Ai, taisin ymmärtää väärin. En tiennytkään The Pasi toimii myös SaiPan lääkärinä. En oikein vieläkään ymmärrä kenet The Pasin olisi pitänyt piestä Machuldan loukattua jalkansa jäärailoon. Jäädytyslaitteiden hoitajan? Markku Anderssonin? Miikka Huzcowskin?Viestin lähetti theref
Onhan se katkera pala jos Machulda loukkaantuu ja siitä sopii huudella kaiken maailman nielikäiset ja mattialatalot apuun.
Ei, tämä "katkeruuteni" ei johdu rumasta tappiosta. En ole oikein vielä päässyt liigavauhtiin (kuten ei kannattamani joukkuekaan). Perustelin tuohtumukseni syyt jo aiemmissa viesteissäni. Minua vitutti tuo kuitti-asenne ja siihen puutuin. Voitte aivan vapaasti verrata minua Daespooseen, Jagsiin tai vaikka vihanneskaappin, jos haluatte. Jos haluatte keksiä motiivejä kuten tappion katkeruus, niin olkaa hyvä vain. En vain ymmärrä miksi lappeen Rannassa tartutaan aina henkilöön, eikä keskitytä asiaan ja argumentteihin. Kun minä kirjoitan jotain alkaa vertailu muihin kirjoittajiin, minun viestihistoriani tutkiminen ja mielentilani arvailu. Keskittykää asiaan.
Kaipa minun tulisi olla otettu, että jokainen viestini tulkitaan Sergei_Krivokrasovin uusimmaksi tempaukseksi. Kaipa kuulun muistettavien ihmisten joukkoon. Palstalla muistetaan mistä sain pelikieltoni ja mitä kirjoitin vuosia sitten. "Luitko jo Sergein uusimman..." Ja kaikki tietävät kenestä puhutaan.
En ole lukenut suurinta osaa tämän ketjun viesteistä (kuten hyvin Reffi tiedät). Syy: jauhaminen Pasi "Hayley" Nielikäisestä. Minulle tulee auto-ignore päälle kun Nivalan Cowboysta aletaan jauhamaan. Eikö tuo vitun 7-päivää pelle voisi viimeinkin mennä johonkin joukkueeseen, joka ei pelaa JYPin kanssa samassa välisarjassa? Tältäkö Mestiksen kannattajista tuntuu kun kaikki muu jää Hayley Wickenheiserin varjoon. Hayley sitä, Hayley tätä. The Pasi, The Pasi, The Pasi, The Pasi. Pelillisiltä lahjoiltaan kaveri on tämän paljon puhutun Tuomas Vänttisen tasoa.
Andrej, sinä näet yksisilmäisyyden, tunteilla reagoimisen ymmärrettävänä . Mutta toisaalta kehotat minua jatkuvasti pysymään housuissani. Eikö tässä ole ristiriitaa?
Yksisilmäisyyden huono puoli on, että syvyysnäkö katoaa. Minä ainakin koetan tiedostaa tuon.
Ja jokainen saa itse päätellä mikä osa tästä viestistä on vilpitöntä närkästystä, itseuhoa ja mikä ironiaa. Ilman hymiötä, sillä minä en oleta teidän huumorintajustanne tai persoonastanne yhtään mitään.
Viimeksi muokattu: