Viestin lähetti Birkku
No huh huh. Vai pitäisi SaiPa määrätä pelaamaan muualle. Et sitten mitään älyttömämpää enää keksinyt. Tai hetkinen. Keksithän sittenkin tuossa muutama rivi alempana. Mielestäsi on siis onni että jos jonkun piti loukkaantua on hyvä että tuo loukkaantunut pelaaja on Teille toissa keväänä mestaruuden pelastanut pistenikkari.
Sorry vaan, mutta jotenkin tuo kirjoituksesti vaikuttaa itsekeskeiseltä.
Menikö herne nenään?
Jos Lappeenrannan jäähalliin jäätä ei saada asianmukaiseen kuntoon niin silloin on tehtävä jotain. Ja jos siis jäätä ei pystytä saamaan kuntoon ennen kuin alkaa talvipakkaset niin sitten ne pelit on siirrettävä pelaamaan sellaiseen halliin jossa on jää kunnossa.
Saipa käsittääkseen vastaa kotiotteluidensa järjestelystä ja on siis sitä myöden vastuussa että noissa sen kotipeleissä on puitteet kunnossa. Se ei vaikuta tällä hetkellä kykenevältä tähän hommaan joten ehkäpä sitten uhkavaatimus liigan taholta saisi hommaan vauhtia. Mä epäilen vahvasti että Saipa tai Lappeenranta tuskin on halukas maksamaan jos joku vierasjoukkueen pelaaja loukkaantuu tuon jään takia ja olen tästä syystä sitä mieltä että vierasjoukkueiden ei pidä joutua kärsimään siitä että Lappeenrannassa ei saada jäätä kuntoon.
Ja totta kai mun kirjoituksella on itsekkäät tarkoitusperät, mua kun ei yhtään naurattaisi jos esimerkiksi Marko Jantunen, Glenn Metropolit tai joku muu meidän suurista vastuunkantajista loukkaisi nivusensa siten että kausi päättyisi tuohon - ja vain siksi että teillä ei osata, haluta tai saada jäätä kuntoon. Toki myös muiden meidän pelaajien loukkaantuminen haittaisi mutta niistä ei olisi joukkueelle niin suurta merkitystä. Kun kerran tiedetään ongelma niin ei se hyssyttelemällä näytä tulevan kuntoon.
Muuten mulle on aivan sama vaikka pelaisitte pelinne nurmikentällä tai uimaaltaassa, mutta on väärin jos Jokerit tai muut vierasjoukkueet joutuvat kärsimään siitä että Lappeenrannassa ei ole homma hanskassa. Eli jos Saipa joutuu siinä sijaiskärsijäksi niin se on sitten voi voi, teidän halli ja jos se ei ole kunnossa niin sitten pelataan muualla.
Miksi meidän pitäisi maksaa (loukkaantumisten muodossa) siitä että teillä ei hoideta edes perusasioita kunnolla?
Edit: kysymys lisätty.