Minusta tuo Keltamustat on oikein hyvä nimi. Vai oliko se nyt sitten virallisesti Saimaan keltamustat? Joka tapauksessa tuo entinen SaiPaFanit on nimenä hieman mielikuvitokseton ja pliisu. Etenkin näin vanhempana kaipaa hieman "miehekkäämpää" nimeä kannattajayhdistykselle ja minusta tuossa on hyvä fiilis etenkin kun tänä keväänä vasta opin sen laulun "keltamustia me ollaan joka ainoa..." siitä kiitos hville opettajille sillä pirun hienolla SaiPa-HIFK reissulla. Lisäksi olen nyt vahvasti ottanut omakseni tuon Stadin Keltamustien toiminnan ja sikälikin nuo nyt liittyvät täydellisesti yhteen eikä tule mitään erottelua väärin ja oikein kannattajien kesken. Tykkään ja aion osoittaa sen vielä aktiivisemmalla kannattamisella ensi kaudella nyt kun putki on avattu. Mulla on sellainen tunne, että ensi kaudella tapahtuu jotain hiton hienoa sekä kaukalossa että sen ulkopuolella. Ainakin pitää omat kortit pelata niin että olen Kisapuistossa kun Markkanen palaa kotiin.
Minusta tuo Keltamustat on oikein hyvä nimi. Vai oliko se nyt sitten virallisesti Saimaan keltamustat? Joka tapauksessa tuo entinen SaiPaFanit on nimenä hieman mielikuvitokseton ja pliisu.
Kyselin ympäri Suomea kavereilta mitä keltamustat tuo mieleen....kukaan ei osannut yhdistää sitä SaiPaan....paitsi pieni osa niistä ketkä seuraavat lätkää tarkemmin. Eli mielestäni SaiPaFanit oli parempi, tiesi suoraan mitä jengiä on ja ketä kannattaa.
Toivottavasti Lahti jaksaa kiinnostaa kolmen reissun verran. Itse ainakin pyrin tuohon invaasioon mukaan. Onko ollut puhetta etämatkasta SaiPan kotimatsiin? Hiukan hankalahan viime kaudella oli saada riittävästi porukkaa mukaan, mutta mulle se SaiPa-Hifk oli kauden kohokohta vaikka itse ottelu hävittiinkin. Tänään hain postista RDW:n pelipaidan joten olen sikäli valmis kauden alkuun. Vielä kun ymmärtäisivät tehdä RDw:lle sopparin :)
Toivottavasti Lahti jaksaa kiinnostaa kolmen reissun verran. Itse ainakin pyrin tuohon invaasioon mukaan. Onko ollut puhetta etämatkasta SaiPan kotimatsiin? Hiukan hankalahan viime kaudella oli saada riittävästi porukkaa mukaan, mutta mulle se SaiPa-Hifk oli kauden kohokohta vaikka itse ottelu hävittiinkin. Tänään hain postista RDW:n pelipaidan joten olen sikäli valmis kauden alkuun. Vielä kun ymmärtäisivät tehdä RDw:lle sopparin :)