SaiPa-Blues 8.1.2005
Jee, taas on peli. Eli Lappeenrannassa vastakkain kaksi alavireessä olevaa joukkuetta. SaiPalla tänään siis peli Tapparaa vastaan, Blues puolestaan pelasi viimeksi keskiviikkona Jokereita vastaan. Hölmö kun olen niin lupauduin paikalle jo ajat sitten. Fanibussikin taitaa saapua(?) Espoosta joten ihan yksin ei tarvitse olla liputtamassa sinisille. Mitään en oikein odota, se kun ei Bluesin kannalta yleensä tuota mitään. Bluesilla maalissa Oksa, poissa ei Ylösen ja MElomon lisäksi taida olla ketään. Lisäjännitystä tuo piinaavaa jännitys Bluesin neljännen ulkomaalaisen suhteen:
a) ehtiikö Joe Sakic tähän otteluun
b) onko Deutschland Cup jo päättynyt ja Malone kentällä
c) joko Kolanos tai hänen agenttinsa on saatu kiinni
d) Kanada
Minulla nämä pelaajat/asiat seurannassa:
Blues:
- Niskanen & Jalasvaara - karmeita hasardeja tiedossa, soiko omissa?
- Rocky Rautakallio- uskaltaisiko tehdä ketjumuutoksia. (Niitähän tehdään vasta sitten kun esim pelaajatkin jo ihmettelevät josko niitä kannattaisi tehdä. )
- Antti Pihlström - miehen asenteesta voi ottaa mallia
- Ladislav Kohn - pelaako vai keskittyykö muihin asioihin
SaiPa:
- Banham - hurjassa vireessä, tekee taas pari maalia
- Nokelainen - saa vastuuta ikäkaima Tukosta enemmän
- Katavisto - unohdettu Blues-junnu saa tilaisuutensa
Jee, taas on peli. Eli Lappeenrannassa vastakkain kaksi alavireessä olevaa joukkuetta. SaiPalla tänään siis peli Tapparaa vastaan, Blues puolestaan pelasi viimeksi keskiviikkona Jokereita vastaan. Hölmö kun olen niin lupauduin paikalle jo ajat sitten. Fanibussikin taitaa saapua(?) Espoosta joten ihan yksin ei tarvitse olla liputtamassa sinisille. Mitään en oikein odota, se kun ei Bluesin kannalta yleensä tuota mitään. Bluesilla maalissa Oksa, poissa ei Ylösen ja MElomon lisäksi taida olla ketään. Lisäjännitystä tuo piinaavaa jännitys Bluesin neljännen ulkomaalaisen suhteen:
a) ehtiikö Joe Sakic tähän otteluun
b) onko Deutschland Cup jo päättynyt ja Malone kentällä
c) joko Kolanos tai hänen agenttinsa on saatu kiinni
d) Kanada
Minulla nämä pelaajat/asiat seurannassa:
Blues:
- Niskanen & Jalasvaara - karmeita hasardeja tiedossa, soiko omissa?
- Rocky Rautakallio- uskaltaisiko tehdä ketjumuutoksia. (Niitähän tehdään vasta sitten kun esim pelaajatkin jo ihmettelevät josko niitä kannattaisi tehdä. )
- Antti Pihlström - miehen asenteesta voi ottaa mallia
- Ladislav Kohn - pelaako vai keskittyykö muihin asioihin
SaiPa:
- Banham - hurjassa vireessä, tekee taas pari maalia
- Nokelainen - saa vastuuta ikäkaima Tukosta enemmän
- Katavisto - unohdettu Blues-junnu saa tilaisuutensa