Suuren kiitokset SaiPaFanit Ry:lle hienoista sivuista. Jos kerran seura ei halua panostaa sivuihin niin fanit näköjään haluavat!
Kiitokset myös valmentajien kommetit videosta. Itse uskoisin, että SaiPan kannattajakunnasta on varteenotettava osa sellaisia, jotka eivät asu Etelä-Karjalassa. Heille, luen itseni tähän ryhmään, netti on tärkein media, josta joukkueen edesottamuksia seurataan. Itse pääsen vain pari kertaa kaudessa Kisapuistoon ja näen parit vieraspelit. Aktiiviseuraaminen onkin tapahtunut netin kautta kuuntelemalla SaiPan matsit Taurun selostamina ja lukemalla raportit täältä Jatkoajasta. Juuri meille "etäfaneille" videot ovat mukava piristysruiske. Vielä kun ottulujen maalit ym. tähtihetket tulisivat videoklippeinä nettiin, ala Ilves.com, niin olisin todella tyytyväinen.
Nimimerkki Aksu kyseli tässä ketjussa ideoita fanisaitin sisällöksi.
Itse lukisin mielelläni kuulumisia SaiPan entisiltä pelureilta. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä 90-, 80- tai 70 -luvun pelurit ovat mieltä SaiPasta ja suomalaisesta jääkiekosta yleensäkin. Haastatteluun saisi lisäväriä kun esim. Taskulan Keijo tai Nevalaisen Matti kertoilisivat jotain legendaarisimpia muistojaan pelikentiltä ja niiden laidalta.
Teette hienoa työtä, jatkakaa samaan malliin!