SaiPalla kiinnostusta Tommi Hannusta kohtaan? Siis huomioiden, että miehen hintalappu ei ole mikään sikamainen tällä hetkellä.
Tuskin. Hannus ei ole kiinnostanut ennenkään, joten tuskin tilanne on mihinkään muuttunut.
SaiPalla kiinnostusta Tommi Hannusta kohtaan? Siis huomioiden, että miehen hintalappu ei ole mikään sikamainen tällä hetkellä.
Onkos tietoa Nabokovin tai Iliakiksen ensi kauden suunnitelmsita? Onko SaiPa edes neuvotellut herrojen kanssa? Itse olisin mieluusti kyllä Diman ryhmässä pitänyt, toinen suosikikseni nousseista eli Nöyräs- Penahan jo sopparin sai.
Yhden SaiPaan yhdistetyn kanadalaisen keskushyökkääjän olen kuullut ja ainakin tuo olisi toteutuessaan todella kova hankinta - ykkösketjutavaraa myös muissa liigajoukkueissa.
Kehtaisitko heittää hieman tarkennusta että puhutaanko ECHL-, AHL-, NHL-tason vaiko Eurosarjoista tulevasta kovasta hankinnasta? Eli onko oikeita näyttöjä kovasta tasosta vaiko saipamaisesti potentiaalia jos sattuu natsaamaan?
Kaveri on pelannut NHL:ssä, mutta on ensisijaisesti AHL-tähti. Tähti siksi, että meriitit AHL:stä ovat kovempia kuin esimerkiksi Lukon McLeanin ja Petruzalekin.
Kaveri on pelannut NHL:ssä, mutta on ensisijaisesti AHL-tähti. Tähti siksi, että meriitit AHL:stä ovat kovempia kuin esimerkiksi Lukon McLeanin ja Petruzalekin.
Jaa-a. Tuntuisi jotenkin oudolta että esimerkiksi joku AHL:ssa kovia pisteitä takonut ja muidenkin liigajoukkueiden ykköskenttään mahtuva Kanukkihyökkääjä Saimaan rannoille ajelehtisi. Itse olen skeptinen enkä todellakaan usko että näin tulee tapahtumaan. Jos jotain saadaan niin eiköhän se sitten ole joku ECHL:sta tuleva potentiaalinen pelaaja joka lähtee Eurooppaan hakemaan nousua/läpimurtoa uralleen tai mikseipä AHL:n puolelta joku pelaaja jolla on samanlaiset ajatukset ja tavoitteet uransa suhteen.
Tenute olisi mainio hankinta ja hyökkäävässä roolissa mies saattaisi tehdä kovatkin pisteet SaiPan ykköskentässä Toporowskin sentterinä tai sitten ketjun toisena laiturina.
Peter Sarno on lähdössä DEL-Liigan Hampurista. Olisi kova hankinta mutta taitaa olla liian kallis mies SaiPan budjetille. Kovia tehoja AHL:ssa ja yksi kausi löytyy SM-Liigastakin vuosien takaa.
Mielenkiinnolla seurataan tilannetta, vaikka olen ollut hieman epäileväinen hankitaanko tänne ylipäätänsä ketään. Toivotaan nyt vain, ettei joku muu seura tule ja heitä puolet isomman palkkapussin eteen, ja se on siinä. Niitäkin tilanteita on vuosien varrella nähty SaiPan kohdalla.
Tuohan on ihan mahdollista ja SaiPan kohdalla jopa todennäköistä. Mutta tärkeintä onkin tieto siitä, että oikeasti pelaaja/pelaajia on tulossa, koska ennemmin tai myöhemmin sieltä joku tarttuu haaviin.
Uskon ja toivon että tuo ajatusmalli ei ole oikeasti se jota saipassa noudatetaan... koska ennemmin tai myöhemmin joku tarttuu haaviin, mutta kuten varmasti jokainen tietää harvoin ne viimeiset siinä jonossa on niitä kovimpia pelaajia. Tarjottu summa ei varmaan putoa samassa tahdissa kuin pelaajan taso jos tuota "haavi tekniikkaa" käytetään.
Yhden SaiPaan yhdistetyn kanadalaisen keskushyökkääjän olen kuullut ja ainakin tuo olisi toteutuessaan todella kova hankinta - ykkösketjutavaraa myös muissa liigajoukkueissa.
Tuohan on ihan mahdollista ja SaiPan kohdalla jopa todennäköistä. Mutta tärkeintä onkin tieto siitä, että oikeasti pelaaja/pelaajia on tulossa, koska ennemmin tai myöhemmin sieltä joku tarttuu haaviin.
Kent McDonell?
Osuvaa kritiikkiä koko viesti. Miten minulle tulee kuitenkin mieleen mies nimeltä Shayne Toporowski?Tuskinpa tänne ketään tulee. Banhamin tulon jälkeen tämä on ollut ainut markkinointikikka joka SaiPan johdossa on osattu.
Osuvaa kritiikkiä koko viesti. Miten minulle tulee kuitenkin mieleen mies nimeltä Shayne Toporowski?