykseen on saatava ja pian.Ei kolmen kuukauden päästä silloin on liian myöhäistä.
Aksu kirjoitti:Sanoit, ettei sen pitäisi olla vaikea homma. Kysymykseni koski sitä. Vastaas uudestaan.
Joni91 kirjoitti:Saipallahan on tarpeeksi rahaa siihen hyökkääjään eikö?
Joni91 kirjoitti:Saipallahan on tarpeeksi rahaa siihen hyökkääjään eikö?Se maalivahdin hankkiminen tai yhtä tasokas kuin Duba onkin vaikeampi hankkia.
ahal kirjoitti:Rauhoittukaa hyvät ihmiset.
Joni91 kirjoitti:Ai sori,en heti tajunnut.
Saipallahan on tarpeeksi rahaa siihen hyökkääjään eikö?Se maalivahdin hankkiminen tai yhtä tasokas kuin Duba onkin vaikeampi hankkia.Siinä lyhyesti vastaus kysymykseesi.
Ted Raikas kirjoitti:Noh, kyllä tässä Ströbään luottoa on. Ei se siitä. Ihan alusta saakka olen ollut tyytyväinen, että mies saatiin SaiPaan.
Lähinnä nyt olen vaan sen perään, että joku toinen maalivahti on saatava, sillä Hostikkaan en luota kakkosmaalivahdin virassa vielä. Vaikka häntä kohtaankin on odotuksia tulevaisuuden varalta, mutta se on sitten aikanaan. Ei ensikausi vielä.
Joni91 kirjoitti:Hostikka pelaa luultavasti ensi kauden vielä A-junnuissa,niin hän saa lisää varmuutta otteisiinsa.Toinen hyvä paikka Hostikalle olisi Mestis koska siellä hän saisi kokemusta miesten peleistä,eli ensi kaudella ei ole vielä käyttöä meille.
Dubaan minä alunperin uskoinkin nimenomaan ykkösenä ja Ströbään hyvänä, ellei erinomaisena haastajana. Nyt on tilanne toinen ja en millään jaksa uskoa, että SaiPan resursseilla selkeää, niin selkeää ykkösmiestä kuin Duba olisi ollut, hankitaan. Luultavimmin sopiva haastaja Strömbergille.Joni91 kirjoitti:Minä en ainakaan vielä usko,että Strömberg pystyisi hoitamaan ykkösmaalivahdin paikan,mutta kai se jossan vaiheessa pakko on uskoa,kun kauden alkuunkaan ei ole enää edes kuukautta.
Hevonen kirjoitti:Ei kai nyt jumaliste Hostikkaa pidä laittaa mestikseen ainakaan nykytilanteessa kun ei ole kuin nuo kaksi maalivahtia! Toisekseen Hostikka täyttää jo 21v eli kyllä silläkin alkaa olemaan aika päästä miesten peleihin.
Iso Vaalee kirjoitti:Vai on Saipa hankkimassa uutta maalivahtia Pohjois-Amerikasta.. Eihän siinä mitään, saa nähdä kenet saavat " kaapattua ".
Tietty kaikki on saatavilla, mutta se maksaa rahaa! Voivoi Toomasi minkä teit...
Pujottelukeppi kirjoitti:Miksi se maalivahti pitää tuoda ulkomailta? Mielestäni Strömberg olisi kuitenkin kokeilunarvoinen aloittava ykkösveska! Hostikka toimisi luukunavajaana.
Siinäkö se Hostikka sitten kehittyisi liigavahdiksi? Entä kuinka järjestäisit sitten A -junnujen maalivahtipelin?Pujottelukeppi kirjoitti:Mielestäni Strömberg olisi kuitenkin kokeilunarvoinen aloittava ykkösveska! Hostikka toimisi luukunavajaana.
Everton kirjoitti:Eikös Hostikalle haluttu (vaiko jopa luvattu?) Mestis-pelejä alle, jotta olisi jatkossa valmiimpi torjumaan liigassa? Nyt tosin alkaa Mestiksessäkin olla joukkueet jo sen verran täynnä, ettei ainakaan automaattista peliaikaa olisi luvassa missään.
Joni91 kirjoitti:En ole yhtään varma onko Hostikalle luvattu Mestis-pelejä,joku viisaampi voisi kertoa(minun viisaus tiedetään :D).Kuten olen jo kertaalleen todennut Hostikalle oikea pelipaikka olisi Mestis.Kyllä olen luottavainen,että joku Mestisjengi huolisi hänet.
Everton kirjoitti:. Lähtökohtaisesti pitäisin kuitenkin viime kaudella Pelicansin maalia vartioinutta Suomalaista sekä lahjakkaampana että ennen kaikkea varmempana molarina kuin Strömbergiä.
pekutti kirjoitti:Kyllä muutaman harjoituspelin perusteella voi jo sanoa, että vaikka Jaska onkin hyvä, niin kyllä Mikko on selvästi VARMEMPI maalivahti. Helppoja maaleja ei Mikolle mennyt Jukureissa juuri koskaan.