Viestin lähetti Kempes
Päivän päämatsia alkaa kuitenkin klo 14.30, kun Pool voittaa Munan 3-1!
Tämä on täysin totta! Ja Morientes iskee kaksi!
Saipa-IFK pelistä sen verran, että tiukka vääntö tulee. Jos tehdään eka maali, voitetaan.
Viestin lähetti Kempes
Päivän päämatsia alkaa kuitenkin klo 14.30, kun Pool voittaa Munan 3-1!
Viestin lähetti Kempes
Miksi Laine edelleen Pirjetän vierellä? Laine teki viimeksi maalin, muttei vakuuttanut esityksellään niinkuin ei koko kautena. Tietysti lähtökohtana on, että voittavaa joukkuetta ei muuteta. Mutta kyllä Rudyn paikka on Pirjetän vierellä Laineen yhdestä onnistumisesta huolimatta.
Viestin lähetti Liigapörssi
Onhan teillä Madden.
Viestin lähetti Yxsarvinen
Seuraavat seikat olisivat kiinnostaneet minua:
-Onko Lappeenrannassa lunta?
-Haiseeko Kaukas?
-Kahisevatko toppatakit vastakkain uusitun hallin levennetyillä käytävillä?
-Raikaako SaiPan maalien jälkeen "SaiPa, SaiPa, tää on SaiPa.."?
-Onko totta että jäällä pyörii heijastettu sputniklogo, vai onko vain urbaanilegendaa?
-Onko Antissa, anteeksi Birrassa hyvä meininki?
Voi harmin kana! Joutui Eero Tauru tänäänkin sanomaan.Viestin lähetti mop1978
Eikös tällä kaverilla ole se "hyvät kanat" tjms. lausahdus mikä tulee aina vierasjoukkueen maalin jälkeen?
Viestin lähetti rico
Kuhta teki läpiajomaalinsa nostolla oikeaan yläkulmaan, Laine taas viimeisteli maalin vierustalta irtokiekon sisään, Hirschovitsin maalin Jarmo saa ottaa omaan piikkiinsä. PIDÄ SE MAILA JÄÄSSÄ HYVÄ MIES.
Viestin lähetti Tulppu
Yökerhot: NiteTrain nuorisolle, Cännäri parikymppisille, kaikki muut Dorikseen (Hotelli Lappee) Iltaäthti (kaukana, teekkarimeno, tosi ei vkonloppuisin)
Kaljapubit: Birra (jälkipelit) Old Park (Irkkumenoa) Billy Kid (edellisen vieressä, saluunamenoa olevinaan, hyvä viskivalikoima) Toteemi (RockRock ja örrör) Pub55 (Kts.Toteemi) OldCock (Brittipub-tyylinen ratkaisu, ihankiva, vieressä mahdollisuus tutustua naiskauneuteen vähissä vaatteissa)
Lisää tietoa löytyy esim. vapaan keskustelun lappeen Ranta - ketjusta.
Kyllä mun mielestä "siinä kylässä" on aika paljon kaikenlaista.
ja kyllä, itse olen Helsingistä.