Black Adder
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, The Original Six
Tsore saipalaiset
mutta tämä peli ei kiinnosta yhtään.
Viestin lähetti Black Adder
Viestin lähetti Black Adder
No mua peli kiinnostaa kyllä sen takia, että toisena joukkueena on Kärpät? Oletko sä yksilöiden ihailija a la Viuhkola ja joukkue ei kiinnosta ollenkaan? :DMolemmat pois pelistä -> mielenkiinto laski nollaan.
Viestin lähetti Jeff
No mua peli kiinnostaa kyllä sen takia, että toisena joukkueena on Kärpät? Oletko sä yksilöiden ihailija a la Viuhkola ja joukkue ei kiinnosta ollenkaan? :D
Viestin lähetti theref
Maalilla Jamo.
Kerman-Uusikartano-Kaartinen
Bruun-Weckström
Hirvonen-Sachl-Immonen
Kokko-Pursiainen
Yli-Torkko-Qvist-Nokelainen
Hana-Pekkala
Koho-Kauppinen-Vänttinen
Nevalainen
Kuokkanen luukkumiehenä.
Liigan sivujen mukaan tuomarina on Tero Toivola, tunnetaan myös entisenä SaiPan pelaajana.
Tai kuuntele koko ottelu suorana netistä radiomegasta.Radiosta uutisten seasta tänään katsellaan ja toivotaan parasta..
Viestin lähetti Eddie
Seuratkaapa "kaksintaistelua Qvist - Pesonen". Jatkoaikahan veikkasi Qvistia vuoden tulokkaaksi, joten paikanpäällä olijat voisivat pistää tästä parista kommentteja jos vaan viitsivät.:) Itseäni ainakin kiinnostaa onko Qvisti todella niin kova että pystyy Pesosen haastamaan.
Aivan! Itse odottaisin Kauppisen peluuttamista enemmän kiekollisessa roolissa jossain muussa ketjussa. Miehellä kun kuitenkin peliälyä on paikkojen luomiseen.Viestin lähetti aHab
Joskus toivoisi näkevänsä muunlaisiakin liikkeitä kokoonpanon suhteen valmennukselta kuin pelkkää maalivahtien vaihtelua.
Aika kova saisi tosiaan ollakin jos pystyisi noilla laitureilla haastamaan...
Qvistihän on pelannut Nielikäisen ja Yli-Torkon kanssa siinä missä Pesosen vierellä on luistellut Brett "43 pistettä viime kaudella" Lievers ja Jussi "37 pistettä viime kaudella" Jokinen.
Äkkiseltään voisi löytää pienen edun Kärppien tulokasehdokkaalle...